|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:57 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, moet je mannen als Cancellara hebben in je peloton, die neutraliseert gewoon zo\\\'n koers. Nibali trekt in dit geval vol door. Dan kan je Chaves niet kwalijk nemen dat hij meegaat. Smerige Italiaanse geiteneuker.
In de Tour steek ik hoogstpersoonlijk een bezem tussen zijn spaken.
Laagbijdegronds ettergezwel is ie.... geen eer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:54 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Hahahahahahahha, \\\'\\\'Van Geel schuldig aan verlies roze trui\\\'\\\' ;) Maar ze stoppen niet altijd als de leider van het klassement valt, hoor. Komt wel voor, maar niet altijd. Alleen beetje zuur dat in dit geval Nibali (italiaan) vol doortrekt in de afdaling (één van zijn specialiteiten), terwijl het hele land daar op zijn kop zou staan als het andersom zou gebeuren.. Tja dat denk ik ook,maar typisch Nederlands is om te denken zoals ik van Kruiswijk wint de Giro.Maar met een paar dagen kan er een hoop gebeuren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar Kruiswijk reed twee goede tijdritten dacht ik en kan goed klimmen. Erg raar dat er vooraf wel over Dumoulin gesproken werd en niet over deze jongen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Daarom zeg ik, deze is vele malen erger, omdat Kruijswijk wel echt de beste was en Dumoulin afgelopen jaar niet. Die moet nog veel verbeteren aan zijn klimmen om top te rijden in een grote ronde. Maar het kan wel, want Wiggins was ook geen echte klimmer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dumoulin werd genoemd mbt Vuelta, toch? Maar goed, ook in deze Giro, en alle volgende grote rondes gaat Dumoulin geen eindzege behalen. Tenzij hij bij dezelfde apotheek als Nibali mag winkelen.... hij was de hele Giro al slecht en vandaag fietst ie de sterren van de hemel. Voel me echt dubbel genaaid door die spaghettivreter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Triest voor die gast.. het zal je maar gebeuren |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tis echt om te janken dat geen enkele commentator dat heeft benoemd. Het was echt té opvallend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 22:08 schreef Barabas het volgende:Dumoulin werd genoemd mbt Vuelta, toch? Maar goed, ook in deze Giro, en alle volgende grote rondes gaat Dumoulin geen eindzege behalen. Tenzij hij bij dezelfde apotheek als Nibali mag winkelen.... hij was de hele Giro al slecht en vandaag fietst ie de sterren van de hemel. Voel me echt dubbel genaaid door die spaghettivreter. Moet eerlijk zeggen dat de gedachte aan de dopingwinkel me ook wel door het hoofd schoot bij de prestaties van nibali. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien waren ze ook van slag door die valpartij? Misschien dat ze morgen los gaan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ga sluiten.... en gooi alle Italiaanse gerechten voorlopig van de kaart 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijne avond en Italiaanse gerechten zijn het lekkerst met de Indische. . |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Tja, roze trui................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:59 schreef Barabas het volgende:[..] Smerige Italiaanse geiteneuker. In de Tour steek ik hoogstpersoonlijk een bezem tussen zijn spaken. Laagbijdegronds ettergezwel is ie.... geen eer. Ik ben benieuwd hoe de Nederlandse \'wielerliefhebber\' vandaag reageert op Nibali. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En als Kruijswijk vandaag niet meer opstapt moeten ze allemaal afstappen? Zoals hij zelf gisteren na afloop al aangaf was het vooral een hele stomme fout van Kruijswijk zelf. Vind ik echt doodzonde hoor, maar daar kan Nibali toch vrij weinig aan doen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 09:25 schreef JanM het volgende:En als Kruijswijk vandaag niet meer opstapt moeten ze allemaal afstappen? Zoals hij zelf gisteren na afloop al aangaf was het vooral een hele stomme fout van Kruijswijk zelf. Vind ik echt doodzonde hoor, maar daar kan Nibali toch vrij weinig aan doen? Eens. Twee renners voor hem die de binnenkant nemen en hij neemt het midden van de weg. Daardoor komt ie in de sneeuw muur terecht. Typisch een Nederlander. Als het moet, niet thuis geven. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 09:25 schreef JanM het volgende:En als Kruijswijk vandaag niet meer opstapt moeten ze allemaal afstappen? Zoals hij zelf gisteren na afloop al aangaf was het vooral een hele stomme fout van Kruijswijk zelf. Vind ik echt doodzonde hoor, maar daar kan Nibali toch vrij weinig aan doen? Nibali en Chaves kunnen er helemaal niets aan doen dat Kruijswijk die fout begaat en valt. Waar Nibali wel wat aan kon doen is dat hij hard doortrekt in de afdaling, terwijl hij weet dat Kruijswijk gevallen is. Vaak zie je toch dat men dan niet volledig doortrekt op het moment dat de leider in de koers gevallen is of materiaalpech heeft. Is een beetje een ongeschreven regel, hoewel men zich er niet altijd aan houdt. Denk maar terug aan de Tour de France, jaren geleden waren Andy Schleck en Alberto Contador in tweestrijd over de winst. Schleck, toen nog in het geel, reed bergop vlak voor Contador toen zijn ketting eraf ging. En juist op dat moment valt Contador aan en beslist daarmee de Tour. Ongelofelijk smerig en vrijwel iedereen sprak er schande van. In dit geval, ondanks dat het geen verplichting was, had het Nibali gesierd om in elk geval niet extra hard te gaan rijden. Ik zeg niet dat je moet gaan stilstaan, maar aanvallen is het tegenovergestelde.
Als Kruijswijk dit zou doen op het moment dat Nibali in het roze onderuit gaat, zou heel Italië Kruijswijk beschimpen. Maar zo krom is het nou eenmaal in de (wieler)sport. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Nibali heeft gewoon geen eer. Je wacht, kijkt het aan en als dàn blijkt dat Kruiswijk niet goed is dan fiets je hem uit je wiel. Winnen van een kapotte renner op een kapotte fiets na een valpartij is echt stijlloos. Smerige smaak in mijn mond van dit soort onsportiviteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens mij heeft Kruiswijk er nog het minste moeite mee. Houdt alle domheid bij zichzelf. Uitstekende prof. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hou wel van een beetje vuur in een karakter.. Beetje Italiaans karakter zeg maar haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat lekker..eerst Kruiswijk, nu Verstappen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hollandse Faalhazen Week.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fijne wedstrijd zo voor de kijkers! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Saaie wedstrijd zzzZzzZzzzzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt redelijk mee. Voral omdat Atletico nu moet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zeker niet saai voor een finale. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Cadeautje niet uitgepakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was ook wel een zeer twijfelachtige pingel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Real pakte het cadeautje wel uit. Is dat weer gelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch aardig wedstrijdje. Veel strijd en spanning. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies. Beetje scouten voor het transfergeruchten topic ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het Spaanse voetbal regeert al n aardige tijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik hoop dat Real gigantisch op hun bek gaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat dan? Die Spaanse ploegen zijn allemaal ratten. Is Real erger? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flinke kerel die Pepe , of moet ik zeggen Pippo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mwah vindt Barça toch echt nog erger (Busquets!) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Weet je hoeveel pijn zo\'n klap doet! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg mij dan eens uit dat als je Bale koopt en op rechts zet omdat Ronaldo op links speelt....bij de spurs was Bale altijd op links En dan heb ik het maar even niet over James |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leg mij dan eens uit dat als je Bale koopt en op rechts zet omdat Ronaldo op links speelt....bij de spurs was Bale altijd op links En dan heb ik het maar even niet over James Oh het gaat over voetbal haha. Ik bedoelde dat ik Barça nog net iets grotere matenaaidende tyfushonden vindt. Maar de ploegen in deze finale kunnen er ook wat van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudde ligt zwetend op de bank na te denken over zijn uitspraak. De attitude van Atletico . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:30 schreef van geil het volgende:Gudde ligt zwetend op de bank na te denken over zijn uitspraak. De attitude van Atletico . Kan ie zijn voorhoofd mooi afvegen met 1 van die mislukte stadion-plannen van hem |
|
|
|