|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Suf. Vrije trap moet er dan maar in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Messi faalt. Dat was het. Ik ga sluiten lui. Fijne avond nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 22:30 schreef Barabas het volgende:[..] Ah... De Bruijne is weer fit en Aguero begint weer in vorm te komen. Samen met Silva en Touré vind ik dat best leuk voetbal om te zien. In ieder geval geen negatieve spelopvatting! Mwah, geen bijzondere ploeg en voetballend niet bijzonder. De Bruyne en Aguerp zijn wel toppers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was een penalty, scheids stonder bovenop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Video ref weer een stap dichterbij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hele slechte beslissing idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een kutwedstrijd :( later allemaal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoezo? Atleti speelt wel vaker zo. Zeker tegen Barca of Real. Zou dus geen verrassing moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bayern - Real als finale hopelijk. Die andere 2, man man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 22:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoezo? Atleti speelt wel vaker zo. Zeker tegen Barca of Real. Zou dus geen verrassing moeten zijn. Klopt. Afschuwelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ben er ook geen fan van. Ja de passie wel, maar niet dat gedoe er om heen. Daarom kan ik trouwens ook niet warm worden van bv Barca. Spaanse ploegen hebben vaker de neiging om in dergelijk gedrag te vervallen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap wat je bedoeld.
En Barça viel ook opnieuw tegen. Vrijdag de loting, hopen dat Bayern en Real elkaar ontlopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sidonia ligt al te wachten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudde kan aan de bak, de attitude van Atletico. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zou ik eerst die middelmaat droeftoeter maar n's ontslaan. Met z'n Calimero instelling. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio de attitude van Simeone. neh.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio wordt top. Martin is de kloon van Calimero. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin is volgend seizoen de held,en moet jij nog jarenlang schelden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aan fixatie valt amper iets te doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had de cl jaren geleden al opgegeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 22:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoezo? Atleti speelt wel vaker zo. Zeker tegen Barca of Real. Zou dus geen verrassing moeten zijn. Nog erger |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Soms is t een oplossing |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weer niets gemist dus en daar krijgen ze nog miljoenen euro's voor ook. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heerlijk dat jodelona eruit. Maar wat moet die soarez flikken om een keer rood te krijgen. Natuurlijk was het een strafschop, maar de man (Iniesta) die de bal inschoot had al niet meer op het veld mogen staan. die had rood moeten heben bij die strafschop voor AM. Simeone, held. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En wordt het Klopp of geklopt, vind het wel apart zo uitgerekend tegen Dordmund. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen op een mooi potje zo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De ingrediënten zijn aanwezig MMM. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga ook maar effe kijken. Ik word gek van het forum. 6 keer moeten inloggen voor 2 quote's |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Who? Weer een kutwedstrijd! Wat is dat toch deze week? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Liverpool moet een aansluitingstreffer zien te creëren maar lukt nog niet echt en Dordmund hoeft niet meer zo nodig dan krijg je dat. Hopelijk valt er snel de 1-2 nog. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|