|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:30 schreef MightyAce het volgende:[..] Oh het gaat over voetbal haha. Ik bedoelde dat ik Barça nog net iets grotere matenaaidende tyfushonden vindt. Maar de ploegen in deze finale kunnen er ook wat van. Ik zit ook niet op het puntje van mijn stoel hoor....het staat aan maar het boeit me niet echt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nee daarvoor heb je twee ploegen nodig met een positieve filosofie. Real tegen Bayern bijvoorbeeld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:43 schreef MightyAce het volgende:Nee daarvoor heb je twee ploegen nodig met een positieve filosofie. Real tegen Bayern bijvoorbeeld Wat is een filosofie ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hup Atletico al vind ik Real ook prima ,gelukkig geen Barça in de finale |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: SSSStttttttttttt...........Leon |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Opvatting omtrend de invulling van de manier om een voetbalwedstrijd winnend af te sluiten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Opvatting omtrend de invulling van de manier om een voetbalwedstrijd winnend af te sluiten. Wauw en dat doe je in dit geval met 11 ego\'s.....dat lukt Gio niet eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Misschien ben jij wel Mighty............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De top 5 in Europa in mijn ogen 4 keer Spanje 1 keer Duitsland. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wauw en dat doe je in dit geval met 11 ego\\\'s.....dat lukt Gio niet eens Gio zelf lukt überhaupt niet zo veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Carrasco...Liever bij een aanvallender team. Speelt oogstrelend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat is die Pepe toch een eikel zeg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En in Eng land maar smijten met miljoenen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wederom een schande voor het voetbal die Pepe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die scheidsrechter heeft het telkens prima door, waarom geen kaarten voor trekken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pepe wordt zwaar mishandelt deze wedstrijd. Bizar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , pingels . Zo hoort dat in n grote finale. Billen knijpen voor de supporters. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pepe maakt vast de beslissende pingel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat ik m gun houd ik wijselijk voor me. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ronaldo vindt t lekker al die mannen boven op hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gun beiden die prijs niet. Niet uitreiken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Leuk voor hem dat hij die strafschop erin schiet en ik snap best dat je blij bent, maar vind hem toch wel erg overdreven juichen voor het inschieten van een strafschop, want verder heeft hij heel de wedstrijd niets laten zien. Doet me erg denken aan twee jaar terug met die strafschop van hem in de finale..
Verder een merkwaardige wedstrijd met de gemiste strafschop van Griezmann en een buitenspelgoal van Ramos. Tijd voor de videoref, want dit kan toch eigenlijk niet in zo\'n finale.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: 4 keer Spanje? Op basis van wat? Barca, Real en Atletico kan ik inkomen, maar als je op Sevilla doelt, dan klopt dat niet. Die breken in de CL geen potten. Zijn echt wel betere teams te noemen dan Sevilla, ondanks dat ze drie keer de EL winnen. Hele knappe prestatie, maar maakt je nog niet de nr 5 van Europa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zie jij t anders , prima toch. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Begint naast zijn schoenen te lopen... wat een paar complimenten met een mens kunnen doen.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Uiteraard is dat prima. Iedereen mag vinden wat hij wil natuurlijk, dus een meningsverschil is zeker geen probleem. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 11:15 schreef Barabas het volgende:Begint naast zijn schoenen te lopen... wat een paar complimenten met een mens kunnen doen.... Wie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 11:15 schreef Barabas het volgende:Begint naast zijn schoenen te lopen... wat een paar complimenten met een mens kunnen doen.... Omdat hij een andere mening heeft? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik dacht ook al dat hij het over mij had. Snap niet goed waarom ik naast mijn schoenen loop. In elk geval is dat zeker nooit de bedoeling geweest. Ik geef mijn mening, zoals iedereen op een forum doet, maar pretendeer zeker niet dat ik alle wijsheid in pacht heb of het beter weet. Iedereen mag vinden wat hij wil. En dat hoeft zeker niet te stroken met de mening van een ander, maar daarom kunnen we er wel over praten toch. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je mening wordt zeer gewaardeerd al zit je er af en toe wel naast......((;-) dat was een grapje..) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:05 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik dacht ook al dat hij het over mij had. Snap niet goed waarom ik naast mijn schoenen loop. In elk geval is dat zeker nooit de bedoeling geweest. Ik geef mijn mening, zoals iedereen op een forum doet, maar pretendeer zeker niet dat ik alle wijsheid in pacht heb of het beter weet. Iedereen mag vinden wat hij wil. En dat hoeft zeker niet te stroken met de mening van een ander, maar daarom kunnen we er wel over praten toch. Maak je niet dik. Barrels komt soms wat narcistisch over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat gezaag... heb gewoon een kort lontje... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:19 schreef CobusIII het volgende:Je mening wordt zeer gewaardeerd al zit je er af en toe wel naast......((;-) dat was een grapje..) Hahahaha
Zelfs als het een serieuze opmerking was, had ik ermee kunnen lachen. Iedereen zit er weleens naast, toch ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!