|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 14:44 schreef infamous psv het volgende:roep dat niet te snel.. zou toch wat zijn als Helmond nr eredivie gaat.. hahaha 1-2 helmond de gekste hahahaha, ik zeg niets meer. Ik keekk heel even en geloofde het verder wel... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Halve Limbo's zijn het. VVV èn Helmond naar de eerste divisie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zou meer dan terecht zijn. Excelsior terug, en die 2 naar de Eerste Divisie :)
Weet je T, start anders eens een petitie! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 15:02 schreef Bosifyable het volgende:Zou meer dan terecht zijn. Excelsior terug, en die 2 naar de Eerste Divisie :) Weet je T, start anders eens een petitie! ;) hahaha, ben gek op petities :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
huh, waarom bewaart Helmond nog 2 wissels tot het laatst?!?! Dat hele team zat er doorheen en ze moest nog 1 keer scoren.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet niet te veel Brabant in Eredivisie komen, ondertitelen is een zwaar vak. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:31 schreef FR-Henk het volgende:Moet niet te veel Brabant in Eredivisie komen, ondertitelen is een zwaar vak. heb er ook jaren over mottuh doen mr als je schouders eronder zet dan zal het best lukken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 17:36 schreef infamous psv het volgende:[..] heb er ook jaren over mottuh doen mr als je schouders eronder zet dan zal het best lukken.. optimist! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Neuh...Realist. Ech wel. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaa Renato heeft gescoord..!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Op aangeven van tomson;
1-2 voor Oranje. Leuk stiftje van Narsingh. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
schande dit |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Come on Bayern!HAHAHAHA
schop schop schop ze neer schop die neuzen neer!!
BAYERN BAYERN BAYERN!come on bayern schieb ein tor!!P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 21:05 schreef TheMenace het volgende:Come on Bayern!HAHAHAHA schop schop schop ze neer schop die neuzen neer!! BAYERN BAYERN BAYERN!come on bayern schieb ein tor!!P: twentesupporter??? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
en ja hoor kwam der weer 1 van 020 op et veld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vlaar speelde een goede, solide pot. De gebroeder De Jong met de eerste trein naar huis sturen, vielen verschrikkelijk in. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 22:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vlaar speelde een goede, solide pot. De gebroeder De Jong met de eerste trein naar huis sturen, vielen verschrikkelijk in. dan kun je het middenveld en de as waar Vlaar ook onder valt in de eerste helft, op het vliegtuig zetten, van Marwijk was daar niet over te spreken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:49 schreef bode het volgende:[..] dan kun je het middenveld en de as waar Vlaar ook onder valt in de eerste helft, op het vliegtuig zetten, van Marwijk was daar niet over te spreken zo gek is dat toch eigenlijk niet..hoop spelers waren niet vooruit te branden in deze verplichte pot.. en de jongens die in de 2e helft mochten spelen waren aantal debutanten.. zal er op t EK anders aan toe gaan denk ik.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zijn allemmal prutser!!!!
Ik ben voor brazilie dit EK!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: die maakt zeker n kans...hmmmmm |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Anders Messi, gun ik het ook wel! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nee die zie ik 1ste ronde niet halen.. mr Drogba zal zeker gebrand zijn CL-winst |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 00:23 schreef infamous psv het volgende:[..] nee die zie ik 1ste ronde niet halen.. mr Drogba zal zeker gebrand zijn CL-winst Huh, Ik heb het over het EK, geen CL hahahaa |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahaha , voor zover ik weet doet Brazilie dan dit keer voor het eerst mee met EK... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 00:29 schreef infamous psv het volgende:[..] hahaha , voor zover ik weet doet Brazilie dan dit keer voor het eerst mee met EK... Zijn ze niet gekwalificeert dan???? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: allemachtig , natuurlijk niet...ze werden 4e in de groep |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Venuzuela was toch 4e? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: 6e werden die na puntenaftrek... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan is Costa Rica toch door???? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ja klopt..jou kan ik niet foppen , dat heb ik al snel door.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ghehehe, JWT!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ondertussen wel ja... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahahahaha HUP Chili!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: fuck chili..Haiti rules |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh sorry, dat wist ik niet!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: bij deze..nooit te beroerd om kennis te delen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bedankt gozurT, zo zie je maar! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: tuurlijk man we leren van elkaar he.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahaha, lekker bezig :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:49 schreef bode het volgende:[..] dan kun je het middenveld en de as waar Vlaar ook onder valt in de eerste helft, op het vliegtuig zetten, van Marwijk was daar niet over te spreken Hij was over het middenveld niet te spreken. Begrijpelijk, Sneijdertje is de eerste 20 minuten geloof ik 1x aan de bal geweest.... |
|
|
|