|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, tis buiten het stadion. Alleen voor onregeldheden bij de wedstrijd zelf, in het stadion, kan je door de UEFA gestraft worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee, tis buiten het stadion. Alleen voor onregeldheden bij de wedstrijd zelf, in het stadion, kan je door de UEFA gestraft worden. Das waar..maar ja binnen kan het ook escaleren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben benieuwd naar de samenvatting..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We zullen het wel zien! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sekou Cissé scoor à goal for us.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: LEXIE, LEXIE, LEXIE!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Plus die goal van Cissé maakt 0-4! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Twente gaat het nog redden ook! Rood voor de turken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop het voor Ari en Aart.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Retespannend voor de tukkers. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ook nog een best aardige partij om te kijken. Op naar de verlenging met 11 tegen 10 man |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Maar ik hoop het niet voor Castaignos! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is nog eens ontopic kees.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
come on bursaspor
kom op turken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: haha, tja.......... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als FC Twente er ook nog uit had gelegen was het helemaal een zwarte avond geweest voor het Nederlandse voetbal. Ajax zal nog maar weinig punten halen, dus alles is van de prestaties van PSV en Twente afhankelijk. Meer punten betekend betere klassering Eredivisie, betekend meer plaatsten voor CL en EL, dus meer kansen voor Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sommige mensen willen dat echt niet snappen T.... |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Is zo, en wat ook niet helemaal ongunstig is is dat die 3 extra wedstrijden krijgen..als je net naar het einde keek bij twente lag de helft met kramp op de grond, nu al.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:10 schreef Marcin010 het volgende:Is zo, en wat ook niet helemaal ongunstig is is dat die 3 extra wedstrijden krijgen..als je net naar het einde keek bij twente lag de helft met kramp op de grond, nu al.. 6 zelfs geloof ik. Poule is uit en thuis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Snap als ik de zin teruglees dat t niet duidelijk staat maar dat bedoelde ik idd |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als FC Twente er ook nog uit had gelegen was het helemaal een zwarte avond geweest voor het Nederlandse voetbal. Ajax zal nog maar weinig punten halen, dus alles is van de prestaties van PSV en Twente afhankelijk. Meer punten betekend betere klassering Eredivisie, betekend meer plaatsten voor CL en EL, dus meer kansen voor Feyenoord. Studie voor geschiedenis toch? Duik gelijk ff in de geschiedenis van 'd' en 't', of zelfs 'dt' gebruik ;) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als FC Twente er ook nog uit had gelegen was het helemaal een zwarte avond geweest voor het Nederlandse voetbal. Ajax zal nog maar weinig punten halen, dus alles is van de prestaties van PSV en Twente afhankelijk. Meer punten betekend betere klassering Eredivisie, betekend meer plaatsten voor CL en EL, dus meer kansen voor Feyenoord. fuck de rest.die mogen er van mij nu ook uit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:20 schreef Bosifyable het volgende:[..] Studie voor geschiedenis toch? Duik gelijk ff in de geschiedenis van 'd' en 't', of zelfs 'dt' gebruik ;) Je kan het ook niet laten hé... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:20 schreef Bosifyable het volgende:[..] Studie voor geschiedenis toch? Duik gelijk ff in de geschiedenis van 'd' en 't', of zelfs 'dt' gebruik ;) pfff luldebehanger! ;)
Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, al ben je nu wel een beetje een taalnazi! Spelling staat niet hoog op mijn prioriteitenlijstje na een lange dag, die kut geeindigd is.
Kijk jij dan nog 'ff' naar interpunctie en zinsopbouw? :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ach, wat verwacht je dan van iemand die zijn motorrijbewijs bij een pak muesli cadeau heeft gekregen? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had niets anders van je verwacht! ;) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ach, wat verwacht je dan van iemand die zijn motorrijbewijs bij een pak muesli cadeau heeft gekregen? ;) ik heb geen motor blinde sgele dove koe |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha nee dat klopt.allemaal deruit. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beter kijken Dennis! Het ging over Bosi, niet over jou. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe ohw sry als dat zo is.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan nog hoeft hij zo niet te reageren op jou.....zeker niet op jou T,respectloos en ook niet naar Bosi toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog hoeft hij zo niet te reageren op jou..... zeker niet op jou T,respectloos en ook niet naar Bosi toe Het is onnodig inderdaad Nenam, maar goed ik zit er niet mee. Ik kan niet voor Bosi spreken uiteraard. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het is onnodig inderdaad Nenam, maar goed ik zit er niet mee. Ik kan niet voor Bosi spreken uiteraard. Ik ook niet,ga ik ook niet doen....maar duidelijk is wel dat die amsterdammer zijn kruit heeft verschoten,al veel eerder trouwens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ook niet,ga ik ook niet doen....maar duidelijk is wel dat die amsterdammer zijn kruit heeft verschoten,al veel eerder trouwens Klopt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga er voor de rest geen halszaak van maken....het is iets van jullie,maar zoals hij op Djee reageerde...ach laat maar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ga er voor de rest geen halszaak van maken....het is iets van jullie,maar zoals hij op Djee reageerde...ach laat maar Ik weet het Nenam. Zeker niet chic. Mocht hij of wie dan ook over de schreef gaan, dan wordt dat wel gecorrigeerd. Gelukkig speel jij daarin ook een positieve rol, maat! :)
En anders is B er nog om in te grijpen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 00:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik weet het Nenam. Zeker niet chic. Mocht hij of wie dan ook over de schreef gaan, dan wordt dat wel gecorrigeerd. Gelukkig speel jij daarin ook een positieve rol, maat! :) En anders is B er nog om in te grijpen. Ik ga jou wat grappigs vertellen vriend....doe ik ff via pb. Wat dennis betreft is niet aan mij...weet wel dat Cor op mijn golflengte zit |
|
|
|