|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Laat je lampen maar schijnen!!! hahahaa |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: accu leeg.zal Philips f raadplegen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oranje verloren!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: gehen Sie zu einem Deutsch-Forum Dick.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: warm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haben die verloren dan.?? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 18:21 schreef TheMenace het volgende:[..] nee is nu 15 minuten bezig.duitsland speelt flink in de zon in zwiserland.ze hebben niet veel zin lijkt het ze sparen het natuurlijk om nederland weer een pakkie te geven straks hahaha P: come on deutschland! Ich bin ja auch ein Deutscher!
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laat ze nog effe slapen tot na het EK :) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat betekend toch schaamhaar? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
warm
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 22 graden..
Manolev man van de wedstrijd hahahaha |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: dat verdedigen zeg pfff... dat had vlaar veeeel beter gedaan:P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzz wat een slechte wedstrijd. Gelukkig dat ik vergeten was te kijken en dat ik maar een half uur gezien heb. Apatische spelers, apatisch publiek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die komen weer heel snel terug naar Nederland denk ik... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als ze zo blijven spelen wordt het inderdaad een heel kort toernooi.
Belachelijk reactie ook van Van Bommel op een kritisch vraag. Totaal niet meer gewend aan kritiek. Jammer.
Beetje verdedigend ook van Bertje, verdedigend blok van 6 man. De Jong en Van Bommel op he middenveld... En zonder flankspelers beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat is er met the Menace aan de hand dan..?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als ze zo blijven spelen wordt het inderdaad een heel kort toernooi. Belachelijk reactie ook van Van Bommel op een kritisch vraag. Totaal niet meer gewend aan kritiek. Jammer. Beetje verdedigend ook van Bertje, verdedigend blok van 6 man. De Jong en Van Bommel op he middenveld... En zonder flankspelers beginnen. En als ze naar huis komen zijn niet eens strijdend ten onder gegaan... Nee af en toe gingen van Persie of Stuntelaar op de vleugels maar het is een sober zooitje!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:zzzzzzzzzzzzzz wat een slechte wedstrijd. Gelukkig dat ik vergeten was te kijken en dat ik maar een half uur gezien heb. Apatische spelers, apatisch publiek. me 2, missch 40min, verder eens . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb er niks van gezien maar was het zo slecht dan..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vuvuzelaverkoop ingestort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nog veel slechter zelfs maar ik kan er verders best mee leven hahah |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, nog slechter. Wat ik gezien heb dan. Volgens Bert 'stond het de eerste helft goed'. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het interesseert me eigenlijk geen zier maar van Bulgarije moeten ze toch winnen lijkt mij.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En als ze naar huis komen zijn niet eens strijdend ten onder gegaan... Nee af en toe gingen van Persie of Stuntelaar op de vleugels maar het is een sober zooitje!! Dat is ook het grote verschil met Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eigenlijk wel want ik snap hem niet met zijn 'warm'.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weet het ook niet. Denk dat hij het warm heeft :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niks gezien, vind het wel best. Bier smaakt goed vanaaf :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sukkel..dan gaat ie toch in de vriezer zitten dan hier 20e warm te komen posten.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nederlands elftal weer verloren!!!
|
|
|