|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het zou 1-4 worden dus licht op koers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Zwolle helemaal niet minder, maar twee corners..tsja, dan maak je het jezelf heel erg moeilijk. Achja, we moeten vooral zelf blijven winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat Ron Jans een paar dagen niet lekker zal slapen..Wat een ruk elftal.. Vooral die 2 vleugels, zoeken altijd de onmogelijke oplossing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien had jij er wel 4 gegeven tegen Zwolle ..Wat een droevig elftal is dat zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ twee punten ingeleverd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Larsson ontwikkelt zich ook lekker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bosz gaat het wel op de rit krijgen,,,ajaks zal net zoals psv mee doen om de titel... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Spijtig. Was nog niet klaar met me verkneukelen aan de ellende daaro. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
des te meer glans aan ons kampioenschap... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t daar nog wel gaat rommelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hebben jullie pec gezien.. Staan lucht te dekken bij corners, en "verdedigen" op 2 meter. Het was nog erger dan Grun in het begin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 11:51 schreef ar het volgende:Hebben jullie pec gezien.. Staan lucht te dekken bij corners, en "verdedigen" op 2 meter. Het was nog erger dan Grun in het begin. Pec zou nog met 4-0 verliezen van Top Oss |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 11:51 schreef ar het volgende:Hebben jullie pec gezien.. Staan lucht te dekken bij corners, en "verdedigen" op 2 meter. Het was nog erger dan Grun in het begin. Eerste helft had ajaks tegen een echt elftal gewoon ruim achtergestaan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat is juist de ellende....ze pakken de punten tegen slechte tegenstanders terwijl ze zelf de boel ook nog niet op de rit hebben. ajaks heeft een redelijk makkelijk programma tot dusver. Dat kan wel eens hun redding zijn..Bosz krijgt de boel echt wel op de rit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind hun materiaal helemaal niet zo goed? Vooral de verdediging niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheids maakt zich niet geliefd in Twente.
Goed zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan deze wedstrijd niet kijken maar hoop dat ze gewoon elke week standaard flink op hun klote krijgen Daarbij hoop ik dat ze ooit toch nog degraderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben t daar mee eens, maar ik heb ook een grotere schurft aan Tukkers dan aan welke andere club ook
Die trainer ook van ze, met ze poffertjes porem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 16:00 schreef Stylzz het volgende:Ik ben t daar mee eens, maar ik heb ook een grotere schurft aan Tukkers dan aan welke andere club ook Die trainer ook van ze, met ze poffertjes porem. Ik had het altijd maar was milder geworden door hun toestand..Nu ik ze echt heb leren kennen wil ik mijn mening met terugwerkende krachten herstellen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 16:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik had het altijd maar was milder geworden door hun toestand..Nu ik ze echt heb leren kennen wil ik mijn mening met terugwerkende krachten herstellen Waarvan akte.. graf volk. werd op hun forum ook nog effe bevestigd met bepaalde droeftoeter(s) daar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 16:05 schreef tomson het volgende:[..] Waarvan akte.. graf volk. werd op hun forum ook nog effe bevestigd met bepaalde droeftoeter(s) daar. Eens. Ze mogen niet eens bestaan..tyfusclub. Met dat kut accent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: sparta waar t hoort.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies tyfustukkers,nep moffen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb idd ook weinig sympathie voor veel van die reserve Duitsers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-0 gewonnen dacht ik, Bas deed het lekker. Heb zelf Dordmund gekeken, snap het goed als ze niet tevreden zijn met het gelijke spel. Hebben die kansen gehad zeg, deels niet goed afgemaakt of door goede reddingen van Real geparreerd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hebben ze in de arena ook extra veiligheidsmaatregelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben daar de 'legestoeltjes-polo'. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, die kan helemaal dicht. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Haha. Vitessepubliek. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoor ik nou dat die snavels in de fik staan in Luik. Allemaal fakkels in hun vak gegooid.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zat niemand in dat vak bijna...
![CtiZtxRWYAE3wP6.jpg](https://pbs.twimg.com/media/CtiZtxRWYAE3wP6.jpg)
je moet verdomme je best doen iemand te raken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wat moeten die snavels in luik? @RB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee ik dacht dat ze uit speelde.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik hoorde dat achterlijke lied van ze galmen door die graftombe, anders had ik het ook niet geweten :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Bijna niemand? Zit stampvol. |
|
|
|