|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het klasse van die paardrijdster dat ze stopte in het belang van het paard. Dat is voor mij n medaille waard! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was gisteren ergens door gestoken in de kaak. Leek bekomen van de hoge koorts en dergelijke maar tijdens de uitvoering merkte ze dat het paard weer ziek was. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was geen politiepaard zeker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar even iets anders 21.15 en het begint alweer te schemeren gadver de gadvert |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och nog n goede week , dan vakantie :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het schijnt overigens dat we een talent kwijt zijn geraakt...United heeft dat vandaag bevestigd. . Het zou gaan om het achterneefje van Valderama? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sommige hebben altijd geluk..Nog 4 dagen en dan weer werken ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen we vandaag nog n medaille pakken ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja lekker man ,liggen eind volgende maand weer in de schappen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Marsepein en borstplaat , dat is lekker zeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ken ik effe niet, zoek ik op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon de choco letters voor mij ...Rond december wilde ik vroeger altijd Beon genoemd worden ....De Chocoletters L is niks vergeleken de B |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Gewoon de choco letters voor mij ...Rond december wilde ik vroeger altijd Beon genoemd worden ....De Chocoletters L is niks vergeleken de B Wees blij dat je geen Ieon heet ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Gewoon de choco letters voor mij ...Rond december wilde ik vroeger altijd Beon genoemd worden ....De Chocoletters L is niks vergeleken de B Ik had mazzel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch de B is groter de R of P ,maar alles is beter dan de L of de i :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voornaam R, achternaam B. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Gewoon de choco letters voor mij ...Rond december wilde ik vroeger altijd Beon genoemd worden ....De Chocoletters L is niks vergeleken de B Licht er aan hoe dik de L is :-/ , heb zelluf met Vv nooit veel te klagen gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Das waar ,we hebben overigens twee RB s onder ons.. De gelukkigste is de chocoladeletter periode |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er overal 350 gram op ofzo ,maar geloofde jij dat toen je 7 was haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als het maar witte letters zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een letter moet niet zo lekker kleurtje hebben als Piet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Interessante ontwikkelingen rechtzaak van Van Gelder tegen NOC*NSF |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zijn coach heeft hem een oor aangenaaid. Wammes was er ook bij, maar daar hoor je niemand over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij wordt afgerekend op zijn cocaïne verslaving. Had 6 Desperado's gedronken.
Zijn coach had gezegd om 12 uur terug te zijn. Yuri gaf aan een uur later te komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gedrag zou niet passen bij topsport. Waarop zijn advocaat zegt: Ga maar eens in het Holland Heineken House kijken. Bacchanaal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat ik er tot zover van heb begrepen is dat Yuri dit gaat winnen.
Verwacht alleen niet dat het IOC bakzeil gaat halen door hem opnieuw tot de finale toe te laten. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat laatste sowieso niet want het olympisch comité heeft al een Fransman toegewezen om dat Nederland hem heeft teruggetrokken, dat gaat niet gebeuren dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij was toch veel later binnen gekomen en sliep tot in de middag, training gemist daardoor, schijnt alles te hebben toegegeven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij gaat voor het smartengeld en om zijn naam te 'zuiveren' meer zit daar niet in denk ik.
150.000€ is toch zo'n 4 kilo, party hard.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:05 schreef Barabas het volgende:Gedrag zou niet passen bij topsport. Waarop zijn advocaat zegt: Ga maar eens in het Holland Heineken House kijken. Bacchanaal. Daarom heet het ook Heineken huis dunkt me.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Uiteindelijk gaat het erom of hij wel of niet weggestuurd had mogen worden. Daarvoor schijnt geen enkele juridische basis te zijn.
Zou ik bijzonder amateuristisch vinden van onze nationale topsport organisatie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dus een paar biertjes drinken is volledig geaccepteerd, behalve voor Yuri. Door zijn verleden. Meten met twee maten noemen ze dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens , is het ook. Maar als ik de verhalen van NOC.NSF mag geloven vind ik het terecht. Als je rond 5-6 uur terugkomt en training mist hoor je daar niet thuis, dat is geen topsport mentaliteit. Tis al eerder aangegeven, stel je voor dat Michiel gaat stappen vanavond en daardoor de training mist morgen, is het toch logisch dat Gio de voorkeur geeft aan Jørgensen aanstaande zondag en Michiel op de tribune plaatst..
d:-) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:04 schreef Barabas het volgende:Hij wordt afgerekend op zijn cocaïne verslaving. Had 6 Desperado's gedronken. Zijn coach had gezegd om 12 uur terug te zijn. Yuri gaf aan een uur later te komen. Maar hij kwam niet een uur later, maar pas na 6 uur, volgens zijn advocaat iets na 5 uur, maar alsnog veel later. Deze week meermaals gehoord dat hij daarbij overlast heeft veroorzaakt, maar buiten dat is hij tot 15u blijven pitten en heeft hij zijn training gemist. Dat kan gewoon niet als je nog een finale moet turnen en voor een medaille wil gaan. Wat mij betreft zeer onprofessioneel. Evenals het feit dat hij voor de tweede maal uit het dorp verdwenen was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:21 schreef Barabas het volgende:[..] Dus een paar biertjes drinken is volledig geaccepteerd, behalve voor Yuri. Door zijn verleden. Meten met twee maten noemen ze dat. Zijn verleden heeft ie zeker niet mee, dat moet vooral hij realiseren. Zit een verschil tussen een paar biertjes drinken of in beschonken toestand terugkeren in het olympisch dorp. Ik gun hem echt die gouden medaille maar dit heeft ie mijn inziens toch echt aan zichzelf te danken ervan uitgaande dat de verhalen waar zijn die er rondgaan over hem he,. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:05 schreef Barabas het volgende:Gedrag zou niet passen bij topsport. Waarop zijn advocaat zegt: Ga maar eens in het Holland Heineken House kijken. Bacchanaal. Dat argument van dat Holland Heineken House slaat nergens op, want de overige sporters gaan daar pas heen als ze al klaar zijn op de Spelen en vrijwel altijd om de medailles te vieren. Dat is heel anders dan daarheen gaan, terwijl je nog een finale moet doen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn verleden heeft ie zeker niet mee, dat moet vooral hij realiseren. Zit een verschil tussen een paar biertjes drinken of in beschonken toestand terugkeren in het olympisch dorp. Ik gun hem echt die gouden medaille maar dit heeft ie mijn inziens toch echt aan zichzelf te danken ervan uitgaande dat de verhalen waar zijn die er rondgaan over hem he,. Een medaille was trouwens al allerminst zeker voor hem, dus goud was echt heel erg de vraag geweest, hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat het NOC haar mening projecteert op deze individuele sporter is gewoon hartstikke fout. Zeker de manier waarop, want naar nu blijkt hebben ze een spelletje gespeeld over de rug van Yuri. Maar die ongelooflijke sukkel had beter moeten weten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:26 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat argument van dat Holland Heineken House slaat nergens op, want de overige sporters gaan daar pas heen als ze al klaar zijn op de Spelen en vrijwel altijd om de medailles te vieren. Dat is heel anders dan daarheen gaan, terwijl je nog een finale moet doen. Is maar een mening. Wennemars denkt daar bijvoorbeeld ook heel anders over. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:23 schreef RenatoBos het volgende:Eens , is het ook. Maar als ik de verhalen van NOC.NSF mag geloven vind ik het terecht. Als je rond 5-6 uur terugkomt en training mist hoor je daar niet thuis, dat is geen topsport mentaliteit. Tis al eerder aangegeven, stel je voor dat Michiel gaat stappen vanavond en daardoor de training mist morgen, is het toch logisch dat Gio de voorkeur geeft aan Jørgensen aanstaande zondag en Michiel op de tribune plaatst.. d:-) TenZij je Elia bent, want dan ben je te belangrijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:27 schreef Barabas het volgende:Dat het NOC haar mening projecteert op deze individuele sporter is gewoon hartstikke fout. Zeker de manier waarop, want naar nu blijkt hebben ze een spelletje gespeeld over de rug van Yuri. Maar die ongelooflijke sukkel had beter moeten weten. Pffff dat zou triest zijn. Benieuwd wat de rechter gaat uitspreken. Laatste zin is bewoon een feit, dom dom dom.. |
|
|
|