|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee voetbal is zinvol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zijn bedrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Die stellen de landen volgens mij zelf. Anders kan je nooit een atlete in een boerka sturen die de 100m in drie minuut 80 loopt. Ik dacht anders eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah ja... overtuigend pundt Stijle |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vergeet niet dat er waarschijnlijk ook nog wel wat doping in het spel is...Verdachten in mijn optiek zijn Kenia, Jamaica.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:20 schreef van geil het volgende:En is ook onzin. De rijkste landen hebben niet eens n medaille. Verder kun je pas deelnemers sturen als ze voldoen aan limieten. En juist armere regime landen pompen er mega geld in' Maar goed , zwart kijken is in. Ik geniet persoonlijk. Geniet ervan. Gaat niet om zwart kijken. Gaat om benul hebben dat er ook landen niet over die faciliteiten beschikken. En armere landen pompen er mega geld in? Fabel. Hoe doet Vietnam het trouwens? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: NOC/NSF stelt de limieten.
Edit: Internationale federaties zetten prestatie normen. NOC/NSF stelt aanvullende eisen op deze prestatie normen. Deze zijn strakker dan de prestatie normen:
quote: Ambitie van NOC*NSF is een mondiale toptienpositie. Daarom worden, in overleg met de sportbonden, 'eigen' nationale prestatienormen opgesteld die aanvullend zijn op de eisen van de IF's. Uitgangspunt bij het opstellen van de Nederlandse prestatienormen is dat een sporter zich kwalificeert wanneer hij heeft aangetoond een redelijke kans te hebben om op de Olympische Spelen bij de beste acht in zijn discipline te eindigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Olympische regels inderdaad. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Landen kunnen hun eigen limieten stellen..Nederland doet dat ook.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:25 schreef CobusIII het volgende:Vergeet niet dat er waarschijnlijk ook nog wel wat doping in het spel is...Verdachten in mijn optiek zijn Kenia, Jamaica.... VS |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Geniet ervan. Gaat niet om zwart kijken. Gaat om benul hebben dat er ook landen niet over die faciliteiten beschikken. En armere landen pompen er mega geld in? Fabel. Hoe doet Vietnam het trouwens? En Quatar ? En de Europese landen ? Anyway , eigenlijk vind ik het de discussie niet eens waard. HUP HOLLAND! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feest, feest! Bier, bier!
Ik heb respect voor de sporter. De afkomst interesseert me geen reet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja haha wat is het nou |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo is t:
Edit: Internationale federaties zetten prestatie normen. NOC/NSF stelt aanvullende eisen op deze prestatie normen. Deze zijn strakker dan de prestatie normen:
quote: Ambitie van NOC*NSF is een mondiale toptienpositie. Daarom worden, in overleg met de sportbonden, 'eigen' nationale prestatienormen opgesteld die aanvullend zijn op de eisen van de IF's. Uitgangspunt bij het opstellen van de Nederlandse prestatienormen is dat een sporter zich kwalificeert wanneer hij heeft aangetoond een redelijke kans te hebben om op de Olympische Spelen bij de beste acht in zijn discipline te eindigen.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Argentinie lijkt de belgen te gaan kloppen 3-1 Die zijn overigens al meerdere malen failliet die Argentijnen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de sporten waarin wij dat kunnen bereiken, zijn de enige die een vergoeding krijgen van NOC/NSF. Vanuit 'de olympische gedachte' uiteraard. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Zo is t: Edit: Internationale federaties zetten prestatie normen. NOC/NSF stelt aanvullende eisen op deze prestatie normen. Deze zijn strakker dan de prestatie normen: [..] precies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:En de sporten waarin wij dat kunnen bereiken, zijn de enige die een vergoeding krijgen van NOC/NSF. Vanuit 'de olympische gedachte' uiteraard. En dat maakt mij echt niks uit. Wil gewoon juichen en een goed excuus om bier te drinken. EK gemist dus was er aan toe ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:32 schreef Barabas het volgende:[..] En dat maakt mij echt niks uit. Wil gewoon juichen en een goed excuus om bier te drinken. EK gemist dus was er aan toe ;-) Ik vind de EK's en WK's ook ruk :) Eigenlijk al het landen gedoe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beetje chauvinisme is niks mis mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is ook iets persoonlijks. Ik vind het ultiem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag iedereen van me zijn hoor. En als iemand zich als een oranje clown met een wortel in zijn reet wil uitdossen moet hij dat lekker zelf weten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vooral die gouden plak van Fiji vond ik gaaf. Kreeg foto's toegestuurd van het volksfeest dat daar uitbrak. Sommigen zijn 3 dagen dronken geweest! En na die tyfoon konden ze wel wat positiefs gebruiken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:Mag iedereen van me zijn hoor. En als iemand zich als een oranje clown met een wortel in zijn reet wil uitdossen moet hij dat lekker zelf weten. Die wortel.... die doet t m |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:Mag iedereen van me zijn hoor. En als iemand zich als een oranje clown met een wortel in zijn reet wil uitdossen moet hij dat lekker zelf weten. Hahahahaha! Zielig voor de wortel en... Zolang dat maar niet met superioriteitsgevoel gepaard gaat, veel plezier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh jij ook hier natuurlijk d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:Mag iedereen van me zijn hoor. En als iemand zich als een oranje clown met een wortel in zijn reet wil uitdossen moet hij dat lekker zelf weten. eens |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Haha, whaddup..! :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik krijg gelijk weer z'n apparte nasmaak achter in mijn neusholte/ gehemelte bah! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik niet zo vreemd als welvarend land. Het financiële draagvlak voor sportieve infrastructuur is na België al niet meer aanwezig.. Mensen hebben hier altijd geld voor niks en sportieve mogelijkheden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Dubbeldam het individueel dan wel lukken om een plak te halen? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zonder paard en dan zelf over die hindernissen huppelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 07:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind ik niet zo vreemd als welvarend land. Het financiële draagvlak voor sportieve infrastructuur is na België al niet meer aanwezig.. Mensen hebben hier altijd geld voor niks en sportieve mogelijkheden. Doet er helemaal niets van of voor mij. Dat we welvarend zijn en een goed geordende samenleving hebben is ook onze eigen verdienste. Maakt het misschien nog wel knapper. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eerst ff BMXen kijken. Spectaculaire sport!
En voor de chauvinisten onder ons; er zijn serieuze medaillekansen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:29 schreef Barabas het volgende:Eerst ff BMXen kijken. Spectaculaire sport! En voor de chauvinisten onder ons; er zijn serieuze medaillekansen.... Ik zit al te kijken :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffff 200ste seconde te laat binnen..d:-( |
|
|
|