|
|
Stylzz
|
|
|
T is sociaal onaangepast gedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van acheren lijkt tie een beetje op je Roony haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het worden twee makkelijke wedstrijden voor Real Madrid eerst M C en dan A M |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een zichtswijze, wie moet zich aanpassen. In de zuiderse landen is nu eenmaal meer vuur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet de eerste keer dat ze struikelen over AM, zal er ook geheel aan leggen wie de UEFA daar als scheids zal aanwijzen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 10:29 schreef VVout het volgende:[..] Niet de eerste keer dat ze struikelen over AM, zal er ook geheel aan leggen wie de UEFA daar als scheids zal aanwijzen. Een Engelse scheids is het beste |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als hem maar gelijkwaardig fluit met oog voor de mannensport voetbal. Is maar goed dat bij de wedstrijd van gisteren niet door de KNVB achteraf bekeken wordt wat allemaal wel of niet door de beugel kan b.v. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aanpakken die gast. Vorige week gooide hij een bal in het veld toen de tegenstander gevaarlijk uitbrak. Die wil iets te graag niet verliezen. Half jaar schorsen wegens zeer onsportief gedrag, slaan van een official, maar ook het vernachelen van de sport met zijn negatieve spelopvatting.
Dat laatste zal lastig worden, dus met de eerste twee zullen ze het moeten doen. De galbak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 10:27 schreef VVout het volgende:[..] Een zichtswijze, wie moet zich aanpassen. In de zuiderse landen is nu eenmaal meer vuur. En daarom moeten we dit maar accepteren? Ben je wel helemaal lekker VV? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Omdat er voor de rest helemaal niets gebeurd is, waarvoor moet men zich verder druk maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is gewoon een hele nare kerel. Niks gebeurd? Als Malaga gescoord had dan hadden ze gelijkgespeeld. Moet je een keer kijken naar de top 3 in de rangschikking van de Spaanse competitie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 11:00 schreef Barabas het volgende:slaan van een official... Dat laatste zal lastig worden, dus met de eerste twee zullen ze het moeten doen. De galbak. Als je met de vlakke hand iemand op zijn bovenarm een klapje geven schandalig vind, en je eigen teammanager al als official gaat betitelen dan is de weergave niet juist toch.
https://youtu.be/XLgTg-IB500
Ik vind wel dat het spel verstoren met een tweede bal het veld in te gooien aangepakt moet worden, das natuurlijk misselijk te noemen.
Voor de rest een lekker temperamentvol avondje waar ook Pep aardig in mee kon, na de wedstrijd elkaar gewoon de hand gegeven en gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 11:15 schreef VVout het volgende:[..] Als je met de vlakke hand iemand op zijn bovenarm een klapje geven schandalig vind, en je eigen teammanager al als official gaat betitelen dan is de weergave niet juist toch. Ik vind wel dat het spel verstoren met een tweede bal het veld in te gooien aangepakt moet worden, das natuurlijk misselijk te noemen. Voor de rest een lekker temperamentvol avondje waar ook Pep aardig in mee kon, na de wedstrijd elkaar gewoon de hand gegeven en gedaan. Had niet in de gaten dat het zijn teammanager was.... maar goed. Ik mot m nie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das toch geweldig die beleving man.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 11:15 schreef VVout het volgende:[..] Als je met de vlakke hand iemand op zijn bovenarm een klapje geven schandalig vind, en je eigen teammanager al als official gaat betitelen dan is de weergave niet juist toch. [ filmpje ] https://youtu.be/XLgTg-IB500Ik vind wel dat het spel verstoren met een tweede bal het veld in te gooien aangepakt moet worden, das natuurlijk misselijk te noemen. Voor de rest een lekker temperamentvol avondje waar ook Pep aardig in mee kon, na de wedstrijd elkaar gewoon de hand gegeven en gedaan. Het is fysiek geweld buiten het veld door een leidinggevende, kan internationaal gezien niet door de beugel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Van een ander dan Simeone wel ja... was een intens gemene voetballer, is een trainer met negatieve spelopvatting en onsportief. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 13:55 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Het is fysiek geweld buiten het veld door een leidinggevende, kan internationaal gezien niet door de beugel. Lul niet, is iemand wakker schudden en hou je niets aan over. Mensen die daar van wakker liggen zijn mietjes in mijn ogen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ga mijn personeel ook slaan.... begin er straks mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op bepaalde werkplaatsen noem je dat niet slaan maar een corrigerende mep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn VVoute instellingen..!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blonde grietjes met strakke kontjes.... goede instelling.... toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je ook een mep op verkopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb jij onlangs ook bier gemorst in een tram..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das slaan, daar doe ik niet aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das weer de andere kant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gelukkig minder saai dan in Manchester |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook geen reclame voor t voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 14:12 schreef VVout het volgende:[..] Lul niet, is iemand wakker schudden en hou je niets aan over. Mensen die daar van wakker liggen zijn mietjes in mijn ogen. Als ze mij wakker schudden sla ik ook gelijk terug, dat noem ik een misdaad tegen de menselijkheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De graafschap zal zich sparen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 100% nacompetitie, is begrijpelijk te noemen. Maar wie weet gunt de 14 het ze gewoon niet en steekt hij op bovennatuurlijke wijze die superboeren de helpende hand toe :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tis weer 020-tv bij de NOS... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga lekker radio rijmond luisteren dan, heb op 14:30 net ff geen stream snelheid ter beschikking voor fux. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz