BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

TenZij je Elia bent, want dan ben je te belangrijk.
Ghehe..d:-))
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

TenZij je Elia bent, want dan ben je te belangrijk.
Je weet toch....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is maar een mening. Wennemars denkt daar bijvoorbeeld ook heel anders over.
Dat Holland Heineken House staat volgens mij 40 kilometer verderop, waarom moet je daarheen als je nog een finale moet turnen? Kun je niet gewoon met mede-sporters een biertje nemen in het complex daar? Waarom je te buiten gaan verderop? Je coach zegt nog dat je op tijd terug moet zijn, dat doe je niet en je mist een training. Op die manier ga je geen goud winnen, dus die loopt hij echt niet hierdoor mis.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:27 schreef Barabas het volgende:
Dat het NOC haar mening projecteert op deze individuele sporter is gewoon hartstikke fout. Zeker de manier waarop, want naar nu blijkt hebben ze een spelletje gespeeld over de rug van Yuri. Maar die ongelooflijke sukkel had beter moeten weten.
En dan weer net Yuri van Gelder, die jongen heeft ook altijd pech hè.. dit is volgens mij niet het projecteren van een mening, maar gewoon een optelsom van domme acties van Yuri van Gelder. Had hem een medaille erg gegund, maar dit is en blijft gewoon ongelofelijk stom.
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Ach... dat convenant dat die sporters moesten ondertekenen is ook een vreemd iets. Wat dachten ze daar nou mee te bereiken?

Op mij komt het NOC*NSF behoorlijk amateuristisch over als het om deze zaken gaat. Beetje suf.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:37 schreef Barabas het volgende:
Ach... dat convenant dat die sporters moesten ondertekenen is ook een vreemd iets. Wat dachten ze daar nou mee te bereiken?

Op mij komt het NOC*NSF behoorlijk amateuristisch over als het om deze zaken gaat. Beetje suf.
Je mag dit uiteraard amateuristisch vinden van NOC*NSF. Maar hoe denk je dan over de actie van Yuri van Gelder? Naar mijn idee is dat juist amateurisme ten top op het moment dat je nog een Olympische finale moet turnen. Waar hij nota bene mag staan, omdat hij voor het team is uitgekozen. Hij had zich niet zelf gekwalificeerd, hè...
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En dan weer net Yuri van Gelder, die jongen heeft ook altijd pech hè.. dit is volgens mij niet het projecteren van een mening, maar gewoon een optelsom van domme acties van Yuri van Gelder. Had hem een medaille erg gegund, maar dit is en blijft gewoon ongelofelijk stom.
Behoorlijk domme jongen ja. Optelsommen zijn geen basis voor een juridisch juiste beslissing. Behoorlijk dom van het NOC*NSF. Er is duidelijk een beslissing genomen zonder de juridische consequenties juist in te schatten.
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:38 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Je mag dit uiteraard amateuristisch vinden van NOC*NSF. Maar hoe denk je dan over de actie van Yuri van Gelder? Naar mijn idee is dat juist amateurisme ten top op het moment dat je nog een Olympische finale moet turnen. Waar hij nota bene mag staan, omdat hij voor het team is uitgekozen. Hij had zich niet zelf gekwalificeerd, hè...
Dat ben ik met je eens. Deze soap is door verschillende oorzaken ontstaan, maar is begonnen bij Van Gelder. Hij had beter moeten weten. Maar het neemt niet weg dat bijvoorbeeld Maurits Hendriks het volledig verkeerd heeft ingeschat: Ze zitten niet voor niets in de rechtszaal.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Deze soap is door verschillende oorzaken ontstaan, maar is begonnen bij Van Gelder. Hij had beter moeten weten. Maar het neemt niet weg dat bijvoorbeeld Maurits Hendriks het volledig verkeerd heeft ingeschat: Ze zitten niet voor niets in de rechtszaal.
De rechtszaal wordt nu ook gebruikt, omdat Yuri in elk geval nog denkt een schadevergoeding te kunnen krijgen of zijn naam te redden. Die grijpt elke kans aan om nog enigszins gered te worden. Ik vind het toch vooral zijn eigen schuld en de beslissing vrij logisch eigenlijk. Het zijn wel de Spelen hè, daar kun je niet maar wat aanmodderen en afspraken schenden. Als je om 12 uur, of een uur later terug bent, kun je niet pas om 5 uur aankomen en vervolgens een training missen. Dat is onprofessioneel gedrag, terwijl men juist wel professioneel gedrag mag verwachten. Als je er zo mee omgaat, had een andere sporter meer verdiend om naar de Spelen te gaan in plaats van Yuri voor het team mee te nemen, want hij heeft ook gewoon het gegeven vertrouwen geschonden. Domme actie, naar mijn idee geen gek gevolg wat eraan verbonden wordt. Als je nou zo graag naar de Spelen wil en je mag dan eindelijk, moet je niet zulke domme dingen gaan doen. Eeuwig stom en nu moet je op de blaren zitten.
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
http://nos.nl/rio2016/liveblog/2124962-yuri-van-gelder-ik-nam-vier-of-vijf-biertjes.html
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Behoorlijk domme jongen ja. Optelsommen zijn geen basis voor een juridisch juiste beslissing. Behoorlijk dom van het NOC*NSF. Er is duidelijk een beslissing genomen zonder de juridische consequenties juist in te schatten.
Dat hangt af van de precieze bewoordingen van de gedragsregels. Ik kan me heel goed voorstellen dat de rechter op basis van wat er gebeurd is (van wat wij tot nu toe weten) en de gedragsregels gaat bepalen dat dit gewoon onprofessioneel gedrag was, wat in strijd is met die regels. Sowieso kan ik me voorstellen dat een bondscoach de keuze heeft een sporter niet op te stellen. Wat er ook gaat uitkomen, van Gelder zal de finale niet meer gaan turnen, volgens mij is dat al niet meer mogelijk. Ik mag ook hopen dat hij geen gelijk krijgt, want zou het zonde vinden van het geld (wat uiteindelijk via de staat en dus mensen zoals wij) betaald moet worden, wanneer hij een schadevergoeding krijgt. Vergeet ook niet dat hij door subsidies daar kan staan en zo volledig kan sporten. Dat betaald hij nu niet terug met zijn gedrag.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Dat volg ik inderdaad ook, mooie liveblog. Zorgt overigens niet voor een verandering in mijn mening.
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:23   quote  deeplink  
De rechter gaat niet beslissen over het al dan niet professioneel zijn van zijn houding.

Het gaat erom of er een juridische grondslag was voor het wegsturen van Yuri. Waarbij het belangrijk is of dat convenant eigenlijk wel mag.

Wie gelijk heeft mag het krijgen. Al weet ik uit eigen ervaring dat het niet altijd zo werkt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 14:23 schreef Barabas het volgende:
De rechter gaat niet beslissen over het al dan niet professioneel zijn van zijn houding.

Het gaat erom of er een juridische grondslag was voor het wegsturen van Yuri. Waarbij het belangrijk is of dat convenant eigenlijk wel mag.

Wie gelijk heeft mag het krijgen. Al weet ik uit eigen ervaring dat het niet altijd zo werkt.
Waarom zou zo'n gedragscode niet mogen? Je hebt toch ook te maken met gedragsregels als je bij een 'normaal' bedrijf werkt. Ik zou niet weten waarom zoiets niet zou mogen. Maar goed, we zullen zien wat de rechter zegt.

Ongeacht de uitkomst, verwacht ik overigens geen Yuri in de finale.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Waar komt het verhaal 6 desperados dan vandaan als hij zegt 4-5 biertjes te hebben gedronken..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 13:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat hangt af van de precieze bewoordingen van de gedragsregels. Ik kan me heel goed voorstellen dat de rechter op basis van wat er gebeurd is (van wat wij tot nu toe weten) en de gedragsregels gaat bepalen dat dit gewoon onprofessioneel gedrag was, wat in strijd is met die regels. Sowieso kan ik me voorstellen dat een bondscoach de keuze heeft een sporter niet op te stellen. Wat er ook gaat uitkomen, van Gelder zal de finale niet meer gaan turnen, volgens mij is dat al niet meer mogelijk. Ik mag ook hopen dat hij geen gelijk krijgt, want zou het zonde vinden van het geld (wat uiteindelijk via de staat en dus mensen zoals wij) betaald moet worden, wanneer hij een schadevergoeding krijgt. Vergeet ook niet dat hij door subsidies daar kan staan en zo volledig kan sporten. Dat betaald hij nu niet terug met zijn gedrag.
En het feit dat er nu iemand thuis zich zit te verbijten omdat Yuri de voorkeur kreeg boven hem..
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Tis net een Tsjetsjeens IS-lid.... Opgeblazen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:16   quote  deeplink  
Haha..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 14:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En het feit dat er nu iemand thuis zich zit te verbijten omdat Yuri de voorkeur kreeg boven hem..
Exact, alleen daarom al kan ik dit besluit heel goed begrijpen. Maar nog even wachten en we weten wat de rechter heeft geoordeeld
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Over een paar minuten weten we het..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:31   quote  deeplink  
Eerst ff roeien, kans op goud..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Ziet er goed uit voor Ilse en Maaike..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
We liggen eerste..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:38   quote  deeplink  
Bijna een bootlengte voor.
RenatoBos
Laatste 200 meter..
RenatoBos
JAAAAAAAAAAAAA weer goud..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:39   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:44   quote  deeplink  
90oima.jpg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Rechter zegt dat Yuri terecht is weggestuurd. Geen finale dus voor hem. Ik snap het besluit, maar snap ook dat het een persoonlijk drama voor hem blijft. Wat mij betreft begrijpelijke beslissing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 15:44 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige prestatie! Schitterend!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 15:51 schreef feyenoord!!! het volgende:
Rechter zegt dat Yuri terecht is weggestuurd. Geen finale dus voor hem. Ik snap het besluit, maar snap ook dat het een persoonlijk drama voor hem blijft. Wat mij betreft begrijpelijke beslissing.
Eensert..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Nederland kan gewoon niet met toppers omgaan.
In Amerika was dit bijvoorbeeld pas na een spelen naar buiten gekomen.
Want daar is het resultaat heilig, hier de regels.
tomson
 tomson - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 15:44 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
leuker nieuws dan alle normen/waarden discussies omtrent Y. van G.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 16:18 schreef tomson het volgende:

[..]

leuker nieuws dan alle normen/waarden discussies omtrent Y. van G.
Zo is het Tom..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Die Tess Wester staat weer uit te blinken..
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:50   quote  deeplink  
Er zou een medaille voor - feestende alcohol verslaafde atleten die de olympische finale halen - moeten zijn.

Is toch ook een prestatie op zich.
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Eens
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 16:16 schreef Stylzz het volgende:
Nederland kan gewoon niet met toppers omgaan.
In Amerika was dit bijvoorbeeld pas na een spelen naar buiten gekomen.
Want daar is het resultaat heilig, hier de regels.
Zo is het. NOC*NSF hebben zichzelf gepresenteerd als een stel amateurs.

Maar goed. Water under the bridge.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Waar kan ik me inschrijven..

Doe ik mee aan de 5 kilometer snuiven..
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Vooraf bestempeld als topfavoriet
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Moet je mij zien als ik gezopen heb.
Man, dan ben ik pas lenig.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:43   quote  deeplink  
15do3mx.jpg
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Paar lekkere handbalsters tussen de gangen door is ook niks mis mee.
RenatoBos
Bij die Zweedse handbalsters zitten ook wel lekkere chickies..
RenatoBos
Haha LOL..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Inclusief harde nipples?
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Goed man....
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Zei die commentator nou strak en hard?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Dat zei ie ja d:-)
Barabas
 Barabas - vrijdag 12 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Heeft er blijkbaar ook al oog voor...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.1983640