|
|
TheMenace
|
|
|
hahaha ik lig weer in een deuk op nederland 1.wat een nepsupporters zijn dat toch ook en blijven het hahahahahahaha
Feyenoord de ECHTE kampioen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De overgang van Podolski naar Arsenal is bevestigd. Interessant speler voor the gunners. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aardige speler, geen top vind ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik heb wel het idee dat hij er zou passen. Speelt in het Duitse nationale elftal bijna altijd goed en daar spelen ze natuurlijk ook heel snel combinatievoetbal. Bovendien had Arsenal geen serieus alternatief voor RvP. Ze zullen nog wel minstens een buitenspeler/10 moeten halen. Type Hazard, Götze, Ayew of wellicht Afellay. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Messi, 50 goals in de competitie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En toch geen kampioen... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar wel voor de derde keer speler van het jaar! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik tel er in gedachten 10 vanaf voor zijn gemaakte penalties die hij kreeg nadat hij zich liet vallen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik tel er in gedachten 10 vanaf voor zijn gemaakte penalties die hij kreeg nadat hij zich liet vallen. Jankmuil! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: dat blijft een non objectieve prijs, omdat het dus een prijs is gebaseerd op meningen.
En daarbij ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind het verdedigend ook wel echt bar en bar slecht in de primera division, de enige competitie(s) die ik echt serieus neem waar echt de kanshebbers voor de gouden bal inzitten zijn eigenlijk de engelse competitie en misschien in mindere mate de duitse.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door DY -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:32 schreef DY het volgende:[..] dat blijft een non objectieve prijs, omdat het dus een prijs is gebaseerd op meningen. En daarbij ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind het verdedigend ook wel echt bar en bar slecht in de primera division, de enige competitie(s) die ik echt serieus neem waar echt de kanshebbers voor de gouden bal inzitten zijn eigenlijk de engelse competitie en misschien in mindere mate de duitse. Overal zijn er slappe verdedigigen, waarom denk je dat Bruins gescoort heeft! Maar zo kan je wel ff doorgaan!!!!!!
Als er geen fouten worden gemaakt is het altijd 0-0! Wordt je ook niet vroLIJK van... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:50 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Overal zijn er slappe verdedigigen, waarom denk je dat Bruins gescoort heeft! Maar zo kan je wel ff doorgaan!!!!!! Als er geen fouten worden gemaakt is het altijd 0-0! Wordt je ook niet vroLIJK van... Weer geen speld tussen te krijgen. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:50 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Overal zijn er slappe verdedigigen, waarom denk je dat Bruins gescoort heeft! Maar zo kan je wel ff doorgaan!!!!!! Als er geen fouten worden gemaakt is het altijd 0-0! Wordt je ook niet vroLIJK van... Ik zeg ook toch niet dat ik spelers in de nederlandse competitie serieus neem voor kanshebbers voor de GOUDEN BAL let op ik heb het over de GOUDEN BAL. ik vind het knapper dat van persie er 30 inlegt bij arsenal dan dat messi er 50 inlegt bij barcelona en mijn grote held ronaldo, die er 45 inlegt bij real madrid.
dat bedoel ik met mijn post.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door DY -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ben ik met je eens DY!
Het zijn maar meningen.....
Als het aan ligt word Baab////held!!!!! eerste! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoogvliet en spelden word niks Tomson.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: I know. :p Alleen op de mouw spelden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is nog niet bezig 'S L O M E, nog 12 uurtjes... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik tel er in gedachten 10 vanaf voor zijn gemaakte penalties die hij kreeg nadat hij zich liet vallen.
Veel plezier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, dergelijke filmpjes zijn ook over Barca gemaakt. Punt is, beide ploegen tonen zich verre van sportief. Vooral een aantal spelers aan beide kanten. Barca Mascherano, Busquets en Alves specifiek en bij Real Pepe, Ramos en Marcello. De een door matennaaierij en de ander door geniepige/harde overtredingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twente verliest nog effe 4-2 bij VVV. Excelsior degradeert helaas. De Graafschap staat 3-5 voor bij ADO. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 00:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik tel er in gedachten 10 vanaf voor zijn gemaakte penalties die hij kreeg nadat hij zich liet vallen. slechts 2 penaltys daarvan was bij een overtreding op Messi zelf.. Misschien eens een keer een wedstrijd kijken voor Barca voordat je dit soort opmerkingen plaatst.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gek team eigenlijk dat Utrecht. Das het enige elftal waar we dit seizoen niet van hebben gewonnen. En zij winnen bovendien ook 2x van Ajax. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gek team eigenlijk dat Utrecht. Das het enige elftal waar we dit seizoen niet van hebben gewonnen. En zij winnen bovendien ook 2x van Ajax. Tja inderdaad, vreemde gedachtegang en dan eindigen ze als elfde (?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup. 2 gekke wedstrijden waren dan ook tegen hen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ja, en die tegen die snavels waren fantastisch..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeveel is het nu eigenLIJK.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over en uit dus, lag wel in de lijn van verwachting.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet echt een boeiende wedstrijd. Ik heb 35 minuten gezien en toen geloofde ik het wel. Niveau was ook zeker niet bijzonder, wel 2 goede goals natuurlijk van Falcao. Vooral zijn eerste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zekers, al was Madrid niet veel beter in wat ik gezien heb. Falcao maakte het verschil. Ik moet bij hem altijd aan dit bericht terugdenken:
----------------------- 'Feyenoord wil Falcao binnen halen' Feyenoord wil de aanval voor komend seizoen versterken met Falcao uit Argentinie, aldus La Gaceta Deportes en Clarín Deportes twee Argentijnse kranten. De 22-jarige Falcao speelt op dit moment nog bij River Plate. De aanvaller zou 6,5 miljoen moeten kosten en is al door Technisch Directeur Peter Bosz bekeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
iemand een stream van de gelderse derby? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nou, dat was me weer wat scheidsrechterlijke dwalingen zeg! Penalty voor NEC was zeer dubieus en de goal was behalve hands niet over de lijn maar daardoor toch 3-2 voor NEC! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
En eindstand RKC - tukkers 1-1! Ik moet wel zeggen petje af voor dit seizoen voor RKC hoor... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 23:05 schreef Sensi het volgende:En eindstand RKC - tukkers 1-1! Ik moet wel zeggen petje af voor dit seizoen voor RKC hoor... Waren allemaal echt slechte wedstrijden vanavond. Waarschijnlijk is het zondag leuker omdat er dan de winst gehaald moet worden. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 00:15 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Waren allemaal echt slechte wedstrijden vanavond. Waarschijnlijk is het zondag leuker omdat er dan de winst gehaald moet worden. Jah maar ik bedoel over het algemeen. Als Feyenoord een feestje kan vieren na zo een slechte periode vind ik dat RKC het ook heel goed gedaan heeft hoor.. Ik gun hun eigenlijk het meest de ticket. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 00:17 schreef Sensi het volgende:[..] Jah maar ik bedoel over het algemeen. Als Feyenoord een feestje kan vieren na zo een slechte periode vind ik dat RKC het ook heel goed gedaan heeft hoor.. Ik gun hun eigenlijk het meest de ticket. Dat ben ik zeker met je eens.
Maar heb je bijvoorbeeld de wedstrijd van VVV gezien. Tot 12 minuten voor het einde alleen maar bezig om geen tegengoal te krijgen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: als dat een tussenstand is... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Randwijk! Ben je een tussenstand? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Randwijk is een held!!!!
Archie en Quiroz zijn eikels!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eensert!
Onbetrouwbare gasten.
Nummer 7 + Randwijk + Held = 3 Achie + Quiroz = 2
Tussentand is dus 3-2. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmmm voor dit topic (http://forum.headliner.nl/topic-23091/) verdient Quiroz weer pluspunten.
Stand is 3-3. |
|
|
|