|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 x winnen dus!!! phoe dat valt niet mee maar als we morgen kunnen winnen hebben we de grootste hindernis wel gehad denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
for starters,the promis stand!!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:3 x winnen dus!!! phoe dat valt niet mee maar als we morgen kunnen winnen hebben we de grootste hindernis wel gehad denk ik... 9 punten pakken!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,,,,,dus................ laten we er maar vanuit gaan dat we drie keer winnen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: .......Ja dus?
DUS als PSV geen 2e wordt is plaats 5 ook een EL ticket.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon zelf 3 keer winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt,,,had n foutje gemaakt,,,heb t al veranderd.... maar nogmaals inderdaad...laten we gewoon drie keer winnen............ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 23:24 schreef van geil het volgende:[..] klopt,,,had n foutje gemaakt,,,heb t al veranderd.... maar nogmaals inderdaad...laten we gewoon drie keer winnen............ Geeft niks!
Laten we maar 3 keer winnen inderdaad! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Junker mist een 1-op-1 kans tegen PSV al na 5 minuten.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En 1 minuut later scoort PSV... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ongelooflijk
ik zit net ook te kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
bal op de lat van Lens en in de herkansing van de lijn gehaald.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV is veel sterker, niet dat ze nou heel veel creeeren maar Roda komt er nauwelijks uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat PSV makkelijk winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: stuntje van Roda zit er helaas voorlopig niet in... ze moeten eerst maar met deze stand de rust halen, dan is er tweede helft misschien nog wat mogelijk.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nu kunnen we hem wel afzetten denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup. Dit heeft geen zin... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tering, Lens voor de 2de keer op de lat... |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
ik snap echt niet dat die ploegen altijd tegen ons voluit voetballen en al die andere ploegen laten ze gewoon winnen. Lijkt wel of het expres gedaan word |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
0-2 al, ziet er naar uit psv met gemak gaat winnen of er moet nog een wonder gebeuren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
en nog eens op de paal... Vukovic werd al gewisseld en gooide zijn shirt naar de trainer... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wordt dit zo´n ouderwetse kutdag? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En PSV mist nog echt een gigantische kans. Ongelovelijk dat het daar maar 0-2 staat. Roda speelt KUT. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet als wij winnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden winnen, wij gelijk. Ja zo'n Kudt dag gaat t worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Self-forfilling prophecy's?dacht het niet. 2-1 GVD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben nog niet gestresst genoeg denk ik...AAAAGGHHHH! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
walkover voor pisvee blijkbaar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
oh, Roda heeft zonder dat ik het door had de 1-2 gemaakt. Er is nog hoop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
laat maar... Roda rood + penalty tegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Typisch dat kut pisvee... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gestopte strafschop gerechtigheid :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, het lijkt er alsnog niet in te zitten inderdaad, maar wie weet... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dat wel, maar het was een overtreding. rode kaart te zwaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mwah, hij raakt hem wel, maar alleen omdat ie voor de val gaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mario van der Endeþ@MariovanderEnde
Roda JC-doelman Kieszek krijgt rood na overtreding op Willems. Lijkt zwaar. Van directe scoringskans (bal naar zijkant) geen sprake.#rodpsv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Penalty voor Ajax, keeper Twente had eigenlijk rood moeten krijgen maar werd gespaard met geel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 14:59 schreef Boudewijn het volgende:Penalty voor Ajax, keeper Twente had eigenlijk rood moeten krijgen maar werd gespaard met geel. Goede ontwikkeling voor Feyenoord. Ajax halen we nooit meer in, dus goede zaak dat ze voorstaan tegen een directe concurrent van ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoop zo min mogelijk mee te krijgen van de festiviteiten daar. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Telt hier maar 1 ding vandaag! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Woensdag winnen van Heracles, Twente moet thuis tegen Heereveen dus gelijkspel of winst Twente zijn we verzekerd van plaats 2,3 of 4 = geen plee-offs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo hee, al 9 wedstrijden ongeslagen. Team is steeds meer solide geworden. Voor mij is Feyenoord al kampioen. Met 0 euro. |
|
|
|