|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff ik doe het in m'n broek.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iets teveel olijfolie denk ik.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bruma VS Guidetti! Zin in! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die had er in gemoeten neusje... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een kans verprutst door Klaassen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is het al zondagmiddag 12.30..? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat staat die verdediger te doen??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou Blind, ga maar inpakken haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Strootman had een spasme ofzo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen wissels? Gaat wel lekker zo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het leek of ze rekende op een vrijetrap voor de Zweden die niet kwam..Even de concentratie weg.. En straks Blind weg :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Het leek of ze rekende op een vrijetrap voor de Zweden die niet kwam..Even de concentratie weg.. En straks Blind weg :) Misschien laten ze hem nog ff aankloten tot plaatsing bijna onmogelijk is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat zou wel bij de knvb van deze tijd passen haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan voor heel veel geld Gio lesweken bij ons, die het dan mag fixen wahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Guidetti vrijwel onzichtbaar vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft geen duel gewonnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar ja, welke Zweed speelt wel goed...kut elftal met kut instelling. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: die man heeft 1 goed seizoen gedraaid ( bij ons) en zelfs dat seizoen werd door hem al vroegtijdig beƫindigd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 22:14 schreef tomson het volgende:[..] die man heeft 1 goed seizoen gedraaid ( bij ons) en zelfs dat seizoen werd door hem al vroegtijdig beƫindigd. Speelt wel primera division...maar een topspeler wordt ie niet meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oppassen wat je zegt, anders krijg je met Els te maken..:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sorry. Goh wat was John dreigend deze wedstrijd, je zag af en toe echt dat ie opgesteld was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Been there done that B-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jezus als dat een overtreding is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Trieste wedstrijd. Zweden mazzel, oranje nog altijd geen team. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wel n team vond ik. En heel , heel veel pech. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op basis van veldspel en kansen hoort NL hier te winnen met een paar goals verschil. Ondanks dat het niet eens echt goed was, maar dat Zweden is nog een stuk minder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op basis van veldspel en kansen hoort NL hier te winnen met een paar goals verschil. Ondanks dat het niet eens echt goed was, maar dat Zweden is nog een stuk minder. Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Belabberd team dat Zweden, maar niet gek ook. En daartegen kun je geen verschil maken. Pech, maar voetballend totaal niet oogstrelend. Zweden werden amper uitelkaar gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oneens. Als ze er in gaan wordt het 1-8 in een interland. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat staat er los van. In feite speel je tegen een soort Luxemburg. Dit is niet het Zweden van het EK meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:Dat staat er los van. In feite speel je tegen een soort Luxemburg. Dit is niet het Zweden van het EK meer. Hahaha ik ga naar me nessie |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Allemaal zeiken over die vermeende duw van Dost, maar nergens lees je dat die klootzak van Klaassen en drie had moeten maken en Janssen ook minimaal eentje. Daarnaast miste Dost ook nog eens vanaf drie meter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, plus degenen die echt goals kunnen maken niet selecteren |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En de minst gepasseerde achterhoede wordt alleen door blind gepasseerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2016 - 08:34 schreef nr 10 het volgende:Allemaal zeiken over die vermeende duw van Dost, maar nergens lees je dat die klootzak van Klaassen en drie had moeten maken en Janssen ook minimaal eentje. Daarnaast miste Dost ook nog eens vanaf drie meter. Zo gaat het altijd als een ploeg beter is dan een ander. Word er altijd gewonnen met 7 - 1 of 8 - 0 of een minimale winst in zo'n partijtje van 5 - 0 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2016 - 08:34 schreef nr 10 het volgende:Allemaal zeiken over die vermeende duw van Dost, maar nergens lees je dat die klootzak van Klaassen en drie had moeten maken en Janssen ook minimaal eentje. Daarnaast miste Dost ook nog eens vanaf drie meter. eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Onrust binnen de KNjB is het begin van alle ellende die er momenteel rond Oranje is.
Heeft duidelijk ook zijn weerslag op de prestaties op het veld.
Heb zo mijn vraagtekens bij de mentale weerbaarheid van ruim de helft van de selectie.
Je zou van dit Zweden met 2 duimen in de NEUS moeten kunnen winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is je neus ook gebroken of zaten je duimen er in? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet genoeg ruimte. Zit in gips en ze zijn momenteel dikker dan m'n plasser.
Die zou misschien wel passen, maar zo lenig ben ik niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2016 - 16:21 schreef Barabas het volgende:Niet genoeg ruimte. Zit in gips en ze zijn momenteel dikker dan m'n plasser. Die zou misschien wel passen, maar zo lenig ben ik niet. Gips... kun je je gips met zo'n stokkie om op je toetsen te tikken laten afmonteren... handy ! En dan een hele lange maken he :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ringvingers en pinken.... neuspeuteren is een hel! |
|
|
|