|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Anders niet zegt ie.. Zekers..dat was het al, ze is het enigste meisje haha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt dat zei ik.. Mooi man, dus de rest zijn..haha..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat wij mis communiceren Ik dacht dat je het over m, n dochter had morgenavond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ho nee, we levellen ff zeker niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aangeschoten handsballetje wat dan achteraf ook nog eens helemaal geen hands is of zo? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Meer een hoofd er af schoppen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sparta en Cambuur door. Niet echt toppers zeg maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een klootviolen daar bij de FC..manmanman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen heerst , maar AZ gaat door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder keek de 1-0 er weer eens in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sparta-AZ Cambuur-Feyenoord.
Finale: Feyenoord-Sparta. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ , Cambuur, Sparta ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht 't niet, Feyenoord dus hè €€@@@?&€@!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Raar je zei elders dat je er zin in had.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een kudtviool is ie ook hè, zeker ergens een L. virusje opgelopen. Kan ie nou eens niet gewoon er vanuit gaan dat Feyenoord gaat winnen en er een week de tering in hebben als het fout gaat. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Finale Feyenoord-Sparta met de aftrap door Eva Jinek en Jules Deelder, locatie centrum van de wereld! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb ik ook, maar ik verwacht niet dat we m gaan winnen. Hopen natuurlijk wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:38 schreef VVout het volgende:Wat een kudtviool is ie ook hè, zeker ergens een L. virusje opgelopen. Kan ie nou eens niet gewoon er vanuit gaan dat Feyenoord gaat winnen en er een week de tering in hebben als het fout gaat. Als t fout gaat heb ik er 15 minuten de ziekte in. daarna zijn er weer minstens 121 andere dingen belangrijker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Als t fout gaat heb ik er 15 minuten de ziekte in. daarna zijn er weer minstens 121 andere dingen belangrijker. Jaja, kan het ook vergeten als ik met één van de 121 zaken bezig ben, totdat me iets er weer aan herinnert dat het zo was.
Maar begrijp dat je er een goed gevoel in heb, vast houden die gedachte hh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hier hetzelfde overigens, moet het nog maar zien met de invallers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:38 schreef VVout het volgende:Wat een kudtviool is ie ook hè, zeker ergens een L. virusje opgelopen. Kan ie nou eens niet gewoon er vanuit gaan dat Feyenoord gaat winnen en er een week de tering in hebben als het fout gaat. Haha ik hoop dat ie er dan een week de tering heeft d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:41 schreef Peter V. het volgende:Finale Feyenoord-Sparta met de aftrap door Eva Jinek en Jules Deelder, locatie centrum van de wereld! Haha gisteravond gekeken dus d:-)) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:41 schreef Peter V. het volgende:Finale Feyenoord-Sparta met de aftrap door Eva Jinek en Jules Deelder, locatie centrum van de wereld! Hahaha.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een graftakkenface heeft die teringtrut toch. Palmen that is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: N Jan Mulder met n schimmel kut. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 12:38 schreef VVout het volgende:Wat een kudtviool is ie ook hè, zeker ergens een L. virusje opgelopen. Kan ie nou eens niet gewoon er vanuit gaan dat Feyenoord gaat winnen en er een week de tering in hebben als het fout gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. T mooie is. T doet me niets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je het niet afmaakt en het ook niet uitstraalt het af te willen maken raakt het me ook minder. Lijkt me zo een beetje lulverhaal van die twee prijzen willen pakken en lijken ze het wel best te vinden zo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
nog steeds 0-0 in Almelo 11 minuut miste Armenteros een penalty |
|
|
|