|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Blunder van de keeper.. heeft hij al vaker gedaan tegen hun... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PEC is gewoon heel matig. Keeper en verdediging degradatie niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik heb niet meer gekeken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech gaat een vervelende arrogante kutkop met 020-ziekte worden; "Wij zijn topfavoriet, want wij zijn voetballend beter." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Des te mooier wanneer het niet lukt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij werkt het in ieder geval in de hand. Dit gaat de concurrentie sterker maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:Ziyech gaat een vervelende arrogante kutkop met 020-ziekte worden; "Wij zijn topfavoriet, want wij zijn voetballend beter." Zag het ook, kreeg eigenlijk het idee erbij dat ie zichzelf al niet geloofwaardig vond maar het maar zo zei om de achterban tevreden te houden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:Ziyech gaat een vervelende arrogante kutkop met 020-ziekte worden; "Wij zijn topfavoriet, want wij zijn voetballend beter." Uhh..die had ie al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft gelijk Ziyech ,maar idd dit moet afgestraft worden. Hoe mooi zou dat zijn. Maar eerlijk persoonlijk vind ik zowel Ajax en zeker ook PSV grotere titelkandidaten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft gelijk Ziyech ,maar idd dit moet afgestraft worden. Hoe mooi zou dat zijn. Maar eerlijk persoonlijk vind ik zowel Ajax en zeker ook PSV grotere titelkandidaten Dat is hoe je t bekijkt hoor. Feyenoord speelt vaak ook goed voetbal, maar anders voetbal. Maar t zit wel goed in elkaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan PSV beter vinden d:-))))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel op een vriendin mag ik hopen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Morgen Kuyt die gaat roepen: wij spelen collectief beter, dus wij zijn topfavoriet. Plak ik persoonlijk z'n kanus dicht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is hoe je t bekijkt hoor. Feyenoord speelt vaak ook goed voetbal, maar anders voetbal. Maar t zit wel goed in elkaar. Ik bedoel meer de selectie eigenlijk ,de spelers individueel gezien . De beste staat altijd op de eerste plaats idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jordan Larsson. Ingevallen bij Nec. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sommige worden overal gelukkig van,zou ik ook eens een voorbeeld aan kunnen nemen pffff haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 18:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik bedoel meer de selectie eigenlijk ,de spelers individueel gezien . De beste staat altijd op de eerste plaats idd Ach, we hebben nu twee wedstrijden relatieve rust. Althans... je moet het eerst nog even doen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:Ziyech gaat een vervelende arrogante kutkop met 020-ziekte worden; "Wij zijn topfavoriet, want wij zijn voetballend beter." Deze man heeft totaal geen respect, geen zelf kritiek, en een ego groter als het land Marokko. Dat is ook gelijk de reden waarom meneer niet mee mag met het Nationale elftal. Veel te grote smoel met zijn borderline gedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:[..] Ach, we hebben nu twee wedstrijden relatieve rust. Althans... je moet het eerst nog even doen. Ik geloof wel in deze twee wedstrijden. ..Maar het moet beter dan vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ps eng mannetje die trainer van NEC |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 18:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Sommige worden overal gelukkig van,zou ik ook eens een voorbeeld aan kunnen nemen pffff haha Gelukkig van worden..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De quotes aangaande Ziyech hier gaan de goede kant op..:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vergis je niet he, Roda bijna minst gepasseerde defensie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoor net ook dat PSV en Ajax niet van Roda wisten te winnen dit seizoen en voor Ajax was dat zelfs thuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Hoor net ook dat PSV en Ajax niet van Roda wisten te winnen dit seizoen en voor Ajax was dat zelfs thuis. Dat wist ik ,maar ze creëren altijd meer al is dat gelukkig niet voldoende geweest voor hunnie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Debuut Larson,geintje natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die ünal is een mooie speler hoor. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Had jij op het Twenteforum een andere naam ar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hetzelfde Vin..meer dan 2 letters werd te moeilijk voor ze om te lezen.
Maar ik zou hem er wel bij willen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 - 20:35 schreef ar het volgende:[..] Hetzelfde Vin..meer dan 2 letters werd te moeilijk voor ze om te lezen. Maar ik zou hem er wel bij willen Eens hoor, goede voetballer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Duimen , duimen , en nog eens duimen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Neuzen hadden een spandoek gejat uit de Galgerwaard .. Hopelijk word dat morgen afgestraft in een verliespartijtje voor de neusjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gerechtigheid zal geschiede..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga maar es niet kijken. Misschien brengt het geluk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In het voetbal is de één zijn geluk de ander zijn pech. Tot zover deze tegeltjeswijsheid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908