|
|
JanM
|
|
|
Roda maakt de 2-2 in blessuretijd. Wordt weer HELEMAAL NIETS in A'dom! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse verliest op eigen veld. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Verhaaltje over begrotingen kan weer even opgeborgen worden ;-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is wel te verwachten... het eerste kwart van de competitie gaat ajaks punten verliezen. Dat komt door nieuwe trainer. het is dus zaak om al vroeg afstand te nemen... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:46 schreef CobusIII het volgende:Is wel te verwachten... het eerste kwart van de competitie gaat ajaks punten verliezen. Dat komt door nieuwe trainer. het is dus zaak om al vroeg afstand te nemen... Ik zie daarbij ook al jaren een gebrek aan kwaliteit bij onze vrienden uit 020, iets wat zich overigens helaas nog niet duidelijk heeft vertaald in stand op de ranglijst. Hopelijk komt dat dit jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb een stuk gezien. Ze waren heer en meester, alleen achterin heel kwetsbaar. Dat blijkt |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Achahbar snoert voorlopig ook iedereen de mond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Snoert iedereen de mond die ooit heeft gezegd dat hij goed genoeg zou zijn voor Feyenoord idd.
Zo indrukwekkend is het allemaal niet wat hij laat zien, gelijk spelen tegen NEC en verliezen van Sparta, 1 doelpunt tot dusver. Misschien heeft hij er aan het eind van dit seizoen wel 15 gemaakt hoor, maar het blijft niet het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven.
Jorgensen is dat wat voor zover we kunnen beoordelen wat mij betreft bijvoorbeeld wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar ook tijd nodig. Daarna naar Den Bosch... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Joh, echt? @ moa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Achach-ochochbar. Flauw :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel spannend zo'n match zeg.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Achahbar mist de betere spelers om zich heen. Na PSV competitie ontgroeid. Zou bij Barcelona Messi uit de basis verdrijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op het puntje van de bank, wat spannend is dit zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zat mee te fietsen met gebalde vuisten hahahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat was weer kippenvel...! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:18 schreef moa het volgende:[..] Snoert iedereen de mond die ooit heeft gezegd dat hij goed genoeg zou zijn voor Feyenoord idd. Zo indrukwekkend is het allemaal niet wat hij laat zien, gelijk spelen tegen NEC en verliezen van Sparta, 1 doelpunt tot dusver. Misschien heeft hij er aan het eind van dit seizoen wel 15 gemaakt hoor, maar het blijft niet het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven. Jorgensen is dat wat voor zover we kunnen beoordelen wat mij betreft bijvoorbeeld wel. Door Achahbar heeft PEC gelijk gespeeld en verloren als ik dit lees. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik heb niet zo'n zin om dit uit te leggen. :)
Proost! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoeft ook niet. Maar geef die jongen even de tijd daar. Heb altijd het idee dat er genoten word als spelers die het hier niet gemaakt hebben ergens anders ook falen. Ik gun die jongen het beste, mooie sympathieke gozer.
Over die schitterende assist hoor ik je niet van vorige week, jammer! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 10:06 schreef MMM het volgende:Hoeft ook niet. Maar geef die jongen even de tijd daar. Heb altijd het idee dat er genoten word als spelers die het hier niet gemaakt hebben ergens anders ook falen. Ik gun die jongen het beste, mooie sympathieke gozer. Over die schitterende assist hoor ik je niet van vorige week, jammer! Oh dat is het zeker niet, ik gun hem absoluut het beste heeft zich bij mijn weten altijd uitstekend gedragen bij Feyenoord ondanks de grote belofte en het eeuwig reserve blijven. Dat kunnen er niet zo veel.
Ik vind en vond hem gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord en dat laat hij nu hij de kans krijgt ook zien vind ik. That's all. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij moet alleen ni nie natrappen, dat is niet chic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fred Rutte is gewoon meer vader dan de rest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 10:20 schreef moa het volgende:[..] Oh dat is het zeker niet, ik gun hem absoluut het beste heeft zich bij mijn weten altijd uitstekend gedragen bij Feyenoord ondanks de grote belofte en het eeuwig reserve blijven. Dat kunnen er niet zo veel. Ik vind en vond hem gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord en dat laat hij nu hij de kans krijgt ook zien vind ik. That's all. We zijn pas 2 wedstrijden onderweg, alles kan nog veranderen. En wie verwacht er nou dat PEC thuis verliest van Sparta, ligt niet alleen aan Anass. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah, was ook niet echt natrappen toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
200m gaat hem ook niet worden.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 10:58 schreef MMM het volgende:[..] We zijn pas 2 wedstrijden onderweg, alles kan nog veranderen. En wie verwacht er nou dat PEC thuis verliest van Sparta, ligt niet alleen aan Anass. Nee dat zeg ik dus ook niet. Ik zeg dat hij zijn stempel niet op Zwolle drukt, en dat zou je als "feyenoord waardige spits" wel mogen verwachten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We gaan vandaag nu al uitlopen op 020 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een wedstrijd of 30 te vroeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ron Jans zag zaterdagavond hoe PEC Zwolle in eigen huis een pak op de broek kreeg van Sparta Rotterdam (0-3). De coach was dan ook niet tevreden, met name over Anass Achahbar.
Jans noemt in gesprek met de NOS 'drie belangrijke elementen' waaraan de nederlaag te wijten was. "Effectiviteit, we scoren gewoon heel moeilijk", begint de keuzeheer. "Het tweede is de omschakeling, dat heeft Sparta heel goed gedaan. Ze hebben ons uitgecounterd. En het derde is een stukje onverzettelijkheid. De absolute wil om te winnen zat er bij Sparta meer in dan bij ons."
Jans was ook opvallend kritisch over spits Achahbar, die overkwam van Feyenoord maar de coach nog niet heeft kunnen bekoren. "Het is niet eerlijk om alles op de schouders van Achahbar te leggen, maar ik moet wel zeggen dat hij in de eerste twee wedstrijden moeizaam begonnen is aan de competitie. Nu ook." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had niet verwacht dat hij t interview zo zou geven.. Vind het wel een beetje treurig van Anass |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo dan das al rap een voorsprong voor Nederland bij het hockeyen tegen de wereldkampioen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stond gewoon buitenspel als je het mij vraagt.
*insert nerd emoji* |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay dat heb ik niet gezien.. |
|
|