|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dit is de enige held, in mijn ogen!!!!!
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
0-2 BAYERN....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
dortmund - bayern 4 - 1 hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een vernedering voor Bayern die pakken dit seizoen dus geen prijs..
Blue is the colour, football is the game We're all together, and winning is our aim So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat een vernedering voor Bayern die pakken dit seizoen dus geen prijs.. Blue is the colour, football is the game We're all together, and winning is our aim So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat Bayer wint en Chelsea 4 divisies lager gezet wordt door de engelse bond en we er daarna nooit meer wat van horen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:Ik hoop dat Bayer wint en Chelsea 4 divisies lager gezet wordt door de engelse bond en we er daarna nooit meer wat van horen. Nanananananananaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:Ik hoop dat Bayer wint en Chelsea 4 divisies lager gezet wordt door de engelse bond en we er daarna nooit meer wat van horen. nou omdat ze Barca hebben gesloopt mogen ze naar de second leageu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan Ik mee leven, zo lang ze maar kaputt gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:19 schreef Stylzz het volgende:Ik hoop dat Bayer wint en Chelsea 4 divisies lager gezet wordt door de engelse bond en we er daarna nooit meer wat van horen. Kunnen ze niet allebei verliezen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blue is the colour, football is the game We're all together, and winning is our aim So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 07:42 schreef RenatoBos het volgende:Blue is the colour, football is the game We're all together, and winning is our aim So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name -1945 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe de chelseahaters have arrived.. Jammer ze gaan de cup met de grote oren winnen d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee nee T, Bayern gaat verliezen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooruit dan maar... en volgend seizoen staat de winnaar toch al vast :) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe de chelseahaters have arrived.. Jammer ze gaan de cup met de grote oren winnen d:-)) Normaal ben ik voor alle duitse clubs maar ik heb iets tegen bayern munchen ze lijken mij teveel op de bijlmer!En ook daarvan afstappend ben ik in engeland altijd chelsea/liverpool sympatisant!dus come on Chelsea!
En als het ek begint Deutschland Deutschland uber alles!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:04 schreef TheMenace het volgende:[..] Normaal ben ik voor alle duitse clubs maar ik heb iets tegen bayern munchen ze lijken mij teveel op de bijlmer!En ook daarvan afstappend ben ik in engeland altijd chelsea/liverpool sympatisant!dus come on Chelsea! En als het ek begint Deutschland Deutschland uber alles!! Voor wie was je dan bij de FA cup? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 11:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vooruit dan maar... en volgend seizoen staat de winnaar toch al vast :) Haha juist ja Feyenoord Feyenoord niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: voor allebei!haha maar als het seizoen vers is dan ietsjes meer voor chelsea maja boeiend!
Come On Feyenoord!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha juist ja Feyenoord Feyenoord niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord Jij weet het! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha juist ja Feyenoord Feyenoord niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord precies!Feyenoord volgend jaar kampioen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
FEYENOORD ECHTE KAMPIOEN 2012 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De Graafschap is gedegradeerd. Gebrek aan voetbal breekt ze op. Jammer dat ze niet 18de waren geeindigd, want Excelsior speelde beter voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Graafschap gedegradeert idd. Maar nu heb ik een vraagje.. Zou Poepon niks voor ons zijn? Kost nu geen fluit denk ik. En is wel een echte spits, denk dat Koeman van hem juist wel wat kan maken, want die jongen wil zelf heel graag. Alleen zijn team is gewoon bagger in Doetichem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 14:30 schreef Beempjerotterdam het volgende:Graafschap gedegradeert idd. Maar nu heb ik een vraagje.. Zou Poepon niks voor ons zijn? Kost nu geen fluit denk ik. En is wel een echte spits, denk dat Koeman van hem juist wel wat kan maken, want die jongen wil zelf heel graag. Alleen zijn team is gewoon bagger in Doetichem. Niet goed genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind hem een beetje overgewicht hebben of ligt dat aan mij.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar ook topfit is ie niet goed genoeg in mijn ogen. Een mindere versie van Guyon Fernandez. Aardige speler voor een degradatiekandidaat in de eredivise of titelkandidaat Jupiler League. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou kunnen, maar ook topfit is ie niet goed genoeg in mijn ogen. Een mindere versie van Guyon Fernandez. Aardige speler voor een degradatiekandidaat in de eredivise of titelkandidaat Jupiler League. Yep ik ga hierin met je mee, nee geen poepon.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dan sluit ik me daarbij aan haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent verdomme ook makkelijk over te halen d:-)))) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verdomme nee hè..hoop zo dat ze kampioen worden en nog wat grote namen voor in de spits binnenhalen zodat. Guidetti over blijkt te zijn en weer naar Feyenoord mag.. Kom op city.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
MMM