|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Komt dit seizoen helaas te vaak voor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je straks die overtreding op Limbombe eens zien. Breekt nog net niet zijn poot maar de scheidsrechter laat doorspelen terwijl hij er boven op staat.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Saillant detail, als Utrecht nog 5 punten inloopt en 4e wordt dan levert dat cadeautje van Makkelie ons ook nog wat op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Snap hem ook niet helemaal. Als wij de beker winnen pakken we ticket voor EL groepsfase. Mochten we onverhoopt verliezen en we worden derde krijgen we het ticket van de derde plaats wat voorronde is. We hebben toch geen enkel belang bij een vierde plaats van Utrecht? En wat dat cadeautje dan voor bijdrage heeft geleverd aan ons? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met die 2 punten meer van gisteren zou Utrecht 3e worden.
In het slechtste geval worden we 5e en verliezen we de beker, dan kunnen AZ en Utrecht het in de laatste wedstrijd op een akkoordje gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens, hypothetisch gezwets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff.... wie is hier nou de mol? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 14:44 schreef Gerard_FR het volgende:Met die 2 punten meer van gisteren zou Utrecht 3e worden. In het slechtste geval worden we 5e en verliezen we de beker, dan kunnen AZ en Utrecht het in de laatste wedstrijd op een akkoordje gooien. Dat zijn heel veel aannames. Dan moet Utrecht alles winnen en wij nog een berg punten verspelen. Dan moet AZ ook nog inlopen. Bovendien moeten we dan de beker verliezen. Zelfs dan heeft Utrecht niets aan een akkoordje, want die hebben dan al groepsfase EL via de beker, dus waarom zouden ze op een akkoordje gaan spelen?
Zie dit allemaal niet gebeuren. Wij worden derde en winnen de beker. Een andere optie is er voor onze club gewoonweg niet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben een prepper, ik bedenk graag complottheorieën en rampscenario's in mijn bomvrije kelder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een goedkope penalty, schandalig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze was nog veel schandaliger. Wat zou dat opleveren ?N Schaal omhoog in salaris, of n enveloppe onder tafel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien maar n's 50.000 brieven sturen. KNVB Postbus 515 3700 AM Zeist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Worden ze toch kampioen die neuzen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De graafschap uit gaan ze nat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laatste wedstrijd wordt pisvee kampioen. Ik bescheur me als dat gebeurt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Valt er een last van mijn schouders.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed uitgelegd door Perez. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Perez is een uitstekend analist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja arvaring mee ar..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Deze week nog niet bukken jij he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet enke deze week overigens.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik hoop echt op een gelijkspel door een onterecht gegeven strafschop aan het grafschaap. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Uit de spelregels van de KNVB:
Hands houdt in, dat de speler de bal opzettelijk met de hand of arm speelt/raakt. De scheidsrechter moet het volgende in overweging nemen: de beweging van de hand naar de bal (niet de bal naar de hand); de afstand tussen de tegenstander en de bal (onverwachte bal); de positie van de hand hoeft niet noodzakelijkerwijs in te houden dat er altijd sprake is van een overtreding; de bal raken met een voorwerp dat in de hand gehouden wordt (kleding, scheenbeschermer etc.) wordt gezien als een overtreding; de bal raken door met een voorwerp te gooien (schoen, scheenbeschermer etc.) wordt gezien als een overtreding.
In dit geval is de afstand vrij kort, zie ik geen overduidelijke beweging van de hand naar de bal en ik zie geen opzet. Maar blijkbaar beoordeelde de scheidsrechter anders.
In elk geval een heel goedkope strafschop. Men mag daar weer eens niet klagen.
En zoals nr10 aangeeft, een gelijkspel door een onterecht gegeven strafschop aan de graafschap, zou denk ik bij alle andere eredivisieclubs met groot gejuich worden ontvangen. Oh, wat gaan er dan een hoop mensen lachen in dit land. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik zie maar 1 oplossing, spelers in een dwangbuis laten voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Junkyard robo soccer, 11 tegen 11 met een afstandsbediening op de Maastribune. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
nog 45 minuten speeltijd en 1 doelpunt voor Den Haag en het blijft dan zo dan zijn wij 3e ik hoop het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz