|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knap staaltje werk van die lampekappen..hadden er veel meer in moeten knallen..ik zag Castaignos en Cabral ook opzichtig missen overigens.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Weekend, het is weekend!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuke wedstrijd tussen Vitesse - Heerenveen is 3-3 geeindigd. Vitesse meer kansen, maar Heerenveen het betere van het spel. Vitesse was meer afhankelijk van individuele klasse, vooral via Bony. Djuricic en Finnbogason belangrijk bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leuke wedstrijd tussen Vitesse - Heerenveen is 3-3 geeindigd. Vitesse meer kansen, maar Heerenveen het betere van het spel. Vitesse was meer afhankelijk van individuele klasse, vooral via Bony. Djuricic en Finnbogason belangrijk bij Heerenveen. Redelijk gunstig.. Ik vind Bony trouwens wel omhoog gehemeld hoor door de VI ... Altidor word daarentegen meer naar beneden gelult terwijl hij toch een betere afmaker en werker is.Meer spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 oktober 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Redelijk gunstig.. Ik vind Bony trouwens wel omhoog gehemeld hoor door de VI ... Altidor word daarentegen meer naar beneden gelult terwijl hij toch een betere afmaker en werker is.Meer spits Ik vind Bony wel beter dan Altidore, maar zo slecht al hij wel eens gemaakt wordt, vind ik hem inderdaad ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 oktober 2012 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind Bony wel beter dan Altidore, maar zo slecht al hij wel eens gemaakt wordt, vind ik hem inderdaad ook niet. het gaat soms nergens meer over bij de vi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
meestal indd.. op hansie hansie en Boskamp na dan.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
was wel mooi doelpuntje van Malki! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wie heeft er nou allemaal rood bij AZ-Twente? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: daar gaat m'n sportpooler voorspelling van 1 - 2! :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan word je pas genaaid. Die kaart van Maher sloeg nergens op, maar als je m dan geeft moet je als grote scheidsrechter het gemekker van Altidore gewoon accepteren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:Dan word je pas genaaid. Die kaart van Maher sloeg nergens op, maar als je m dan geeft moet je als grote scheidsrechter het gemekker van Altidore gewoon accepteren. idd, en nu weer een onzin penalty voor Twente! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Jongens waar gaat dit naartoe?? Scheidsrechters...... Wat een mongolen eerste klas, worden bij dezelfde mensen als de popo... Wat een zielig gefluit overal!!!!! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Tis weer het weekendje van de scheidsrechters wat een kneuzen allemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo krijg je ook dat men zich tegen je keert. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
De duitsers worden weer lekker gematst |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Rood geven voor protesteren kan gewoon niet! Wat een lul die makkelie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
WTF - M'n Sport1 feed is weg! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
oh, daar issie weer!
El Clasico! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, Real dus met 0-1 aan de leiding. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
yep, ze zijn een stuk sterker. Dat kunnen ze vast niet volhouden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
sjezus, op een nippertje geen 0 - 2, had erin gemoeten |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Staat bij mij op als achtergrond, ben het niet echt aan het volgen :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en een viezerik voor het vragen van een kaart! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het was niet eens een overtreding als je goed keek... Speelde de bal, zette z'n voet op de grond en Messi liep er tegenaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zogenaamde gerechtigheid nu dan Boudewijn? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: tweede helft zeker ja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nah, nu is Barcelona beter, maar over de gehele wedstrijd gezien zou 2 - 2 terecht zijn (tot nu toe) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ronaldo doet bijna een Puyolletje |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: das ist verboten! dus ik heb geen idee... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: op voetbalzone mag je dat niet posten maar hier maken ze er toch geen probleem van? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Real had moeten winnen.Real was beter.dan maar thuis die reserveneuzen nakken.Madrid was eerste helft beter en de tweede helft gelijk opgaand.
Come On Real!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2012 door TheMenace -- |
|
|
|