|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verbijsterend wat Groningen bij momenten laat zien. Echt zeldzaam. Dan is de eredivisie nog niet het hoogste niveau, maar wat Groningen doet.... heel slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen heel matige selectie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mee eens, maar dan nog.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie had dit kunnen verwachten, zo slecht, Maaskant is de eerste die gewieberd gaat worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch nog winst voor Groningen, een blunder van beide keepers.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Kut, ik ben tegen Groningen. Haat het na 020 het meest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 september 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Twente en 020 staan al heel heel lang op gelijke laagte bij mij... Al meer dan 20 jaar voor Twente alleen 020 nog 10 jaar langer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik ook niks,met die vieze duitse adelaar op dat logo.. NEC is vele malen mooier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vitesse lelijkste club na 020. Altijd wel sympathie voor NEC. Mooie club. Groningen doet me nix. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente irriteert me t meest, soms meer dan ajax. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laatste jaren vooral? Liet mij daarvoor onverschillig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerenveen ,nac,rkc en nog wel n paar,,,hebben wel credits bij mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee al jaren. Misplaatste arrogantie en een Kudt accent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heerenveen, okee. Nac zit aan de kutclub kant RKC met je eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ado en Utrecht ook een beetje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mee eens. Vooral die 'fans' die opeens overal vandaan komen gekropen... waar waren ze toen het slecht ging met die club? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 september 2012 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mee eens. Vooral die 'fans' die opeens overal vandaan komen gekropen... waar waren ze toen het slecht ging met die club? Idd kansloze mafia zooi daar. Je moet dat toch nie zo willen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kap ff jongens er is toch maar een club en dat is Feyenoord.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Mooi Vitesse gelijk! Ado pakt gewoon 3 punten tegen 020, Twente verliest van Heerenveen. En wij geven die lampen een pak slaag! 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 12:06 schreef Omekees het volgende:Mooi Vitesse gelijk! Ado pakt gewoon 3 punten tegen 020, Twente verliest van Heerenveen. En wij geven die lampen een pak slaag! 1-2 Geweldig scenario Kees, ik teken ervoor d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 grote kansen al voor ADO, hadden voor moeten staan. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik doe de tv aan en zie gelijk juichende Hagenezen. Doe hem maar weer uit en zet hem over 5 minuten weer aan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind ik niet erg. De geƫrgerde kop van de boer maakt veel goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Totale chaos daar achterin, komop met die tweede! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahahaha en weer terug die bal.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 12:06 schreef Omekees het volgende:Mooi Vitesse gelijk! Ado pakt gewoon 3 punten tegen 020, Twente verliest van Heerenveen. En wij geven die lampen een pak slaag! 1-2 We liggen op schema Kees.. :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kudt joden. Vitesse ook Kudt club, trekt zelfs niet eens succes supporters. Treurig zootje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyfus ADO.. lekker verdedigd, pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hadden het al kunnen afmaken, nu de wissel Vicento dat beloofd nog wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelijkspelletje is ook wel mooi, hopenlijk houd ADO het vol.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Goed gedaan van Ado. Lekkere start van onze mooie zondag middag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We moeten echt winnen vanmiddag, heb ik een geweldige nacht op mijn werk..let maar op zal wel het meest rotte klusje krijgen want de aanwezige chef is een snavelT.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tanane bij Heerenveen is een puike voetballers,schiet 4 keer de bal over de zijlijn inplaats van snel te openen pffff Wel een aardige kans voor Heerenveen maar wat vind ik die Duitsers toch gemaakt poppie doen he.hup Heerenveen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoop dat Hoerenveen ff wint in Duitsland. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan kun je je hoop hier laten varen Wim |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een makkelijke penal weer voor die grolsche varkens! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Beter dat nac nu voor staat. Az is toch een grote concurrent om de plaats 4-6. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NAC gewonnen 0 punten voor de Kaasjoden..d:-))) |
|
|
|