|
|
Stylzz
|
|
|
Oh wat een vreselijke beslissing |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het is echt niet te geloven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt wel een bizarre ontknoping in de competitie zo |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Gaat naar mijn idee meer om een eventuele flow voor Utrecht richting zondag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:20 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Gaat naar mijn idee meer om een eventuele flow voor Utrecht richting zondag. Geloof ik niet in bij finales. Dan staat alles op nul |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Heb je ook weer gelijk in, Stylzz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Makeli smerig Jodenhond dat je bent.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Sowieso zwak van Utrecht dat je in 5 minuten tijd nog 2 goals weggeeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die scheid gaf die laatste weg niet Utrecht.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ideale uitslag...Utrecht komt niet dichterbij en ajaks zit hem te knijpen en worden waarschijnlijk geen kampioen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dat lees ik ook her en der, maar ik heb het moment nog niet gezien, dus wil ik daar nog niet over oordelen. Maar een doelpunt cadeau gekregen of niet, je mag nooit in 5 minuten tijd 2 goals tegenkrijgen. Geen enkele club, Utrecht niet, Feyenoord niet, ook een de Graafschap niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goeie uitslag voor Feyenoord Beter 6 punten voor dan 4 punten op Fc. Utrecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:27 schreef feyenoord!!! het volgende:Dat lees ik ook her en der, maar ik heb het moment nog niet gezien, dus wil ik daar nog niet over oordelen. Maar een doelpunt cadeau gekregen of niet, je mag nooit in 5 minuten tijd 2 goals tegenkrijgen. Geen enkele club, Utrecht niet, Feyenoord niet, ook een de Graafschap niet. Was er maar 1 geweest zonder cadeau |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou kunnen, er zijn ook spelers die zo'n slotfase moeilijker kunnen verwerken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die vier punten moet ook ruim genoeg zijn: Heracles uit. Willem II uit. NEC thuis. Als je daar punten in weggeeft verdien je t ook niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens die derde plek mag je nooit meer verspelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, je mag zelfs 1x verliezen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
mag maar verwacht eerlijk gezegd 9 punten.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Klopt, maar dan nog vind ik dat zoiets niet mag gebeuren. Ze krijgen geloof ik binnen 2 minuten na de 0-2 een tegengoal. Dat mag je als club niet overkomen.
Moet zeggen, heb zojuist de beelden gezien, dat Janssen duidelijk de bal speelt en pas daarna de man raakt. Wat mij betreft dan ook geen strafschop. Maarja, ze zullen daar eens geen geluk hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heracles de lastigste denk ik, op kutgras. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat zou je ook moeten verwachten. Hoewel we ook allemaal weten hoe moeizaam het altijd gaat in Almelo en Tilburg. Maar uitwedstrijden is sowieso het grootste probleem wat bij Feyenoord opgelost moet worden. Hoeveel punten we daar de afgelopen jaren wel niet hebben laten liggen, zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:58 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat zou je ook moeten verwachten. Hoewel we ook allemaal weten hoe moeizaam het altijd gaat in Almelo en Tilburg. Maar uitwedstrijden is sowieso het grootste probleem wat bij Feyenoord opgelost moet worden. Hoeveel punten we daar de afgelopen jaren wel niet hebben laten liggen, zeg. geen 1 wedstrijd is makkelijk voor Feyenoord dat klopt..maar toch heb ik het vertrouwen en de gedachte dat we 4 punten voor lopen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo. Makkelie weer een zak geld erbij, nare neus. knjb.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] geen 1 wedstrijd is makkelijk voor Feyenoord dat klopt..maar toch heb ik het vertrouwen en de gedachte dat we 4 punten voor lopen.. nu 6 punten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Die vier punten moet ook ruim genoeg zijn: Heracles uit. Willem II uit. NEC thuis. Als je daar punten in weggeeft verdien je t ook niet. Het zijn er zes gebleven
Ik hoop van niet maar kan zo gebeuren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eigenlijk sta je 7 punten voor, doelsaldo is beter van ons. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En één gelijk spelen dan moet je de laatste thuis winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Makkelie zegt dat hij de schlemiel is, leuk gekozen woord. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:Na gisteren helemaal. Zo zou ik Feyenoord wel willen zien. 90 minuten pure strijd en wilskracht. moet je wel de goeie spelers voor hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha hoe jiddisch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Die vier punten moet ook ruim genoeg zijn: Heracles uit. Willem II uit. NEC thuis. Als je daar punten in weggeeft verdien je t ook niet. En de bonus: Utrecht en AZ laatste wedstrijd tegen elkaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij Leicester ook de scheids die de uitslag bepaald. Belachelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh Leicester nu ook nog een penalty. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb je dat gisteren niet gezien in de 2 e helft dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als die actie bij Utrecht was geweest, hadden ze nooit een penalty gehad..nooit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] geen 1 wedstrijd is makkelijk voor Feyenoord dat klopt..maar toch heb ik het vertrouwen en de gedachte dat we 4 punten voor lopen.. Heb ik ook wel vertrouwen in, hoor. Maar ik denk dat als je kampioen wil worden de uitwedstrijden het eerste is wat je moet aanpakken. Dat moet gewoon beter. Hoewel het dit seizoen al wat beter gaat en het voornamelijk nog in de serie van 7 wedstrijden zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 16:51 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Heb ik ook wel vertrouwen in, hoor. Maar ik denk dat als je kampioen wil worden de uitwedstrijden het eerste is wat je moet aanpakken. Dat moet gewoon beter. Hoewel het dit seizoen al wat beter gaat en het voornamelijk nog in de serie van 7 wedstrijden zit. En thuis verzaken we mij ook teveel.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Slaat nergens op hè. Vond die tweede gele al makkelijk gegeven. Weet niet of ik die nou echt terecht vind, want er was wel duidelijk contact. Waarmee ik niet wil zeggen dat het een strafschop was, dat namelijk ook niet. En WHU kreeg de strafschop ook makkelijk, net als Leicester trouwens, hoewel die een paar minuten ervoor er ook nog eentje hadden moeten krijgen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dit seizoen zeker. Onder Koeman ging dat wel heel goed. Dit seizoen heb je natuurlijk in de slechte serie ook al een aantal thuisnederlagen zitten. En als je scherp begint had je gisteren ook gewoon gewonnen. Hoewel het gisteren al had geholpen als Kuyt één keer scherp was geweest voor de goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, veel te slap begonnen gisteren, onbegrijpelijk.. |
|
|
|