|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Probeer dat die Zeeuw uit te leggen .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe lang duurt het nog..? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tja, dat gaat niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zou bijna goedemorgen zeggen..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het wachten is op menace... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
wat n gekut allemaal, gloeiende godverredomme |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Yes , bijna afgelopen !! Wat een waardeloze coach is Bert van Marwijk toch! Ingrijpen als nodig is , nee hij begint met dezelfde elf ...... Nee zo zal het nooit een topcoach worden. Willems en van Bommel spelen echt als een krant. Maar ja schoonzoon hé |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met al die zelfverklaarde oranjehaters vind ik het verdacht stil op het forum :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nederlands elftal een aanfluiting. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben normaal geen oranje hater, maar dit is inderdaad een aanfluiting ....... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Godsgruwelijk wat een aanfluiting!
Van bommel snel eruit, affelay heb ik nooit wat gevonden dus zet daar kuyt maar voor in de plaats en zet van persie toch eens gewoon achter huntelaar!
Bertje krijgt volgend jaar alleen in de hoofdklasse een aanbieding want wat een dom gedoe! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 21:37 schreef Boudewijn het volgende:Godsgruwelijk wat een aanfluiting! Van bommel snel eruit, affelay heb ik nooit wat gevonden dus zet daar kuyt maar voor in de plaats en zet van persie toch eens gewoon achter huntelaar! Bertje krijgt volgend jaar alleen in de hoofdklasse een aanbieding want wat een dom gedoe! Ik was zo gestart
--------------Steek------------ ----Heitingha--------Vlaar----- -Boularouhz----------Mathijssen- --------De Jong----VD Vaart---- --------------Sneijder--------- ------Robben-----------Kuijt--- --------------Huntelaar-------- |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Actie bij de Plus: Bij aankoop van €15 aan boodschappen krijgt u het Oranje rouwbandje. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
ik heb Nederland nog nooit zo slecht zien spelen Gelukkig voor de spelers leven we niet in Colombia, dan hadden ze moeten schuilen, wat een wanvertoning
Luuk de Jong voor V Persie erin !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
vele vergeten ook, dat op het WK V Bronckhorst meedeed dat schilt een slok op een borrel, Die missen we nu ook heel erg voor het balans tussen verdediging en aanval
verdient verloren ze waren veel beter eerlijk is eerlijk als als als .als Duitsland wint van Denemarken en Nederland ruim van Portugal dan kan het, maarjah wat is wijsheid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon met 3-0 winnen van Portugal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Maar het is nog geen gemaakte zaak dat Duitsland wint van Denemarken gelijkspel hangt in de lucht...
Ik zie Nederland niet meer in het toernooi groeien, Stond V Bronckhorst nog maar op de positie van Willems.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: En de Finale word Rusland vs Kroatie ;-) samen met Duitsland de 3 beste ploegen op dit moment... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 22:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:ik heb Nederland nog nooit zo slecht zien spelen Gelukkig voor de spelers leven we niet in Colombia, dan hadden ze moeten schuilen, wat een wanvertoning Luuk de Jong voor V Persie erin ! Gelul, die duitsers zijn ijzersterk. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik moet dat eerlijk toegeven, Ze zijn heel sterk terwijl ze nu nog niet op 100% speelde. Veel mensen benoemen het niet maar vergeleken met het WK staat er nu Willems en geen V Bronckhorst daar zit een heel groot verschil in! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
waar is een feestje hier is een feestje meowhahahaha tering wat een kutwedstrijd!oppermachtig duitsland speelt op 40 procent en speelde met nerderland zoals het hoort.hij had eigenlijk 5-0 makkelijk kunnen worden.maja duitsland had medelijde......en wilde de poule spannend houden.........whahaha
deutschland uber alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 23:47 schreef TheMenace het volgende:waar is een feestje hier is een feestje meowhahahaha tering wat een kutwedstrijd!oppermachtig duitsland speelt op 40 procent en speelde met nerderland zoals het hoort.hij had eigenlijk 5-0 makkelijk kunnen worden.maja duitsland had medelijde......en wilde de poule spannend houden.........whahaha deutschland uber alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proficiat!!
;-( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: naja ik heb niet meegedaan hoor alhoewel ik wel voor duitsland ben en een beetje voor engeland! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 23:49 schreef TheMenace het volgende:[..] naja ik heb niet meegedaan hoor alhoewel ik wel voor duitsland ben en een beetje voor engeland! ik weet dat je voor Duitsland bent, Dus vandaar Proficiat ;-)
Duitsland en Engeland zijn wel karakterlanden qua voetbal
mooie Finale
Al heb ik ingezet op Rusland vs Kroatie Verdien ik ook wat meer geld als ik het goed heb ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoezo? Nieuwe Adolf nodig? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 23:47 schreef TheMenace het volgende:waar is een feestje hier is een feestje meowhahahaha tering wat een kutwedstrijd!oppermachtig duitsland speelt op 40 procent en speelde met nerderland zoals het hoort.hij had eigenlijk 5-0 makkelijk kunnen worden.maja duitsland had medelijde......en wilde de poule spannend houden.........whahaha deutschland uber alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsja, nee Oranje speelde 100%......
Terechte overwinning voor Duitsland. Bertje zag te laat in dat Van Bommel het niet meer kon belopen. En Mathijsen en Heitinga waren verdedigend ook een aanfluiting.
Wel drie mooie goals gezien. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tsja, nee Oranje speelde 100%...... Terechte overwinning voor Duitsland. Bertje zag te laat in dat Van Bommel het niet meer kon belopen. En Mathijsen en Heitinga waren verdedigend ook een aanfluiting. Wel drie mooie goals gezien. Orange kan niet beter duitsland wel.haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trouwens, had ook sterk het idee dat de Duitaers er het laatste kwart redelijk er doorheen zaten. Zag steeds meer gaten in hun verdediging ontstaan. Maar ook het stilstaande positiespel beheersen ze als geen ander. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:17 schreef FR-Henk het volgende:Trouwens, had ook sterk het idee dat de Duitaers er het laatste kwart redelijk er doorheen zaten. Zag steeds meer gaten in hun verdediging ontstaan. Maar ook het stilstaande positiespel beheersen ze als geen ander. heb je weleens gehoord van een cadeautje?dat was het doelpunt van van persie geloof mij maar....als duitsland echt had gewild had nederland echt een flink pak slaag gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha nu engeland nog winnen!want dat gezeik begin ik wel zat te worden.zo een land hoort nu echt veel meer mee te doen om de prijzen eigenlijk.net als chelsea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha waar is dat mooie icoontje ook alweer van chelsea renato?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 22:51 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Maar het is nog geen gemaakte zaak dat Duitsland wint van Denemarken gelijkspel hangt in de lucht... Ik zie Nederland niet meer in het toernooi groeien, Stond V Bronckhorst nog maar op de positie van Willems.. je kan niet alleen alles op Willems gooien want dat is niet fair ten op zichte van die jongen.. vond dat Van Hanegem wel goed gesproken had bij VI want die zei " VDWiel zie je helemaal niet , Mathijsen/Heitinga zijn ook ondanks ervaring ook niet top, het duo VBommel/DEJong is te passief, zowel Robben als Affelay komen alleen mr nr binnen en VPersie is ondanks goal geen schim van de speler die hij bij Arsenal is... VMarwijk mag wel eens in spiegel kijken want die blijft mr aan zijn heilige systeem vasthouden.. hij had Willems wel mee mogen nemen nr EK mr zeker geen basisplaats mogen geven.. Bouma had hij thuis moeten laten en in zijn plaats Emanuelson mee moeten nemen. die had op links moeten staan en Willems ervaring op laten doen door er gewoon bij te laten zijn ipv basis... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:21 schreef TheMenace het volgende:[..] heb je weleens gehoord van een cadeautje?dat was het doelpunt van van persie geloof mij maar....als duitsland echt had gewild had nederland echt een flink pak slaag gehad. Heb jij een halve tv gekocht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:27 schreef infamous psv het volgende:[..] je kan niet alleen alles op Willems gooien want dat is niet fair ten op zichte van die jongen.. vond dat Van Hanegem wel goed gesproken had bij VI want die zei " VDWiel zie je helemaal niet , Mathijsen/Heitinga zijn ook ondanks ervaring ook niet top, het duo VBommel/DEJong is te passief, zowel Robben als Affelay komen alleen mr nr binnen en VPersie is ondanks goal geen schim van de speler die hij bij Arsenal is... VMarwijk mag wel eens in spiegel kijken want die blijft mr aan zijn heilige systeem vasthouden.. hij had Willems wel mee mogen nemen nr EK mr zeker geen basisplaats mogen geven.. Bouma had hij thuis moeten laten en in zijn plaats Emanuelson mee moeten nemen. die had op links moeten staan en Willems ervaring op laten doen door er gewoon bij te laten zijn ipv basis... Kortom, Duitsland heeft meer kwaliteit. Nederland een zwakke verdediging (al wat langer). |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja een tomson........ hahaa
jij hebt zeker helemaal geen tv??P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das geen plat beeld dan toch d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kortom, Duitsland heeft meer kwaliteit. Nederland een zwakke verdediging (al wat langer). ze hebben sowieso een beter team |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee man, ik heb beeldscherm! Zó groot dat ik met de spelers in gesprek kan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehe we kennen beter niet zo doorgaan anders krijg ik tomson weer op me dak aangezien hij mijn tv nog steeds niet gemaakt heeft.....
maar een antwoord op je vraag ja hij is zo plat als een dubbeltje P; |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: viespeuk...bodies zul je krijen...
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 00:21 schreef TheMenace het volgende:[..] heb je weleens gehoord van een cadeautje?dat was het doelpunt van van persie geloof mij maar....als duitsland echt had gewild had nederland echt een flink pak slaag gehad. Nee. |
|
|
|