|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jo, nu zien hoe het verder loopt. Wat een armoe zeg dat we in deze positie zitten!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nog lang niet afgelopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, ik denk die stoppen bij 60 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Van mij mag hij affluiten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stream is er al mee gestopt dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax wel een stuk sterker geworden na die goal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oooo... Jeuden achter.. Hup grun |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die vechten er in elk geval wel voor. Heb ik bij Feyenoord te weinig gezien. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zijn het nu weer ff kwijt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen het laatste kwart bij ons leek het nog enigszins ergens op. Maar inderdaad, als zelfs El Ahmadi allerlei duels verliest dan weet je hoe laat het is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit spoelt de vieze smaak van vandaag misschien wel weg. Hopen op een beetje "hulp van boven" |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:57 schreef tomson het volgende:Dit spoelt de vieze smaak van vandaag misschien wel weg. Hopen op een beetje "hulp van boven" Nee, hoor. De wanprestatie van Feyenoord blijft staan. En die van Makkelie ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ajax zal zich ook wat bestolen voelen blijft het zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klopt. Nijhuis zal er ook weer weinig tijd bijtrekken. Vind toch dat het tijd wordt dat daar is iets aan gedaan wordt. Al zou het in deze wedstrijd wel lekker zijn natuurlijk als ie zsm affluit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En daar heb je die Klaassen. Uit het niets weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Staat ook weer helemaal vrij. Maar goed, tis niet onverwacht. Dit doet ie altijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En een rode kaart voor Groningen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Terecht rood. Achterlijke overtreding. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als ze maar gelijk houden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen staat met tien achterin, dat wordt dan 1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze kunnen van alles behalve verdedigen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:59 schreef Els het volgende:[..] Nee, hoor. De wanprestatie van Feyenoord blijft staan. En die van Makkelie ook. Dat zowiezo. Het blijft treurig wat Feyenoord in het kasteel liet zien. Maar ja dat was al vaker dit seizoen alleen viel de uitslag dan toch in ons voordeel uit. Ik hoopte op handhaving van de status quo op de ranglijst. Pleister op de wond. Maar ja dat loopt dus toch ook weer anders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Held haftig voetbal Groningen, en weer een schwalbe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi mannen , dat maakt de zondag weer iets beter:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: waarom we hebben toch verdiend verloren en we staan nog 4 punten voor op 020 en op plastic win je niet vaak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor mij niet...je had vandaag kampioen kunnen worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1-1 dus Pffff.. dan zit het wat mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je kunt weer ademen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tering wat duurde dat lang |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De schade blijft dus beperkt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kut we hadden 2 punten kunnen uitlopen vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wereld van verschil 4 of 2 punten. Alleen vrees ik voor de komende weken. Zullen wel een paar posities met de 2e garnituur bezet moeten worden. Dan wordt winst meer een geluksfactor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je had op 7 punten moeten staan. Maar oke na vanmiddag had ik 2 punten verwacht, dus 4 is een meevaller |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 16:24 schreef de bluffer het volgende:[..] waarom we hebben toch verdiend verloren en we staan nog 4 punten voor op 020 en op plastic win je niet vaak 1 We hebben verloren. 2 We hebben verloren op inzet en door arrogantie. 3 We hebben 4 geblesseerden. 4 Vilhena kan een briefje uit Zeist verwachten 5 Jorgensen lijkt behalve geblesseerd ook uit vorm 6 Ajax loopt een punt in. |
|
|
|