|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Excelsior staat thuis 1-6 achter tegen Go Ahead. Manu heeft een directe rode kaart gekregen bij een 1-3 achterstand. kutleerdam |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jullie noemen ons moffen.mooi toch.spelen jullie tenminste ook weer eens internationaal.Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 23:15 schreef Aartus het volgende:Jullie noemen ons moffen.mooi toch.spelen jullie tenminste ook weer eens internationaal.Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!! ausweiss bitte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan met deze stand ook leven. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, t'gaat niet goed met die neuzen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Daar ontsnappen die neuzen aan 0-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
remco k - maandag 29 oktober 2012 - 12:39 quote deeplink quote: Op maandag 29 oktober 2012 - 02:51 schreef Boudewijn het volgende:
[..]
Bony is niet af te stoppen, dus je moet zorgen dat de anderen hem niet kunnen aanspelen. niet af te stoppen?? Deed die uberhaubt mee tegen AZ dan?? Vind het echt maar een matige zeer beperkte speler die alleen wat klaar kan spelen op kracht.. Ben niet zo bang voor hem..
Dit was een quote van wijsNEUS Remco.K... Hahahahaha Goed gezien Remco... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:22 schreef Maximus het volgende:remco k - maandag 29 oktober 2012 - 12:39 quote deeplink quote: Op maandag 29 oktober 2012 - 02:51 schreef Boudewijn het volgende: [..] Bony is niet af te stoppen, dus je moet zorgen dat de anderen hem niet kunnen aanspelen. niet af te stoppen?? Deed die uberhaubt mee tegen AZ dan?? Vind het echt maar een matige zeer beperkte speler die alleen wat klaar kan spelen op kracht.. Ben niet zo bang voor hem.. Dit was een quote van wijsNEUS Remco.K... Hahahahaha Goed gezien Remco... Het is dat hij hier niet kan reageren want anders...... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Tja... Ik kan daar, om een KUTreden niet reageren dus doe het maar even zo.. vd week postte hij hier anders nog vrolijk rond.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
winnen moet bij de tukkers |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:33 schreef Maximus het volgende:[..] Tja... Ik kan daar, om een KUTreden niet reageren dus doe het maar even zo.. vd week postte hij hier anders nog vrolijk rond.. Ik heb ook een ban gekregen terwijl die ajacied 410 hier volgens mij nog vrolijk loopt te stoken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:43 schreef Omekees het volgende:[..] Ik heb ook een ban gekregen terwijl die ajacied 410 hier volgens mij nog vrolijk loopt te stoken Daarom Kees... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, 1-0 PSV. Staan eerst met z'n 5-en op een kluitje te kloten, tot Mertens vrij loopt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Groningen op voorsprong tegen NEC |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: alleen jammer dat ze het zeer waarschijnlijk niet zullen volhouden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja de ruimtes werden al groter maar toch kansen over en weer.. Misschien dat Samaras nog wat laat zien?Jammer dat ze geen Fernandez hebben :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie overwinning van Celtic, geweldige sfeer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gijpvogel gelijk een nieuwe burnout. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
toch zie ik ze niet doorgaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boukhari werd weer even ouderwets toegezongen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi mooi,,,,utrecht staat achter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Chevalier is toch wel een aardige spits hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunnen we goed gebruiken!Valt idd op! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
eentje om in de gaten te houden...ik zal Martin wel ff mailen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lekker!! Hopen dat Zwolle morgen piekt en dan kunnen we weer eens zingen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: minimaal met twee doelpunten verschil winnen en dan zijn we Utrecht voorbij..
Zwolle doet zn werk wel....:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er gaan sowieso klappen uitgedeeld worden morgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 november 2012 - 20:59 schreef van geil het volgende:[..] minimaal met twee doelpunten verschil winnen en dan zijn we Utrecht voorbij.. Zwolle doet zn werk wel....:) Alles voor ons cluppie morgen want ik geloof dat ook op basis van wat ik heb gezien de afgelopen week..We MOETEN winnen morgen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 november 2012 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alles voor ons cluppie morgen want ik geloof dat ook op basis van wat ik heb gezien de afgelopen week..We MOETEN winnen morgen! lijkt me wel.//nec ook gewonnen...
bizar dat dat soort clubs boven ons staan...
come on FEYENOORD! |
|
|
|