|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als Pelle met de schaal opgeheven op de Coolsingel staat zeker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dan weet ik wel wat jij gaat doen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: de PS3 uitzetten.... Pelle op Coolsingel hahaha hahaha hahaha STand up comedian zeker hahaha of laying down hahaha hahaha hahaha |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 14:20 schreef infamous psv het volgende:[..] de PS3 uitzetten.... Pelle op Coolsingel hahaha hahaha hahaha STand up comedian zeker hahaha of laying down hahaha hahaha hahaha Denk er om he D de bal is nog steeds rond alles is nog mogelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 14:20 schreef infamous psv het volgende:[..] de PS3 uitzetten.... Pelle op Coolsingel hahaha hahaha hahaha STand up comedian zeker hahaha of laying down hahaha hahaha hahaha Leuk, zeker niemand op je eigen forum weer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee die lopeen allemaal in het park op dit moment :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fonsieeeeeee, fonsieeeee waar ben je... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 18:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Die moffen fluiten nog harder dan die Joden!Misplaatste arrogantie... EL niet van belang en alles op de competitie,zowel pisvlek als die moffen krijgen mooi een koekie van eigen deeg. Uiteraard heb ik niks met die Joden maar zo langzamerhand hebben we ze even nodig.. Laat die joden volgende week maar winnen van die boeren. Alleen maar haat hier...Wat ik hier lees... Haat,Haat en nog eens haat..Je zou bijna medelijden met bepaalde gasten hier krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Joden.Moffen.Boeren.. verder reikt jullie woordenschat niet. Dat noemen zich supporters??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 18:27 schreef Aartus het volgende:[..] Alleen maar haat hier...Wat ik hier lees... Haat,Haat en nog eens haat..Je zou bijna medelijden met bepaalde gasten hier krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als het je niet bevalt blijf je toch gewoon weg? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Abfuhren das pferd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beste aarsjus..
ben eigenlijk alweer vergeten wat ik wilde zeggen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Generaliseer het nou niet ;) Op je eigen forum ben je nog wel zo gastvrij! Of heb je gewoon 1 van je momentjes? :') |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: niks mis met die woordenschat..ben er groot mee geworden.. vergeet kakkerlakken niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n duitse homofiele joodse boer......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
ADO houd aardig vol, nog steeds 0-0. Ik heb gelijkspel voorspelt op de poolert denk dat ze dat er wel uit kunnen slepen. Ze doen het helemaal niet slecht dit seizoen en tot nu toe het meeste keer gelijk gespeeld van de competitie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 19:20 schreef Sensi het volgende:ADO houd aardig vol, nog steeds 0-0. Ik heb gelijkspel voorspelt op de poolert denk dat ze dat er wel uit kunnen slepen. Ze doen het helemaal niet slecht dit seizoen en tot nu toe het meeste keer gelijk gespeeld van de competitie. achtehaald ... het staat al 2-0 voor FC Moffie |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Das een gelopen wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lurling lurling, lurling lurling je moeder is niet thuis.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij scoort wel weer voor nakie, 1-0 voor uit bij nekkie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toch wel een trieste uitlating ..... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Indd, hij schrijft zn naam verkeerd. Moet Lulring zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nog zo'n triest geval!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, laat gaan joh! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Jah kom op zeg waar gaat het nou over, hij houd het nog redelijk netjes. Ik dan weer niet maar who cares. Oja, L. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wat vind je dan van FC Moffie jij internethooligan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat kut vitesse is bezig met n serieuze aanval op de eerste plaats....
op doelsaldo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog twee keer scoren en ze staan gedeelde eerste.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja en zeeuwse homo's moeten ze weren hier! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch wel een trieste uitlating ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je weet wat ze zeggen van homohaters. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja ik weet het! Maar voor jou maak ik een uitzondering ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee zeg het eens ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Top man thanx..!!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij bent nog dommer dan ik al dacht..;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahaha en dat zeg jij! Hahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Gezegend zijn zij die om zichzelf kunnen lachen. Want zij hebben hun hele leven de grootste lol .. ;-) |
|
|
|