|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dumoulin zit in de kopgroep |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slagter ook... Van Baarle ook... Clement ook weer voorin...
Wordt een mooie wielerdag... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanval ( nu al ) van Dumoulin Nog 70 km. Twee Nederlanders op kop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog 62 km.\ 4 man op kop , met Dumoulin er bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja heel even was hij nog de sterkst ogende van de 4 ontsnapten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is even geen touw meer aan vast te knopen , ze rijden overal. Misschien kan Mollema nog iets leuks doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nibali laat zich 6 minuten afzakken in 10 km om zijn ploeg te helpen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n gevecht , overal renners. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooie etappe... Ben benieuwd... Majka aan het veldrijden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n mooie finale. Nu de slag van de ronderenners nog ? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die Rus kon niet dalen omdat hij een contactlens kwijt was. Was nou maar naar Specsavers gegaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi zo dat noemen we karma. Alle Russen Frankrijk uit ! Fraudeurs zijn t :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dankjewel kameraad
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moeilijk tegen die zwarte sky trein. Poels en consorten zullen m geen centimeter gunnen. Het gaat t er niet om wie de betere renner is maar wie de sterkste/meeste knechten heeft. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 10:16 schreef tomson het volgende:Moeilijk tegen die zwarte sky trein. Poels en consorten zullen m geen centimeter gunnen. Het gaat t er niet om wie de betere renner is maar wie de sterkste/meeste knechten heeft. Hij moet snel in de aanval gaan, dan moet Froome meteen zelf en kan die trein niets meer voor hem doen ... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 10:23 schreef JanM het volgende:[..] Hij moet snel in de aanval gaan, dan moet Froome meteen zelf en kan die trein niets meer voor hem doen ... Idee is leuk, maar in de praktijk zal, zeker met de sterk ogende Poels, de trein gewoon achter Mollema aan gaan. Die rijden gewoon op vermogen via de metertjes. Lange tijd één tempo, zelfs Mollema zal dan niet weg kunnen blijven, vrees ik. Pas als het gat nauwelijks kleiner wordt zal Froome zelf gaan, maar ik verwacht eigenlijk dat het niet nodig is. Bovendien, snel in de aanval gaan, wil ook zeggen dat je nog heel lang moet. En heel lang in je eentje opboksen tegen de trein van Sky.. dat gaat niet lukken. Ik hoop dat Mollema het geel kan pakken met een aanval op de slotklim, maar ik vrees toch echt dat Froome 'gewoon' de Tour gaat winnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 14:00 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Idee is leuk, maar in de praktijk zal, zeker met de sterk ogende Poels, de trein gewoon achter Mollema aan gaan. Die rijden gewoon op vermogen via de metertjes. Lange tijd één tempo, zelfs Mollema zal dan niet weg kunnen blijven, vrees ik. Pas als het gat nauwelijks kleiner wordt zal Froome zelf gaan, maar ik verwacht eigenlijk dat het niet nodig is. Bovendien, snel in de aanval gaan, wil ook zeggen dat je nog heel lang moet. En heel lang in je eentje opboksen tegen de trein van Sky.. dat gaat niet lukken. Ik hoop dat Mollema het geel kan pakken met een aanval op de slotklim, maar ik vrees toch echt dat Froome 'gewoon' de Tour gaat winnen. Het ligt natuurlijk aan de benen, maar als Mollema kan demarreren zoals op de Mont Ventoux gaat Froome 'm echt niet laten gaan en dan moet je hopen dat Froome zelf mindere benen heeft. Is m.i. zijn enige kans omdat hij alleen op de slotklim nooit genoeg tijd kan pakken. Maar we gaan het zien ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niets te vrezen... prima winnaar met een hele sterke ploeg om zich heen. Jammer dat Contador is uitgevallen en dat Quintana het laat afweten, maar dat maakt zijn aanspraak op de eindzege niet minder terecht. Fijn voor ons dat Mollema het zo goed doet, maar hij is, ondanks zijn goede klassering, geen favoriet en dat zal hij ook niet worden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 15:14 schreef JanM het volgende:[..] Het ligt natuurlijk aan de benen, maar als Mollema kan demarreren zoals op de Mont Ventoux gaat Froome 'm echt niet laten gaan en dan moet je hopen dat Froome zelf mindere benen heeft. Is m.i. zijn enige kans omdat hij alleen op de slotklim nooit genoeg tijd kan pakken. Maar we gaan het zien ... Hij zal hem ook niet laten gaan, maar de filosofie van Sky is juist dat je op één tempo naar boven moet. Mollema kan dan een demarrage plaatsen, maar zo'n versnelling moet je elders weer van herstellen. In die tijd zal Sky het weer dichtrijden. Poels zal op kop gaan en achter Mollema aangaan. En zo'n demarrage kan weinig verschil maken, vrees ik, indien Poels weer zo hard vooraan gaat rijden. Dan komt eigenlijk niemand echt goed weg. Iedereen zit dan op de limiet al, die man reed van de week erg hard naar boven al. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed... Froome heeft vandaag de Tour gewonnen. Alleen een ongeluk kan hem daar nog van afhouden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Erg sterk hoor die Froome |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was zogenaamd uitgeput.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopen dat hij vandaag een slechte dag heeft en Mollema een superdag, maar op 'slechts' 17km maak je dat verschil nooit goed. Benieuwd of Dumoulin dat kunstje nog een keer kan flikken trouwens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die tijd van Froome kan bijna niet kloppen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer voor Dumoulin. Gave rit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het een leuke sport om naar te kijken, vooral de bergetappes zijn mooi, maar ik vertrouw geen renner meer. Ik kan er niets aan doen... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nog 3 etappes volhouden en ik heb een fiets gewonnen met een Tourspel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wanneer is die meuk voorbij? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Relaxed! Wat voor een fiets? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zo'n oud-Hollandse damesfiets met een bak voorop :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is je op t lijf geschreven |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jaja veel te klein dus. Ik verkoop hem dan wel aan m'n dochter. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tof... die zijn meestal ook niet goedkoop! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is wel een oud Noord-Hollandse toch he, die fiets |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Aardappels in de bak en de boer op Vin :p |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jammer voor de rest van de spelers, 020 Nouri lacht om gemiste belangrijke penalty en gunt medespelers geen reis naar Zuid-Korea |
|
|
|