|
|
van geil
|
|
|
quote: Die komt echt te kort. Willems daarentegen speelt prima . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja vond ik ook ,maar die Swaap of iets,die komt ook te kort |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geweldige ploeg natuurlijk dat Bayern. Een van de beste ter wereld. Ik vind t positief dat 2 Nederlandse spelers prima speelden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sommige uitslagen zijn helaas voorspelbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Engelse clubs zijn ondanks al het geld SCHIJT. Messi Manchester 4-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] Geweldige ploeg natuurlijk dat Bayern. Een van de beste ter wereld. Ik vind t positief dat 2 Nederlandse spelers prima speelden . Narsinh en Proper waren ook redelijk vond ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Robben niet van glas was, had hij wat mij betreft in het rijtje Messi en Ronaldo gestaan. Alleen zijn schwalbes moet hij achterwegen laten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker deuntje daar in Spanje. hopen dat de Mokumse vrinden daar Zondag nog een paar keer van mogen genieten.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Guidetti was lekker aan het zuigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Psv heeft het moeilijk tegen Sparta. 20 minuten in de 2de helft en nog steeds 0-0. Hopelijk houden onze kasteelbroeders stand tot aan het eindsignaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa hoe krijg je die over.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Studio voetbal gaat alleen over de 2 geweldige ballen van Ziyech. En de geweldige speler Dolberg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 22:45 schreef van geil het volgende:Studio voetbal gaat alleen over de 2 geweldige ballen van Ziyech. En de geweldige speler Dolberg. Triest dat programma. ..Ik heb dat al 10 jaar niet gekeken geloof ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ben er ook wel klaar mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
nou, ze zijn ook erg positief over Feyenoord hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 22:45 schreef van geil het volgende:Studio voetbal gaat alleen over de 2 geweldige ballen van Ziyech. En de geweldige speler Dolberg. Zat me suf te ergeren. Elke keer weer: 5 minuten over Feyenoord, 10 minuten over het mooie/talentvolle en -vandaag- onbegrijpelijke en onherkenbare 020. Over Feyenoord blijft het algemeen, over 020 gaat het dieper. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dolburg twee leuke dingen laten zien en Ziyech helemaal uit de wedstrijd gespeeld punt.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zie het als compliment voor Feyenoord, El A. had Ziyech idd aardig in de zak en een foutje van v.d. Heijden wordt genadeloos afgestraft. Feyenoord had vandaag gewoon moeten winnen, dit doen ze niet dus laten ze onze vrienden uit 020 gewoon in leven. Zaak om volgende week tegen Heerenveen weer 3 punten te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t geen fout van Baco. Vond t slim van Dolberg. Speelde m precies op t juiste moment door de benen, zat zelfs nog een beetje geluk bij. Maakt t daarna fantastisch af.
Zo'n spits zou dit seizoen bij ons dertig goals maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hoe je het wendt of keert, het was een fout van Baco...Een echte verdediger kijkt niet alleen naar de bal, maar blokt ook met zijn lichaam (zie botteghin). Baco keek alleen naar de bal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij naar de bal had gekeken had ie m wel gehad. Als hij met zijn hele lichaam geblockt had op die plek, was t 100% een overtreding. Hij werd uitgespeeld. Dat is niet per se een fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop wel dat als van Beek fit is, hij weer gaat spelen, met Botteghin, al heb ik vorig jaar Sven ook vaak zien schutteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2016 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zat me suf te ergeren. Elke keer weer: 5 minuten over Feyenoord, 10 minuten over het mooie/talentvolle en -vandaag- onbegrijpelijke en onherkenbare 020. Over Feyenoord blijft het algemeen, over 020 gaat het dieper. Ik heb hem 22.49 uitgezet. Vet irritant. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:Hoop wel dat als van Beek fit is, hij weer gaat spelen, met Botteghin, al heb ik vorig jaar Sven ook vaak zien schutteren. Eens. Daar tegenover heeft hij ijzersterke wedstrijden gespeeld. Ik zou in de meeste gevallen ook kiezen voor Beek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie in deze vorm met Botteghin is een prima mix. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het gaat goed ja. Maar Beek is een echte en een betere cv. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar Jan Arie is veel beter in de voortzetting. Prima mix met ijzervreter Botteghin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek heeft een fantastische pass. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind vdH sneller handelen en meer oog voor situaties voor hem. van Beek is wat slungeliger en oogt wat trager. Zie geen aanleiding Botteghin en vdH te wisselen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet ie hem wel gebruiken. Overigens legt Baco ze ook aardig op de stropdas.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa 2-1 voor sperma.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik probeer er niet te hard om te lachen morgen op het werk mochten ze verliezen, want zul je zien dat Feyenoord in eigen huis verliest van Excelsior diezelfde avond.
Voor nu vermakelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh vermaak je morgen maar gewoon, gaat niet gebeuren.. |
|
|