|
|
hippy
|
|
|
quote: Hahaha...;))))...dat kan ik wel waarderen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leuk dat jullie ook gekeken hebben.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
QT @AnaalGeneraal: Ik: Wist je dat Hitler miljoenen Joden heeft vermoord en een clown? Vriend: Waarom een clown? Ik: Zie je wel, niemand geeft om die Joden. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knappe prestatie. Of city slecht was of niet is irrelevant.
Misschien is onze Mickey Mouse competitie zo slecht nog wel niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zag elders de 'kosten' van de gestarte 11, en als je ziet dat daar een gat van 189 miljoen tussen zit, vraag je je toch af of geld iets zegt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik heb inderdaad gekeken, Remco.
Maar jij moet ook wel toegeven dat dit een zeer armoedig City was. Tuurlijk Ajax heeft het goed gedaan, veel inzet en een beetje fortuin. (bij de derde goal). Ik hoop dat jullie dit naar zondag doortrekken zodat het een echte vechtwedstrijd wordt. En waarbij de beste mag winnen.
Misschien is het wel negatief voor Ajax dat ze deze week van City gewonnen hebben aangezien ze nu denken dat Feyenoord een eitje wordt. Zou ik me goed kunnen voorstellen.
Tot Zondag in ieder geval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was dat nou voor stom gelul van je dat je je voor kan stellen dat mensen denken dat Feyenoord een eitje is..?????? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
gewoon oprollen die natte neuzen en niet zo een beetje ook
3-0 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:42 schreef Wim2 het volgende:[..] Ik heb inderdaad gekeken, Remco. Maar jij moet ook wel toegeven dat dit een zeer armoedig City was. Tuurlijk Ajax heeft het goed gedaan, veel inzet en een beetje fortuin. (bij de derde goal). Ik hoop dat jullie dit naar zondag doortrekken zodat het een echte vechtwedstrijd wordt. En waarbij de beste mag winnen. Misschien is het wel negatief voor Ajax dat ze deze week van City gewonnen hebben aangezien ze nu denken dat Feyenoord een eitje wordt. Zou ik me goed kunnen voorstellen. Tot Zondag in ieder geval. Is meestal wel het geval...gaan ze naast hun schoenen lopen... Ik hoop ook op een spannende wedstrijd... Niet te spannend natuurlijk..;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 15:57 schreef RenatoBos het volgende:Was dat nou voor stom gelul van je dat je je voor kan stellen dat mensen denken dat Feyenoord een eitje is..?????? Ja...de klassieker is een wedSTRIJD op zich...:))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha was niet echt voor jouw bedoeld hoor maar meer tegen die 2 treurige neuzen babbels en de trainert genaamd de hoer haha magoed ook buiten dat moet Feyenoord altijd winnen van wie dan ook! Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha feyenoord speelt 34 klassiekers per jaar P:
dus minimaal 34 per jaar killen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:32 schreef TheMenace het volgende:[..] haha was niet echt voor jouw bedoeld hoor maar meer tegen die 2 treurige neuzen babbels en de trainert genaamd de hoer haha magoed ook buiten dat moet Feyenoord altijd winnen van wie dan ook! Come On Feyenoord! Babel: je reinste milieuverontreiniging. Verdelgen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waarom worden NL clubs toch altijd in Europa door de scheidsrechters genaaid? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En weer een goal door hands wat niet gezien is!
dwalingen bij Levante - Twente: - Levante speler had overduidelijk rood moeten hebben - penalty had niet gehoeven, was niet bepaald hands te noemen - overduidelijke hands van Levante speler wordt niet gezien! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:En weer een goal door hands wat niet gezien is! dwalingen bij Levante - Twente: - Levante speler had overduidelijk rood moeten hebben - penalty had niet gehoeven, was niet bepaald hands te noemen - overduidelijke hands van Levante speler wordt niet gezien! wat ken mij dat nou schele? Geniet gewoon van die uitslag. Kut munsterman! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:En weer een goal door hands wat niet gezien is! dwalingen bij Levante - Twente: - Levante speler had overduidelijk rood moeten hebben - penalty had niet gehoeven, was niet bepaald hands te noemen - overduidelijke hands van Levante speler wordt niet gezien! En die aanslag van Bengtsson, manman, makkelijk rood. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ook die had rood moeten hebben, maar kan ik enigzins begrijpen doordat de scheidsrechter al veel eerder had moeten optreden. Dan raak je gefrustreerd... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: jou niets, mij wel. Gewoon zo veel mogelijk NL clubs in europa! Ook al heb ik ook een hekel aan munsterman... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 21:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] ook die had rood moeten hebben, maar kan ik enigzins begrijpen doordat de scheidsrechter al veel eerder had moeten optreden. Dan raak je gefrustreerd... Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, dus ik kan er vrij weinig van zeggen. Maar puur die overtreding van Bengtsson, dat was overduidelijk rood. Onbegrijpelijk dat hij die niet heeft gekregen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
En Jahoor.........
De lampen staan achter tegen Pec
Pec - Pisvee
1-0
v.d. Berg (54')
Nu Twente en Vitesse nog |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
T gaat lekker in Almelo
4-1 voor Heracles tegen Heerenveen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pisvlek achter!!!! Come on Zwolle! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Heerenveen trouwens weer 4-2
5-2 :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
En jahoor die terinpisvlekken zit het weer mee. Vieze duitsers |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
5...................................-3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ADo'20 - FC Eindhoven. Na 13 minuten al 5-0. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Reading - Arsenal voor de Carling Cup is in 5-7 geeindigd na verlenging. Arsenal stond na 40 minuten met 4-0 achter. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Joden.zeker de oorlog niet meegemaakt.Volgens mij was t zwaarste bombardement op rotterdam.En ons tukkers duitser noemen.Wij hebben t meeste verzet gepleegt.t is sowieso al belachlijk om de oorlog erbij te halen.Schaam je miljoenen joden vermoord om niks.Gelukkig zat m,n opa in t verzet en heeft honderden joden gered. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat een uitslag van ARSENAL 5-7 tegen Reading naar een 4-0 achterstand en dan terug komen tot 4-4 dan verlenning, 4-5 voor en in de laatste minuut wordt het nog 5-7 voor Arsenal |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 01:05 schreef Aartus het volgende:Joden.zeker de oorlog niet meegemaakt.Volgens mij was t zwaarste bombardement op rotterdam.En ons tukkers duitser noemen.Wij hebben t meeste verzet gepleegt.t is sowieso al belachlijk om de oorlog erbij te halen.Schaam je miljoenen joden vermoord om niks.Gelukkig zat m,n opa in t verzet en heeft honderden joden gered. En hoeveel staat het ondertussen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 01:05 schreef Aartus het volgende:Joden.zeker de oorlog niet meegemaakt.Volgens mij was t zwaarste bombardement op rotterdam.En ons tukkers duitser noemen.Wij hebben t meeste verzet gepleegt.t is sowieso al belachlijk om de oorlog erbij te halen.Schaam je miljoenen joden vermoord om niks.Gelukkig zat m,n opa in t verzet en heeft honderden joden gered. Schei toch uit joh. Iedereen zijn opa heeft verzet gepleegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
Hehehe.... Ponyduitsers met 2-1 achter!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door piet -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Hoe zit dat met kaarten uit de beker? Tellen die mee i de competitie? meld dit bericht |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Wat een sukkels daar bij Den Bosch. Met 3-en tegen 1 met leeg doel. HAHAHAHAHAAHAH |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Niet te doen inderdaad. 2 gasten die buitenspel lopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik lees net dat het niet meetelt. Een directe rode kaart telt wel mee, maar twee keer geel niet. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hahaha weg met die Duitsers! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Excelsior staat thuis 1-6 achter tegen Go Ahead. Manu heeft een directe rode kaart gekregen bij een 1-3 achterstand. |
|
|
|