|
|
van geil
|
|
|
Maar in de 2de helft van de competitie zie je meer en meer dat ploegen weigeren te verliezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeg dat maar Heerenveen, Utrecht en Heracles. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De uitslagen worden normaliter steeds onvoorspelbaarder dat is al zo oud als Metusalem. Door spanning, Europees voetbal , degradatiegevaar en kampioenkriebels . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitslagen zijn het hele seizoen door onvoorspelbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Natuurlijk, maar de versterkende werking van bovenstaande is al zo lang als voetbal bestaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maybe you're right, al is het eredivisieniveau al lang zover dat hard werken en een goede dag ook al onverwachte winst kan brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen Groningen is ook niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens eerste wedstrijd van Ajax die ik een beetje kijk. Ajax laat voetballend in deze tien minuten meer zien dan wij in vijf wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:44 schreef Stylzz het volgende:Overigens eerste wedstrijd van Ajax die ik een beetje kijk. Ajax laat voetballend in deze tien minuten meer zien dan wij in vijf wedstrijden. Tegen een tegenstander die er werkelijk niets van kan. 020 krijgt alle ruimte, verdediging van ADO is JL niveau. Hier zou Feyenoord ook wel tegen kunnen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:47 schreef MMM het volgende:[..] Tegen een tegenstander die er werkelijk niets van kan. 020 krijgt alle ruimte, verdediging van ADO is JL niveau. Hier zou Feyenoord ook wel tegen kunnen spelen. Maar dat doen we niet, als wij tegen ADO spelen is t meestal moeizaam. Laatste twee keer wel gewonnen, maar overtuigend was t niet, ondanks de uitslag. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:47 schreef MMM het volgende:[..] Tegen een tegenstander die er werkelijk niets van kan. 020 krijgt alle ruimte, verdediging van ADO is JL niveau. Hier zou Feyenoord ook wel tegen kunnen spelen. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dat doen we niet, als wij tegen ADO spelen is t meestal moeizaam. Laatste twee keer wel gewonnen, maar overtuigend was t niet, ondanks de uitslag. Toen gaf ADO ook niet zo veel ruimte weg, dit is echt open huis. Elftal met minder vertrouwen dan toen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan allemaal best zijn, maar je moet t dan wel doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie ons straks weer 90 minuten slaap voetbal spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die gast die buitenspel opheft bij de goal...dan sta je toch te janken als coach? Echt een schrijnend gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan, NEC wel gevaarlijke ploeg op de counter. Winnen belangrijkste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:57 schreef MightyAce het volgende:Die gast die buitenspel opheft bij de goal...dan sta je toch te janken als coach? Echt een schrijnend gebrek aan kwaliteit. Ja, die noemen wij Nelom. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan me nog wel een 0-1 herinneren tegen nek... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, ADO gaat ook nog wel een kansje krijgen. Snavels hadden al dik op voorsprong kunnen staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
PEC Zwolle op 1-1 gekomen Vitesse op 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die commentator bij fox heeft al 26 orgasmes gehad sinds de neuzen zijn begonnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, ADO gaat ook nog wel een kansje krijgen. Snavels hadden al dik op voorsprong kunnen staan 4, 5-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ongelooflijk dat deze vrije trap erin vliegt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Keeper lijkt niet op die hoek te rekenen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Belachelijk hoeveel vrijheid die neuzen krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wrom kijken jullie naar de snaveltjes ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja...eigenlijk omdat 16:45 een kuttijd is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat ik hoopte op ADO. Nu gezapt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schots voetbal erg gelijkwaardig met dat van ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Pff ik donder nu al bijna in slaap met al dat wachten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt he? 16:45 is verschrikkelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Comedycapers bij Ado hahaha. Leuke vent hoor die Petrovic ,maar ik zou maar snel een andere trainer zoeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's altijd kuttijd, een natte pruim moet je niet laten wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die verslaggever Schöne Dolberg younes ,iemand van Ado ... Kan je wel met Petrovic meesturen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Welkom op het tussenstandjes-topic :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook al met spanning aan het wachten op de wedstrijd :)) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Afgelopen. El Ahmadi zal komende week weer bij Feyenoord zijn. Jammer voor hem, had hem meer gegund, maar het komt Feyenoord wel goed uit dat ie weer terug is natuurlijk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Een mooi voetbaldagje vandaag. Ik zie het weer zonnig in, voor de komende tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies optijd want Twente is een ander kaliber dan wat dit jaar gehad hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppaaaaaaaa
King Karim returns.. |
|
|