|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De laatste zijn heerlijk dit jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Even afwachten hoe ze zijn dit jaar ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beetje wrang mag best, als de afdronk maar goed is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: om en nabij de 3 wedstrijden geloof ik ? waarvan 1 in de kuip. moet ik voor de eerlijkheid vermelden dat ik muisje ook een paar keer met mn kaart gestuurd heb.. (waaronder ajax en psv voor de competitie ) was wel bij de bekerwinst op Ajax, finale (uitgeloot) wel weer moeten missen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Foxsports en KPN zijn eruit met elkaar hoor ik net.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik voel positieve energie! Tijd voor de eerste wedstrijd van het seizoen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Wolfswinkel al meteen gescoord? Die maar eens volgen. Had bij Feyenoord moeten spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben al een spits gekocht, met restwaarde... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Te vroeg om te juichen maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dameshockey is toch een mooie sport d:-) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze hebben extra getraind om de eerste paal te dekken en de bal met de stick te beroeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En dan zeg ik het nog netjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ heeft n leuke spits met die Weghorst binnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O o o o o wat gaat die van Vleuten onderuit, ze ligt er roerloos.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze laten niet zien hoe t met dr is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
wat een drama.. fuck dat goud, hopen dat ze hier geen dwarslaesie oploopt.. wat een klap was dat zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van der breggen..geweldig gereden.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoe gaat het met die andere renster? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lag er erg slecht bij.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo bewoog niet eens meer, vrees ervoor..zag er echt slecht uit.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi dat Van der Breggen alsnog won! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze is bij positieven en praat weer begreep ik net.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In een tweet heeft Annemiek van Vleuten vandaag voor het eerst gereageerd op haar zware val in de olympische wegwedstrijd voor vrouwen. ,,Ik lig in het ziekenhuis met verwondingen en breuken, maar dat komt goed. Ik ben nu vooral super teleurgesteld na mijn beste wedstrijd uit mijn carrière.''
De wielrenster smakte in leidende positie, op tien kilometer van de finish op de Copacabana, hard tegen het asfalt en bleef minutenlang roerloos liggen. Later werden in het ziekenhuis van Rio de Janeiro een zware hersenschudding en drie kleine fractuurtjes in haar wervelkolom geconstateerd.
Filmpje van voor en na de valpartij: https://www.facebook.com/marcelo.demattosgomes/videos/918206821641894/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig gaat het weer redelijk met haar, ik zat gisteren echt met mijn handen voor mijn mond toen ik het zag gebeuren.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo.... waren 10 lange minuten.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die afdalingen zijn eigenlijk veel te gevaarlijk, had veel slechter af kunnen lopen. Of is dat juist de charme van de sport? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 12:15 schreef Gerard_FR het volgende:Die afdalingen zijn eigenlijk veel te gevaarlijk, had veel slechter af kunnen lopen. Of is dat juist de charme van de sport? Sommige dingen zijn gevaarlijker als een sigaretje roken bijvoorbeeld |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vond het te link. Van de andere kant zou je van ervaren renners en rensters meer inzicht mogen verwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 12:20 schreef Barabas het volgende:Ik vond het te link. Van de andere kant zou je van ervaren renners en rensters meer inzicht mogen verwachten. Op de 1 of andere manier liggen er 3 Nederlandse renners op de grond ,in 3 belangerijke wieler evenementen, terwijl ze op de eerste of tweede plek in de koers reden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mentale kwestie....Schrok me gisteren kapot met die val. De ploeg reed wel uitstekend... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is ook opvallend. Vraag me écht af hoe dat kan. Te weinig concentratie?
Race zonder radioverbinding tussen renners en ploegleider.... zouden ze het niet langer zelfstandig kunnen? @Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Poels is zo hard van zijn fiets gereden dat zijn deelname aan de tijdrit op het spel staat.
Nóg een tegenvaller voor de renners... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 12:15 schreef Gerard_FR het volgende:Die afdalingen zijn eigenlijk veel te gevaarlijk, had veel slechter af kunnen lopen. Of is dat juist de charme van de sport? Zag je al die troep en bladeren en zo langs en op de weg liggen, levensgevaarlijk, beetje regen erbij. Het heeft wel iets van charme hoor maar dit gaat ver, ze had wel vol met d'r kop op die stoeprand kunnen knallen. Overigens zijn er wel meer van dat soort dingen in de wielerij voorgevallen in net verleden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 12:20 schreef Barabas het volgende:Ik vond het te link. Van de andere kant zou je van ervaren renners en rensters meer inzicht mogen verwachten. Terwijl het helemaal geen scherpe bocht was of zo.. |
|
|
|