|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als een ploeg op de slachtbank ligt dan lijk het net of de abitrage met de tegenpartij meedoet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ADO is ook gewoon heel slecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, ik vrees voor degradatie. Zie liever n andere club zakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook niet. NEC, Heracles en Go ahead idem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik wel met de Eagles, mijn vrouw komt uit Deventer :) en ik vind het n volksclub.(leuk stadion) De rest eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente mag van mij per direct degraderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met 26 punten in mindering . KUTCLUB :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Vitesse vind ik ook niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn het vaak eens vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk overigens dat de hele top drie punten gaat verspelen. Het zou mooi zijn als Feyenoord mijn ongelijk bewijst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alle Feyenoorders die ik kan hebben wel iets met Ado. Tenminste die uit de regio Rotterdam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De haat naar je weet wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar jij kom ook niet uit de regio van Rotterdam :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Raar ik kom jou altijd in Rotterdam tegen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
ADO in Zuid was altijd al rellen 3 dagen op voorhand, snap niet geheel wat je bedoeld met iets hebben met? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ken jij nu net weer die, jij hebt ook altijd mazzel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ok, maar daar moet ik dan niet gelijk van juichen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar die strijdbijl is dan ook al een jaar of 20 voorbij.. In mijn jeugd vaak moeten rennen voor me leven voor die Hagenezen. Apart is dat er altijd gesproken word van een Haags matje terwijl wij allemaal haar hadden tot op onze naad. Rotterdam lig maar 10 minuutjes van Den Haag en je moet toch echt geboren en getogen zijn om dat meegemaakt te hebben.. We pakten SVV FC Den Haag ,Feyenoord Den Haag ,Excelsior Den Haag..Zondag's naar Scheveningen. Langzaam aan groeide deze steden naar elk elkaar.. Daarbij was de 020 wallen niks vergeleken bij de mooie straaten van Den Haag van vroeger..
Maar als je het Obiku010 vraag of Gyan010 of alle andere die zijn opgegroeid in twee werelden.Die gunnen Ado gewoon hun puntjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet zo verontwaardigd, ik weet dat jij AZ ook wel iets gun toch. Dat heeft gewoon met de plek te maken waar je groot geworden bent. Overigens gun ik AZ ook het beste . Heeft ook te maken dat ik er voor gekozen had om er met mijn kinderen heen te gaan toen ze klein waren. Toen ik in noord holland woonde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kaal of kammen.. maakt niet uit,iedereen petje af |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet zo verontwaardigd, ik weet dat jij AZ ook wel iets gun toch. Dat heeft gewoon met de plek te maken waar je groot geworden bent. Overigens gun ik AZ ook het beste . Heeft ook te maken dat ik er voor gekozen had om er met mijn kinderen heen te gaan toen ze klein waren. Toen ik in noord holland woonde Az kaaskoppen joh..! Fc Utrecht olé olé olééé.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet zo verontwaardigd, ik weet dat jij AZ ook wel iets gun toch. Dat heeft gewoon met de plek te maken waar je groot geworden bent. Overigens gun ik AZ ook het beste . Heeft ook te maken dat ik er voor gekozen had om er met mijn kinderen heen te gaan toen ze klein waren. Toen ik in noord holland woonde AZ heeft altijd een pre... T.o.v. 020 dan.
Uitgezonderd Scheringa- en Molenaartijd. Vond ik het een schunnige club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo'n zwak elftal dat Arsenal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 13:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] AZ heeft altijd een pre... T.o.v. 020 dan. Uitgezonderd Scheringa- en Molenaartijd. Vond ik het een schunnige club. Eens, ik vind AZ reserve snavels. Kaasneuzen. Zodra AZ kudt gaat zit t volk weer in de aRENa. Ik heb affiniteit eigenlijk alleen maar met Excelsior. En sympathie voor Heerenveen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat wist ik niet ,simpelweg omdat ik daar niet ben opgegroeid. Laat dat nu precies zijn wat ik bedoel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja ik kan mij voorstellen dat jij iets van gevoel heb voor FC Utrecht ,omdat je daar zo'n beetje bent opgegroeid. . Neem niet weg dat feyenoord jou liefde is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 16:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ja ik kan mij voorstellen dat jij iets van gevoel heb voor FC Utrecht ,omdat je daar zo'n beetje bent opgegroeid. . Neem niet weg dat feyenoord jou liefde is. Uiteraard Leon. Ik kan me niet voorstellen zonder.. Dan maar een provincie verrader zoals ze het dan zeggen haha.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Manu na 12 min spelen al een goaltje, leuk voor hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Prima goal, 3 man uitgespeeld en beheerst afgemaakt. Had hem er nog steeds graag bij gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2017 door rcrd -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 18:54 schreef ar het volgende:[..] Uiteraard Leon. Ik kan me niet voorstellen zonder.. Dan maar een provincie verrader zoals ze het dan zeggen haha.. Ik begrijp het helemaal Ar! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had van waarde kunnen zijn op de bank ,maar hij wou zelf niet. |
|
|
|