|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu nog hopen dat Sien de winnende ook nog maakt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kun je me opvegen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Man wat is die Ziyech goed zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-1. Echt de allerbeste uitslag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 ook niet best na de 1-0 hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vijf om acht. Dat zou mooi zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , beide teams n tik op de neus ! lekkere bagage in de vakantie. Hoppaaaaaaaa. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N waslijst aan blessures erbij . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke uitslag!
020 beter tot aan de 1-0, daarna PSV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerlijk weekend al met al |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha vorige week Siempie nog uitgefloten bij de lampies, nu de held |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik reis met een zeer goed gevoel naar Denemarken goeie uitslag is dit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: in z, n hoofd man ik ga naar mijn vriendin en kinderen mag dat die wonen daar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Søren geen probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deense vrouwen scheren zich niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verklaard het haar op zijn tanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een smerigheid in deze mails |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha. Bluffert is voor echt gras. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil het niet voor me zien :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mag die ziyech thuisblijven met de afrikacup .mazeltov voor Ajax |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee is niet helemaal zeker idd |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Inmiddels dus wel zeker helaas. Zuur wel, omdat je nu toch scheve verhoudingen krijgt. Hoewel je die sowieso al had anders in vergelijking met PSV. Enige waar ik dan wel nog enigszins om kan lachen is het feit dat Ziyech eerst voor Marokko kiest, omdat hij te lang moet wachten op Oranje en dan vervolgens niet opgeroepen wordt voor het eindtoernooi van zijn land. Gaat goed met zijn internationale carrière... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Lucky ajaks, weer. Ik denk dat ze zonder Ziyech best nog wel eens extra punten hadden kunnen morsen, die eerste wedstrijden. Je gaat je bijna afvragen of er niet met geld naar die bondscoach is geschoven, om dit voor elkaar te krijgen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziyech is een goede voetballer, maar is er ook niet 1 die ajax helpt wanneer ze onder druk staan. Met Ziyech zullen ze ook verspillen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ajakkes heeft punten verspeeld met Ziyech ik vind hem nou niet echt een baas zoals el Ahmadi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door Milo -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
020 is inderdaad niet onverslaanbaar met Ziyech in het team. Maar zonder hem spelen ze over het algemeen wel minder sterk, naar mijn mening. Het is namelijk niet voor niets dat ze Ziyech aan het begin van het seizoen als paniekaankoop over hebben laten komen. Het team is daarna ook beter gaan draaien. Met Ziyech kunnen ze inderdaad ook punten verspillen, maar zonder Ziyech is de kans GROTER dat ze meer punten zullen verspillen. Als dat niet zo was, dan hadden ze hem net zo goed in Enschede kunnen laten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
De tyfus met dat kutventje |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Die neuzen hebben vast de bondscoach van Marokko een paar briefjes toegeschoven voor het niet op roepen van Ziyech. (Ze gaan daar echt alles uit de kast halen) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boskamp zei datlaatst: Ziyech is aan de bal belangrijk, maar zonder bal is hij minder slim. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Overigens: Younes Belhanda van Olympique Nice is 4 tot 6 weken uitgeschakeld met een blessure. Aangezien hij dus niet mee zal kunnen doen aan de Afrika Cup, zijn er ineens weer kansen dat Hakim Ziyech toch wordt opgeroepen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zonder bal ook meer impotent |
|
|
|