|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien moeten de Nederlanders buiten het seizoen meer oefenen op de afdaling . Rijders die wel bergen in hun land hebben ,lijken het makkelijker te doen.. Vroeger oefende ze veel in deze techniek..Nu hoor je er niet zoveel over |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer Annika van Emden... kan nog brons halen. Die Française was best goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien moeten de Nederlanders buiten het seizoen meer oefenen op de afdaling . Rijders die wel bergen in hun land hebben ,lijken het makkelijker te doen.. Vroeger oefende ze veel in deze techniek..Nu hoor je er niet zoveel over ZE kunnen hier in de omgeving kunnen oefenen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zevenheuvelenweg, Beekmandalseweg, Oude Holleweg, Ubbergseveldweg, Oude Kleefsebaan... dat andere ding ligt bij Arnep. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BLind heeft ook al invloed op de olympische spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen
James Worthy. James Worthy. © Agata Nowicka
http://s.parool.nl/s-a4354567/ ColumnDe in Amsterdam geboren en getogen schrijver James Worthy (36) probeert in Het Parool van maandag, woensdag en vrijdag iets van het leven te begrijpen.
DOOR: JAMES WORTHY 9 AUGUSTUS 2016, 15:51 Ik sta op Schiphol met een spandoek en wat ballonnen. Op het spandoek staat: I LOVE YURI en onderaan de Griekse ij heb ik een gouden medaille getekend. "Je moet recidivisten niet bewieroken," zegt een man naast mij.
Ik probeer de man te negeren, dus kijk ik in mijn telefoon. Op het internet lees ik een column van een oud-wielrenner die gehakt probeert te maken van de turner. Een wielrenner die een turner een standje geeft, dat is ongeveer hetzelfde als dat Jozef Fritzl tegen mij zegt dat ik mijn zoon beter moet opvoeden.
De 'misdragingen' van Van Gelder zouden niet hebben bijgedragen aan een optimaal prestatieklimaat. Een optimaal prestatieklimaat? Sinds wanneer zit de sportwereld zo vol met zaaddodend managementjargon?
De persverklaring van Maurits 'De Stadswacht' Hendriks zat er vol mee. Met zijn TeamNL. Als TeamNL echt een team was geweest, had iedere sporter gisteren zijn spullen gepakt. "Als Yuri gaat, ga ik ook." Dat is een team. Dat is eenheid. Dat is een optimaal prestatieklimaat.
Het enige wat mijn zoon heeft geleerd is dat hij gewoon door moet fietsen als hij iemand halfdood op een stoeprand ziet liggen
Hendriks heeft het ook steeds over de welbekende voorbeeldrol. Een sporter moet een goed voorbeeld voor de kinderen zijn. Ik heb toevallig een kind, en het enige wat mijn zoon van deze Olympische Spelen heeft geleerd is dat hij gewoon door moet fietsen als hij iemand halfdood op een stoeprand ziet liggen.
En natuurlijk chargeer ik, maar ik ben boos. Ik heb namelijk een zwak voor onvolmaakte sporters. Ik heb niets met sporters die de negentig halen en gelukkig sterven. Ik wil pijn zien. Twijfel. Tranen. Afgunst. Ik wil menselijkheid zien. Paul Gascoigne wiebelend op een barkruk, George Best kotsend in de kerk en Maradona die een lijntje maakt met behulp van een haarspeld van zijn driejarige dochter.
Want ook dat is topsport. Topsport draait om talentvolle mensen die gevangen zitten in het feit dat ze in iets uitblinken, want ze mogen alleen van het leven genieten als ze bezig zijn of net klaar zijn met uitblinken. Topsport is jezelf een leuk leven misgunnen. Het is pure zelfhaat.
En dan win je een gouden medaille. Je bent een held. Voor een maand. Je hebt het nummer van Humberto Tan in je telefoon staan, maar hij belt nooit. En op de schoorsteen staat een foto. Op de foto krijg je een knuffel van de koning, maar ja, niets wordt sneller koud dan een knuffel van de koning. Je loopt naar de garage en kijkt naar de gouden medaille die je ooit won. De medaille heeft je nooit iets gebracht. Niets van waarde in ieder geval. Je haat die plak.
Was je die nacht maar meegegaan met Yuri. Had je maar gewoon geleefd toen je nog kon leven. Shotjes in een karaokebar. Tongen op het strand. Struikelen over het leven.
Ik sta nog steeds op Schiphol. Naast mij staat een andere man die speciaal voor Yuri is gekomen. Ook hij heeft een spandoek: 'Iemand die verdwaald is, moet je niet naar huis sturen.' Ja, iemand die verdwaald is, moet je niet naar huis sturen.
Lees ook Theodor Holman: Ach Yuri - daar hang je dan
Reageren? james@parool.nl
http://s.parool.nl/s-a4354567/ Volg en lees meer over: James Worthy Opinie REACTIES (9)
Plaats een reactie Nog 600 tekens
Om een reactie achter te laten dient u ingelogd te zijn. PLAATSEN dastroH - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:10 Wat een gigantisch zware straf heeft Van Gelder gekregen. Hij moet wel iets verschrikkelijks hebben gedaan. Die meneer Maurits Hendriks die hem heeft weggestuurd heeft hem in zekere zin als straf levenslang gegeven. En dat presteren, dat eindeloze gedram om te prestereren op de Olympische Spelen waar Pierre baron de Coubertin toch vooral ook deelnemen als belangrijker zag dan winnen... Worthu heeft een punt: dat hele team NL had nee kunnen zeggen. Anno Zijlstra - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:04 Ze zijn bang dat hij een gouden medaille zou winnen , dus moest hij weg. Want aan een avondje stappen kan het niet liggen. Frank King - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:03 Uitstekend verwoord! Uw Schipper - DINSDAG 9 AUGUSTUS 21:46 En de bobo's namen nog een biertje in het Holland H. House¿ Toedels Yuri!! Christophe Veuskens - DINSDAG 9 AUGUSTUS 20:48 Het feit dat je de term "optimaal prestatieklimaat" classificeert als zaaddodend managementjargon, laat duidelijk zien dat je geen bal begrijpt van topsport. Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is, aangezien ik er zelf niet bij was, maar er zijn regels opgesteld waar de atleten zich aan dienen te houden, om een optimale sfeer te creeren. Om de atleten naar Rio te sturen werd behoorlijk wat geld uitgegeven, dus als je dan niet eens twee weken het kan laten om op de "zuip" te gaan, dan ben je de naam topsporter niet waardig. Marc de Ruyter - DINSDAG 9 AUGUSTUS 20:11 Goed verhaal, best leuk ook. Sporters zijn ook mensen, ben je een keer in Rio.... Rob Pair - DINSDAG 9 AUGUSTUS 17:16 Beste James, blijkbaar wil je "pijn zien. Twijfel. Tranen. Afgunst. Ik wil menselijkheid zien. Paul Gascoigne wiebelend op een barkruk, George Best kotsend in de kerk en Maradona die een lijntje maakt met behulp van een haarspeld van zijn driejarige dochter". Je wordt op je wenken bediend. Van Gelder biedt je dit allemaal. Harry Kort - DINSDAG 9 AUGUSTUS 17:00 Het is duidelijk dat jij nooit aan sport hebt gedaan of doet.. Kattebout Kuttekop - DINSDAG 9 AUGUSTUS 16:25 Geniale column. Waarvan Akte GERELATEERD In zijn rugzak twee Evergreens en een zelfgemaakte bom 8 AUGUSTUS 2016 Topsport is vandaag de dag net zo geloofwaardig als wielrennen 5 AUGUSTUS 2016 Amerika is een derdewereldland op sportschoenen 3 AUGUSTUS 2016 MEEST GELEZEN 1 Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen 2 Ach, Yuri - daar hang je dan 3 In zijn rugzak twee Evergreens en een zelfgemaakte bom 4 'Omroep Max creëert een ideale werkelijkheid' 5 'Dé allochtone stem bestaat niet in Nederland' BEKIJK HELE LIJST Schrijf u in voor de dagelijkse nieuwsbrief
jan@voorbeeld.nl AANVRAGEN Volg ons
twitter facebook instagram Archief Digitale krant Journalisten Columnisten Alle rechten voorbehouden Lees de gebruiksvoorwaarden © DE PERSGROEP 2016 MOBIELE APPS HET PAROOL SERVICE EN CONTACT |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen
James Worthy. James Worthy. © Agata Nowicka
http://s.parool.nl/s-a4354567/ ColumnDe in Amsterdam geboren en getogen schrijver James Worthy (36) probeert in Het Parool van maandag, woensdag en vrijdag iets van het leven te begrijpen.
DOOR: JAMES WORTHY 9 AUGUSTUS 2016, 15:51 Ik sta op Schiphol met een spandoek en wat ballonnen. Op het spandoek staat: I LOVE YURI en onderaan de Griekse ij heb ik een gouden medaille getekend. "Je moet recidivisten niet bewieroken," zegt een man naast mij.
Ik probeer de man te negeren, dus kijk ik in mijn telefoon. Op het internet lees ik een column van een oud-wielrenner die gehakt probeert te maken van de turner. Een wielrenner die een turner een standje geeft, dat is ongeveer hetzelfde als dat Jozef Fritzl tegen mij zegt dat ik mijn zoon beter moet opvoeden.
De 'misdragingen' van Van Gelder zouden niet hebben bijgedragen aan een optimaal prestatieklimaat. Een optimaal prestatieklimaat? Sinds wanneer zit de sportwereld zo vol met zaaddodend managementjargon?
De persverklaring van Maurits 'De Stadswacht' Hendriks zat er vol mee. Met zijn TeamNL. Als TeamNL echt een team was geweest, had iedere sporter gisteren zijn spullen gepakt. "Als Yuri gaat, ga ik ook." Dat is een team. Dat is eenheid. Dat is een optimaal prestatieklimaat.
Het enige wat mijn zoon heeft geleerd is dat hij gewoon door moet fietsen als hij iemand halfdood op een stoeprand ziet liggen
Hendriks heeft het ook steeds over de welbekende voorbeeldrol. Een sporter moet een goed voorbeeld voor de kinderen zijn. Ik heb toevallig een kind, en het enige wat mijn zoon van deze Olympische Spelen heeft geleerd is dat hij gewoon door moet fietsen als hij iemand halfdood op een stoeprand ziet liggen.
En natuurlijk chargeer ik, maar ik ben boos. Ik heb namelijk een zwak voor onvolmaakte sporters. Ik heb niets met sporters die de negentig halen en gelukkig sterven. Ik wil pijn zien. Twijfel. Tranen. Afgunst. Ik wil menselijkheid zien. Paul Gascoigne wiebelend op een barkruk, George Best kotsend in de kerk en Maradona die een lijntje maakt met behulp van een haarspeld van zijn driejarige dochter.
Want ook dat is topsport. Topsport draait om talentvolle mensen die gevangen zitten in het feit dat ze in iets uitblinken, want ze mogen alleen van het leven genieten als ze bezig zijn of net klaar zijn met uitblinken. Topsport is jezelf een leuk leven misgunnen. Het is pure zelfhaat.
En dan win je een gouden medaille. Je bent een held. Voor een maand. Je hebt het nummer van Humberto Tan in je telefoon staan, maar hij belt nooit. En op de schoorsteen staat een foto. Op de foto krijg je een knuffel van de koning, maar ja, niets wordt sneller koud dan een knuffel van de koning. Je loopt naar de garage en kijkt naar de gouden medaille die je ooit won. De medaille heeft je nooit iets gebracht. Niets van waarde in ieder geval. Je haat die plak.
Was je die nacht maar meegegaan met Yuri. Had je maar gewoon geleefd toen je nog kon leven. Shotjes in een karaokebar. Tongen op het strand. Struikelen over het leven.
Ik sta nog steeds op Schiphol. Naast mij staat een andere man die speciaal voor Yuri is gekomen. Ook hij heeft een spandoek: 'Iemand die verdwaald is, moet je niet naar huis sturen.' Ja, iemand die verdwaald is, moet je niet naar huis sturen.
Lees ook Theodor Holman: Ach Yuri - daar hang je dan
Reageren? james@parool.nl
http://s.parool.nl/s-a4354567/ Volg en lees meer over: James Worthy Opinie REACTIES (9)
Plaats een reactie Nog 600 tekens
Om een reactie achter te laten dient u ingelogd te zijn. PLAATSEN dastroH - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:10 Wat een gigantisch zware straf heeft Van Gelder gekregen. Hij moet wel iets verschrikkelijks hebben gedaan. Die meneer Maurits Hendriks die hem heeft weggestuurd heeft hem in zekere zin als straf levenslang gegeven. En dat presteren, dat eindeloze gedram om te prestereren op de Olympische Spelen waar Pierre baron de Coubertin toch vooral ook deelnemen als belangrijker zag dan winnen... Worthu heeft een punt: dat hele team NL had nee kunnen zeggen. Anno Zijlstra - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:04 Ze zijn bang dat hij een gouden medaille zou winnen , dus moest hij weg. Want aan een avondje stappen kan het niet liggen. Frank King - DINSDAG 9 AUGUSTUS 22:03 Uitstekend verwoord! Uw Schipper - DINSDAG 9 AUGUSTUS 21:46 En de bobo's namen nog een biertje in het Holland H. House¿ Toedels Yuri!! Christophe Veuskens - DINSDAG 9 AUGUSTUS 20:48 Het feit dat je de term "optimaal prestatieklimaat" classificeert als zaaddodend managementjargon, laat duidelijk zien dat je geen bal begrijpt van topsport. Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is, aangezien ik er zelf niet bij was, maar er zijn regels opgesteld waar de atleten zich aan dienen te houden, om een optimale sfeer te creeren. Om de atleten naar Rio te sturen werd behoorlijk wat geld uitgegeven, dus als je dan niet eens twee weken het kan laten om op de "zuip" te gaan, dan ben je de naam topsporter niet waardig. Marc de Ruyter - DINSDAG 9 AUGUSTUS 20:11 Goed verhaal, best leuk ook. Sporters zijn ook mensen, ben je een keer in Rio.... Rob Pair - DINSDAG 9 AUGUSTUS 17:16 Beste James, blijkbaar wil je "pijn zien. Twijfel. Tranen. Afgunst. Ik wil menselijkheid zien. Paul Gascoigne wiebelend op een barkruk, George Best kotsend in de kerk en Maradona die een lijntje maakt met behulp van een haarspeld van zijn driejarige dochter". Je wordt op je wenken bediend. Van Gelder biedt je dit allemaal. Harry Kort - DINSDAG 9 AUGUSTUS 17:00 Het is duidelijk dat jij nooit aan sport hebt gedaan of doet.. Kattebout Kuttekop - DINSDAG 9 AUGUSTUS 16:25 Geniale column. Waarvan Akte GERELATEERD In zijn rugzak twee Evergreens en een zelfgemaakte bom 8 AUGUSTUS 2016 Topsport is vandaag de dag net zo geloofwaardig als wielrennen 5 AUGUSTUS 2016 Amerika is een derdewereldland op sportschoenen 3 AUGUSTUS 2016 MEEST GELEZEN 1 Als TeamNL echt een team was, pakte iedereen zijn spullen 2 Ach, Yuri - daar hang je dan 3 In zijn rugzak twee Evergreens en een zelfgemaakte bom 4 'Omroep Max creëert een ideale werkelijkheid' 5 'Dé allochtone stem bestaat niet in Nederland' BEKIJK HELE LIJST Schrijf u in voor de dagelijkse nieuwsbrief
jan@voorbeeld.nl AANVRAGEN Volg ons
twitter facebook instagram Archief Digitale krant Journalisten Columnisten Alle rechten voorbehouden Lees de gebruiksvoorwaarden © DE PERSGROEP 2016 MOBIELE APPS HET PAROOL SERVICE EN CONTACT |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verrot voor die van Gelder. Volgende keer de regels niet ondertekenen. Weet je zeker dat je thuis feestjes kan vieren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gezeur. Die Yuri had zich gewoon niet zo moeten laten gaan.
Hij is gewoon heel erg dom geweest. Niet voor het eerst.
Heb ook een beetje met hem te doen. De rest van zijn leven wordt een gevecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb een idee dat niemand wil ook hij zelf niet dat ie op een controle moet verschijnen na een nachtje stappen,hoe sneu dan ook. Jammer dat hij niet wat beter begeleid is, dan hoeft zoiets ook niet te gebeuren. Ja zijn eigen schuld zou je zeggen, nou nee het is onze schuld. Wie liet hem binnen, gaf hem bier en voelde zich niet mede verantwoordelijk in de gevolgen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als hij ergens op een bank was gecrasht dan was er nu niks aan de hand.
Dat ie midden in de nacht een hoop rumoer maakt is verwijtbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit hele verhaal had gewoon anders opgelost moeten worden.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja. Hij had moeten gaan biljarten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan ie het krijt opsnuiven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:43 schreef Barabas het volgende:Als hij ergens op een bank was gecrasht dan was er nu niks aan de hand. Dat ie midden in de nacht een hoop rumoer maakt is verwijtbaar. Als de drank is in de man, om eventueel nog maar te zwijgen over poedertjes dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo zwijgen..? Vertel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo zwijgen..? Vertel.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Yuri naar de rechter om tóch de finale te turnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beleidbepalers maar lekker doorzakken elke avond in het Heinekenhuis. Gaat nergens over want er staat nergens in de regels dat je geen bier mag drinken. En bij sommige sporten mag je gewoon een scheenbeschermer in je snuit doen als je gescoord heb. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Erben Wennemars: Iedereen heeft gelijk een oordeel over Yuri
ANP dinsdag 9 augustus 2016 | NPO Radio 1 | NPO Radio 1 Turner Yuri van Gelder is weggestuurd van de Olympische Spelen in Rio de Janeiro omdat hij de "normen en waarden binnen TeamNL op grove wijze heeft geschonden". Oud-schaatser Erben Wennemars reageert op NPO Radio 1 op die beslissing.
Van Gelder heeft volgens een persbericht van NOC*NSF zaterdagavond het olympisch dorp verlaten. Hij zou alcohol hebben genuttigd buiten het dorp en kwam pas in de vroege uurtjes terug.
"Er zit zóveel druk op die Olympische Spelen. Ik wil het niet voor hem opnemen, maar ik wil hem ook niet neersabelen," vertelt Erben Wennemars op NPO Radio 1. "Er worden gelijk grappen gemaakt en iedereen heeft al een oordeel over Yuri, maar bij de Olympische Spelen is zoveel druk en zoveel stress. Op het moment dat je dan die prestatie gehaald hebt dan komt die ontlading en dan heb je zin in een feestje."
Hermetisch afgesloten
Het is belangrijk om te weten wat een olympisch dorp is, legt Wennemars uit. "Ik dacht: dat is gewoon een groot hotel met een eetzaal erbij. Maar het is een dorp op zich, met alles erop en eraan. Hermetisch afgesloten van de buitenwereld." Binnen dat olympische dorp is overigens helemaal geen alcohol te krijgen, hoewel de chef de mission en de mensen van NOC*NSF volgens Wennemars tijdens zijn carrière wel eens een glaasje wijn dronken "als de atleten op bed lagen".
Buiten het dorp geslapen
Wennemars heeft ook wel eens buiten het olympisch dorp een biertje gepakt, bekent hij. "Er waren ongetwijfeld wel regels, maar als buiten het olympische dorp wilde gaan, dan deed ik dat gewoon. Ik heb ook wel meerdere nachtjes buiten het olympische dorp geslapen."
"Vroeger kon er veel meer, toen was het wat losser", vertelt Wennemars. "Ids Postma heeft zijn gouden medaille in 1998 goed gevierd." Postma werd toen niet naar huis gestuurd, maar kreeg wel een standje van chef de mission Ard Schenk. Ook moest Postma de schade na het feestje vergoeden.
'Er moet uitleg komen'
Wennemars denkt wel dat er meer aan de hand is dan alleen het gebruik van alcohol. "Er moet uitleg komen. De Spelen zijn het allerbelangrijkste, dan wordt je toch niet weggestuurd als je een paar biertjes gedronken hebt?"
De gedragsregels zijn in de loop der jaren steeds strenger geworden, zegt Wennemars "Er is nu zelfs een losers-vlucht voor deelnemers die geen medaille hebben gewonnen. Die moeten twee dagen na hun wedstrijd al naar huis zodat ze andere atleten niet lastigvallen met hun gefeest. Ik snap niet dat atleten daarmee akkoord gaan."
Luister hier het fragment met Erben Wennemars terug:
Erben Wennemars: "Ik heb zelfs wel meerdere nachtjes buiten het olympische dorp geslapen." Luister live Toevoegen aan afspeellijst De leiding van TeamNL wil vooralsnog geen commentaar geven voor de camera en microfoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We weten allemaal evenveel als E-e-erben: Helemaal niks. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij is betrapt op doping en dit gebruiken ze om het te verbloemen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of hij heeft een paar lijntjes genomen. Alleen drank is zoooo 1977.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Overigens schijnt hij door het NOC afgemeld te zijn voor de finale. De een of andere Fransoos schijnt zijn plekkie al ingenomen te hebben. Gang naar de rechter heeft dus helemaal geen zin meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Je weet gewoon dat er iets niet klopt..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien heeft hij ook chocolade repen uit de reformwinkel gegeten zoals Ebi Smolarek destijds? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Polling eerste partij verloren.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het schijnt zo te zijn dat ik ook wel eens gek heb gedaan in die toestand, terwijl ik me alleen herinner dat alles lief en aardig was :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dumoulin zal ook wel falen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gouden dag voor Nederland.... eindigt met een sof.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 17:06 schreef VVout het volgende:[..] Het schijnt zo te zijn dat ik ook wel eens gek heb gedaan in die toestand, terwijl ik me alleen herinner dat alles lief en aardig was :-) d:-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Iedereen kent ze wel....mensen die erg goed zijn om hun eigen ruitjes in te gooien en altijd problemen hebben of onderweg zijn....het ligt ook nooit aan hunzelf..Als je op de spelen staat, moet je volgens mij gefocust zijn. Je hebt er 8 jaar voor gewerkt. Van een biertje zal niemand wakker liggen, maar de nacht doorhalen, dronken worden, niet op de training verschijnen, andere afspraken niet nakomen, dat is toch wel vreemd gedrag voor op de spelen (speciaal als je nog in competitie bent). Bovenstaande is wellicht nog de gekuiste versie, want misschien heeft hij ook ff zijn neusje vol gesnoven...Yuri is een leuke gast met een hoge gunfactor, maar heeft een vet probleem. Je kunt er alleen maar medelijden mee hebben.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je vol gooien omdat je een prestatie gedaan hebt. Ja, dat is raar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die poedertjes bevielen mij ook wel. Meer als die plantjes...ik ben er maar snel mee gestopt toendertijd:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt nu iets meer naar buiten idd hahaha Het liefst wilde hij alleen op de wedstrijduurtjes aanwezig zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Komt nu iets meer naar buiten idd hahaha Het liefst wilde hij alleen op de wedstrijduurtjes aanwezig zijn. Tja, wat dan nog eigenlijk? Het zijn individuele sporters. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja, waarom gaan de 231 sporters gewoon niet meteen de kroeg in en sluiten ze elke avond af met een gangbang. je hebt meer plezier en voor de die paar plakkies hoef je het niet te laten.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet allemaal, maar een hoop houdt er niet veel aan over nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik las bedragen van € 25.000,- als je een gouden medaille eruit sleept. Helft voor zilver, kwart voor brons. |
|
|
|