|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah, nu al ?
Maar mooi, ik ben n echte chauvinist . En sportliefhebber. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Psies..opzouten met die vieze messentrekkers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep nu al..
Ik ook maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daarom, smerige fonteinjankerts.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met die huldigingen zit ik gewoon met dik kippenvel haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik herken dat ook wel af en toe ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker dan eigen doelpunt Porto.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Och god daar heb je die invalide negroïde homofiel ook weer..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahhahaaha.....kusje erop Zal mij verrekken wie er wint |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen....mocht het zo zijn dan zou ik er trots op zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, ook n chauvinist . Kan ik wel waarderen . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zal je wat vertellen.....ik zit hier met fanatieke moslims in huis en ik ben nog minder/erger dan een jood...mag jij raden waarom en nee niet omdat ik Ajacied ben want dat boeit die gasten geen reet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar dat was voor een ieder al wel duidelijk he..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja lekker makkelijk ben jij, omdat jullie zelf niet weten wat winnen is interesseert het je ook niet of een ander wint.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben een atheíst.... dus goddeloos....snappen ze geen reet van en iemand zonder god mag je doden....heeft er 1 ook geprobeerd en die zit nu in de bak |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] O ja lekker makkelijk ben jij, omdat jullie zelf niet weten wat winnen is interesseert het je ook niet of een ander wint.. Komt omdat jullie Bosz als infiltrant naar Amsterdam hebben gestuurd....meesterlijke zet maar ik ben nog niet met jou klaar Renato....jij bent echt te ver gegaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze zijn gewoon vergeten de koran te herschrijven. In het oude testament was het varken ook onrein om te eten. Omdat mensen er ziek van werden omdat die beesten alles eten wat voor de neus komt. Ook hier in het westen tot ongeveer de jaren 60 meen ik. Met het fokken zijn de voedingen aangepast. Al kunnen vooral kinderen nog steeds eczeem en dergelijke krijgen van het eten van varkensvlees. Echter is het geen zonde maar een advies. Maar ja begrijpend lezen valt niet altijd mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Komt omdat jullie Bosz als infiltrant naar Amsterdam hebben gestuurd....meesterlijke zet maar ik ben nog niet met jou klaar Renato....jij bent echt te ver gegaan Ha jaaaa zou toch wat wezen als hij jullie laat degraderen..d:-)
En neem je trapje mee he als je in de beurt bent.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is volgens mij alleen in het christendom aangepast. T valt ook niet onder koosjer bijvoorbeeld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ha jaaaa zou toch wat wezen als hij jullie laat degraderen..d:-) En neem je trapje mee he als je in de beurt bent.. Niet nodig....ik sla je op je noten, ga je vanzelf dubbel lange |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee...ben niet geïnteresseerd in die boekies....varensvlees is gewoon het lekkerst maar goed dat is mijn mening |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ![giphy.gif](http://media.giphy.com/media/11lk7pVA9Yl9Pa/giphy.gif) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ha jaaaa zou toch wat wezen als hij jullie laat degraderen..d:-) En neem je trapje mee he als je in de beurt bent.. In de beurt....hahahaha..... quanta Costa maat ?? en touche !!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede is de eerste laatste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanstelster is t ook. Twee keer niet goed genoeg. Maar t is nu ook niet zo dat ze al jaren aan de top staat. Zielige reacties. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het realisme is ver te zoeken..In de halve finale was al duidelijk dat Thompson de snelste was. Zilver is keurig...Ze had niet de supervorm die je op de Olympische Spelen nodig hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boosheid is mooi, dit was gewoon kinderachtig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die was gewoon zwaar teleurgesteld direct erna, snap dat wel, ze is nu al gematigder.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vinde er niet veel verkeerd aan..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met schoenen gooien, geen knap interview kunnen geven. Het is niet professioneel.
maar goed, olympische spelen zijn ook amateurs he. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat had ze dan moeten doen een bidon wegschoppen..(?)d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is direct na zo'n race de teleurstelling, ik vind dat wel mooi.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Winnen is winnen, dat je kwaad bent als je het niet hebt gehaald is dat ok. Komt de kans ooit nog eens, nee dus je bent gewoon geëmotioneerd als je er naast grijpt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ze heeft een leuk stemmetje, vooral als ze boos is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kansloos op de estafette de dames..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|