|
|
Barabas
|
|
|
Nog kansen bij dameshockey, BMX, peerdrijd'n en boksen. En dan nog atletiek: Schippers duidelijk de favoriete voor goud. Sifan Hasan is nog niet helemaal top na haar blessure en lijkt topsnelheid tekort te komen. Met een beetje geluk ook nog een plak op de tienkamp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan is het circus weer om, kan Brazilië zichzelf in een faillissement storten en kan de favella weer floreren |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waarom kom jij nog uit bed joh... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens vergeet je het handbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is geen kritiek, gewoon de realiteit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ah ja... morgen. En de volleybalsters maken ook nog kans op een plak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Er zijn heel veel gerechten die pas lekker worden met een beetje citroensap he |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....je moet het kunnen zien. Geef ze brood en spelen....de media en bobo's lopen binnen....sneller dan Bolt |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je moet het af en toe juist niet kunnen zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Willen zien bedoel je |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat je wil... die sporters kunnen er toch niks aan doen.
En wat licht vermaak leidt af van de ellende waarin je je van mij de hele dag mag wentelen. Soms ff niet is ook wel fijn. Er is namelijk genoeg om van te genieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk ze genieten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 13:49 schreef Barabas het volgende:Wat je wil... die sporters kunnen er toch niks aan doen. En wat licht vermaak leidt af van de ellende waarin je je van mij de hele dag mag wentelen. Soms ff niet is ook wel fijn. Er is namelijk genoeg om van te genieten. Ik gun het die sporters ook wel daar gaat het ook niet om....zoals nu beach vollybal voor dames...tsja wie denkt er dan aan de favelas.
Volgende week staan de camera's niet meer op Brazilië en dan begint de ellende pas....maar ja daar is de MSM niet in geïnteresseerd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu in ieder geval ff niet. En dan spreek ik uiteraard wel voor mezelf.
Straks stap ik met mijn vriendin en mijn dochter in een bootje en dan gaan we een lekker stukje varen, BBQen, kampvuur maken en van het mooie weer genieten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat bedoel ik...al zal het in Londen of Barcelona beter zijn gegaan na de spelen maar de lokalen schieten er geen reet mee op....niet in dit soort landen.
Sponsors, Media, en bobo's weer blij en de boekjes zijn weer bijgeschreven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:06 schreef Barabas het volgende:Nu in ieder geval ff niet. En dan spreek ik uiteraard wel voor mezelf. Straks stap ik met mijn vriendin en mijn dochter in een bootje en dan gaan we een lekker stukje varen, BBQen, kampvuur maken en van het mooie weer genieten. enjoy...;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slechte start voor TeamNL vandaag op de spelen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juistem..
Straks om 17:00 halve finale hockey dames tegen Duitsland, ga ik maar ff voorzitten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Juistem.. Straks om 17:00 halve finale hockey dames tegen Duitsland, ga ik maar ff voorzitten.. Geen straf voor jou...blondjes bij de vleet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Juistem.. Straks om 17:00 halve finale hockey dames tegen Duitsland, ga ik maar ff voorzitten.. Geen straf voor jou...blondjes bij de vleet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat is inderdaad een welkome bijkomstigheid.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Paardensport ook verneukt, dat paard van Smolders tikte zowat alle balken eraf.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zaten de dozen nog om zijn hoefijzers? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of hing mijn grote vriend l eronder, die enorme paardenlul? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of zoiets, maar die knikte er een aantal af.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duitsland op voorsprong bij de hockey..dat gaat niet goed.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi 1-1, dat bied weer kansen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Terecht ook, die mofinnen zijn te lelijk voor een finale. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of die Paumen zo lekker is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou pik je er ook net 1 uit ook zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geile doet me aan Paumen denken. Erg eenzijdig en eendimensionaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziet er ook niet uit overigens dat vrouwen boksen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar ik ben knapper . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fontijn door naar halve finale.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is in ieder geval verzekerd van een medaille, dus kunnen we er weer 1 bijschrijven geile..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|