|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat een kans! Real weet niet echt goed om te gaan met de man meer. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Sierd "koekoek" de Vos, wat een vent! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nu ook grote kans via Khedira. Opvallend hoe weinig beweging er is bij Real. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker belangrijk dat Valdez fraudeerde bij het examen voor zijn vaarbewijs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Song erin, vreemde wissel toch..?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Tijd voor Modric en de genadeklap... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer grote mogelijkheid voor Barca. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zou Villa verwachten ja... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
godsgruwelijk wat een kans voor Madrid! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Callejon voor Di Maria, logische wissel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nogal. Hij mist wel veel kansen. Zijn goal was eigenlijk ook zeer matig ingeschoten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Benzema voor Higuain, wissel die eigenlijk al wat eerder had mogen komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is nou Tello erin gekomen??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Heb helaas de eerste helft gemist (vergeten dat de wedstrijd was) Die zakkenwassers bij een NOS zeggen ook gewoon niet ff dat Barco/Madrid aan de gang gaat want het is bij de concurrent en dat kunnen ze niet hebben... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Debuut Modric. Voor Özil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heb helaas de eerste helft gemist (vergeten dat de wedstrijd was) Die zakkenwassers bij een NOS zeggen ook gewoon niet ff dat Barco/Madrid aan de gang gaat want het is bij de concurrent en dat kunnen ze niet hebben... Vergeten..??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] Heb helaas de eerste helft gemist (vergeten dat de wedstrijd was) Die zakkenwassers bij een NOS zeggen ook gewoon niet ff dat Barco/Madrid aan de gang gaat want het is bij de concurrent en dat kunnen ze niet hebben... Lekker dan! ;)
Barca werd een half uur volledig overlopen de eerste helft. Had allang beslist moeten zijn bij rust. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, zat CL voetbal te kijken (Kuijt) gelukkig heb ik Sport 1 gemist... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt, zelden vertoond, zoveel gemiste kansen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En hoe was Dirk..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Terecht overwinning, maar deze wedstrijd was qua kansen echt Heracles - Feyenoord in het kwadraat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Terecht overwinning, maar deze wedstrijd was qua kansen echt Heracles - Feyenoord in het kwadraat. Ik wou het je net nog vragen bij een eerdere post van je ghehe..heb de eerste helft niet gezien vanwege werk namelijk.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wou het je net nog vragen bij een eerdere post van je ghehe..heb de eerste helft niet gezien vanwege werk namelijk.. Lexie lacht Higuain uit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik heb het een en ander gehoord over relletjes in Praag. Wat is hier van waar? Is me vertel dat er 2 groepjes feyenoorders afgetuigt zijn. En dat ze alleen de kleine groepjes pakken. Echt kansloos volk in Tjechie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Footy Memesþ@FootyMemes
Luka Modric won more trophies in 10 minutes than Arsenal in 8 years. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ja wat heb Arsenal nou gewonnen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ik heb het een en ander gehoord over relletjes in Praag. Wat is hier van waar? Is me vertel dat er 2 groepjes feyenoorders afgetuigt zijn. En dat ze alleen de kleine groepjes pakken. Echt kansloos volk in Tjechie CARGAWAR@cargawar
Kameraden in #Praag: blijf bij elkaar in grote groepen, Tjechen zijn op jacht naar kleine groepjes. #praFEY
---
Bovenstaand bericht is een uur geleden gepost. Cargawar meldde zich nog even aan bij dat topic over Jan de Knecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Idd. Echt triest vind ik dit! Ze dagen de suporters gewoon uit. Lijers! Ik heb een hekel aan relschoppers T. Ma als ik dit dan weer lees krijg ik echt jeuk an me klauwe vriend |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:Idd. Echt triest vind ik dit! Ze dagen de suporters gewoon uit. Lijers! Ik heb een hekel aan relschoppers T. Ma als ik dit dan weer lees krijg ik echt jeuk an me klauwe vriend Geen goed woord voor over inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onheilspellend bericht in ieder geval. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kutvolk. Mag lijen dat ze morgen er uit liggen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Jaa idd. Vuilikke. Kan da echt niet hebben hoor. En btr gaan ze niet tever met uitdagen naar onze Feyenoorderers en ze het voor ons verkrachten bij de Uefa. Want jaa ik vind ook niet dat jejezelf inmekaar hoef te laten beuken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
CARGAWARþ@cargawar
@Corleone1964 kleine vechtpartijen en jacht op kleine groepjes Feyenoorders. Paar in ziekenhuis vernam ik. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:CARGAWARþ@cargawar @Corleone1964 kleine vechtpartijen en jacht op kleine groepjes Feyenoorders. Paar in ziekenhuis vernam ik. Ja dat hoorde ik dus ook. Vuile huigelaars daar. Paar busjes fikse en morgen ma aanrijden hahahahahah? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ja dat hoorde ik dus ook. Vuile huigelaars daar. Paar busjes fikse en morgen ma aanrijden hahahahahah? Beste wraakactie is op het veld Beempje! Sparta Praag eruit kegelen en wij lachen het laatst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:Idd. Echt triest vind ik dit! Ze dagen de suporters gewoon uit. Lijers! Ik heb een hekel aan relschoppers T. Ma als ik dit dan weer lees krijg ik echt jeuk an me klauwe vriend En let maar op UEFA straft Feyenoord..!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Dat is zkr een feit T! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Jaaa idd, en dat is dus wat ik niet wil. Maargoed, ik vind ook dat je je hersenpan niet hoeft in te laten slaan. En Uefa is gewoon een grote corupte tivus zooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:58 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Jaaa idd, en dat is dus wat ik niet wil. Maargoed, ik vind ook dat je je hersenpan hoef in te laten slaan. En Uefa is gewoon een grote corupte tivus zooi. UEFA mafia UEFA mafia.. |
|
|
|