|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bayern vrij voorspelbaar zonder een Robben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N's kijken wie er vandaag spelen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens kijken of Leicester vandaag met die zg "schamele" begroting kampioen wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hebben zeker de gunfactor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus de achtervolgers zijn yids.
Dan is de keuze makkelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een stunt zou dat zijn eej.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik verdenk die keeper van Cambuur van omkoping! man man man wat slecht en nu issie 'zogenaamd' geblesseerd aan zijn schouder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 16:08 schreef Boudewijn het volgende:Ik verdenk die keeper van Cambuur van omkoping! man man man wat slecht en nu issie 'zogenaamd' geblesseerd aan zijn schouder Dacht ik ook aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 16:08 schreef Boudewijn het volgende:Ik verdenk die keeper van Cambuur van omkoping! man man man wat slecht en nu issie 'zogenaamd' geblesseerd aan zijn schouder Je voorkeur is hier al bekend Boudewijn ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gefeliciteerd Boudewijn, 020 2-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 16:08 schreef Boudewijn het volgende:Ik verdenk die keeper van Cambuur van omkoping! man man man wat slecht en nu issie 'zogenaamd' geblesseerd aan zijn schouder Hoe denk je over de verdediging van Twente? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ze altijd zo voetbalden dan was de eredivisie al n stapje hoger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: De verdediging van FC Twente is met afstand het zwakste onderdeel van die ploeg. Niet voor niets hebben alleen Cambuur en de Graafschap meer tegentreffers moeten incasseren. Ook hun keeper, Marsman, vind ik één van de zwakste doelmannen van de eredivisie. En dat heeft mijns inziens totaal niets met omkoperij te maken.
FC Twente moet het met name hebben van de mannen voorin, niet van hun verdediging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Nee hoor, Renato, ik heb netjes mijn kleren aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo, want ik denk in beelden.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Houd het wel netjes, hè? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zekers wel, ik het geen geile Henkie.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Is goed man! Ik ook niet, overigens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geld geld geld. Bij de 7de plaats krijgen we geld :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helaas voor Leicester lijkt het |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi hoor als je als zo'n club historie kan schrijven. Dik en dik verdiend..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Apart toch, gaaf voor die foxes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , mooi voor Leicester. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Gun het deze club zeker. Fantastisch seizoen met een aantal geweldige spelers. Genieten hoor, van zo'n Vardy, Mahrez en Kanté. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Club met op nagenoeg minste balbezit in Premier League. Apart en ook weer veelzeggend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb dat nooit gesnapt die fixatie op balbezit...compleet doorgeslagen. het resulteert in statisch, voorspelbaar voetbal bij veruit de meeste teams (barca en bayern uitgezonderd). Het gaat erom wat je met de bal doet als je hem hebt en hoe snel je de tegenstander omver kan spelen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een goede trainer kan de (non)kwaliteiten van zijn team al snel 'lezen'. En aanpassen naar de kracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 18:04 schreef CobusIII het volgende:Ik heb dat nooit gesnapt die fixatie op balbezit...compleet doorgeslagen. het resulteert in statisch, voorspelbaar voetbal bij veruit de meeste teams (barca en bayern uitgezonderd). Het gaat erom wat je met de bal doet als je hem hebt en hoe snel je de tegenstander omver kan spelen.... Goed punt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|