|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoor Verstappen op kop zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
1e Ik zit gewoon te janken.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi dus jullie zijn toch trots op dat kleine landje aan de noordzee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier zeggen wij hoe een klein land groot kan zijn Piet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 16:15 schreef piet de paler het volgende:Mooi dus jullie zijn toch trots op dat kleine landje aan de noordzee. Als een bevolking niet juicht en niet klaagt dan is een volk niet trots maar onverschillig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geweldig hoor... geschiedenis geschreven... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t mooi voor Max, maar dat t rood-wit-blauw omhooggetrokken wordt en t Wilhelmus klonk, doet me weinig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent niet zo Nederlands gezind bedoel je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het wel wat hebben.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben ook niet zo'n patriot...ik vind het geweldig voor zo'n jonge gast. Daarnaast was het ook een mooie en spannende wedstrijd... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis de bolide, de motor die het óók doet. Half Wilhelmusje dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Patriot nou nee. Ik heb niks met het Nederlands elftal bijvoorbeeld. Maar dit ja dat spreekt me toch wel aan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ben een patriot en hoop dat Nederland altijd laatste wordt bij dat songfestival-voor-natte-dozen-en-rare-gedrochten-kabinet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:Patriot nou nee. Ik heb niks met het Nederlands elftal bijvoorbeeld. Maar dit ja dat spreekt me toch wel aan.. Dus toch diep verscholen ligt de geschiedenis van Piet Hein, Witte de Wit, Anton Geesink, en nu Verstappen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 16:42 schreef piet de paler het volgende:[..] Dus toch diep verscholen ligt de geschiedenis van Piet Hein, Witte de Wit, Anton Geesink, en nu Verstappen Ga die maar eens uitleggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt soms wel dat Nederlanders niet trots zijn over hun afkomst, ik ben dat wel terwijjl ik officieel geen Nederlander ben. Die uiting van nationalisme komt alleen maar bij overwinningen van sporters, Maar ik ben ook trots dst ik geboren ben in een klein en vroeger machtig land. Dat bedoel ik, Hup Max |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooie waarnemingen. Nederlanders zijn in beginsel bescheiden waar andere naties juist hoger opgeven over de Hollandse geschiedenis en haar betekenis in de wereld. En dan pas schudt die Hollander de bescheidenheid wat meer af. Helaas slaat dat ook wel eens door. Over het algemeen heeft de Nederlander nog steeds een nuchtere volksaard: doe maar normaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Geweldig voor Max en ons land. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi voor Max en Red Bull. Minder dat heel Nederland er mee gaat koketteren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, nog steeds. Tenenkrommend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Sinds 9/11 ben ik ook niet meer zo trots op Nederland.... van tolerant land zijn we verworden tot politiestaat met vreemdelingenhaat. Zo jammer.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 17:27 schreef Barabas het volgende:[..] Sinds 9/11 ben ik ook niet meer zo trots op Nederland.... van tolerant land zijn we verworden tot politiestaat met vreemdelingenhaat. Zo jammer.... Dat komt gedeeltelijk ook op de kritiek op de cultuur Zwarte Piet, Indonesie, alles wordt aangepakt om je cultuur te veranderen. Ik heb eens gelezen dat het verboden was om NL vlaggetjes op jassen te dragen, het slopen van kerken en Arabische bouwerken meer te zetten. Een land wat zijn tradities omwille van andere kulturen veranderd en niet meer vrij mag spreken is getergt en zal extreem gaan denken en aanzetten tot vreemdelingen haat. Ik ben wel trots op Max, mijn geboorteland en natuurlijk Feyenoord.......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In Nederland wordt alles verboden wat je kan linken aan een ongewenste stroming.
Behalve de Islam dan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat wil der 's niet in bij de meeste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is de wedstrijd van Feyenoord om 19.00 uur ergens te zien?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hansson op doel en Nieuwkoop in de basis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 0-1 Gustafson.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kampioenen olie oleeeeeeee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Monnie, breek je beeeeeeen, breek je beeen, breek je beeeeeeeeheeeen.
(maar niet echt, gewoon een beetje) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa Toornstra 0-2.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:Monnie, breek je beeeeeeen, breek je beeen, breek je beeeeeeeeheeeen. (maar niet echt, gewoon een beetje) Staat wissel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz