|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gun Twente niets maar dit wel 🥶 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boeien, wij zijn Kampioen :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch wel leuk potje,stuk beter qua niveau dan bovenkant belgie vind ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zerrouki jonge. The masked killer hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zerrouki doet mij enorm denken aan amrabat zoals gister, echt nie vee minder zelfs, mogelijk nog iets atractiever als dat al kan als echt van nature n 6 zijnde |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Och weer een berg geouwehoer achteraf bij de scheids. Echt een trend de laatste tijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja he, net of beslissing in wedstrijd na wedstrijd nog teruggedraaid wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond de CL finale met grote belangen voor ons! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sowieso, een fontein of omringend kan de kolere krijgen van mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toetje van het Europese seizoen. Hup City schiet ons maar lekker pot 1 in 😄 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Bruyne eruit is ff een aderlating. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dat terwijl deze pot al dikke stront in een trechter is. Citys favorietenrol is deze 1e helft compleet verdwenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
City gaat er 2e helft compleet overheen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen gala voorstelling zoals in de Premier league. Degene die hier nu scoort heeft de pot voor 98 % binnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Italianen. Altijd geen voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 - 22:25 schreef tomson het volgende:Geen gala voorstelling zoals in de Premier league. Degene die hier nu scoort heeft de pot voor 98 % binnen Hoppa ! Gerechtigheid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een welkome meevaller om mee te krijgen bij de loting |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pot 2 is ook niet mis, dus super om 1 te ontlopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Emmen terug naar de KKD. Ik heb de eerste smetjes afgelopen week alweer gezien : Valentijn Driessen die Almere voor het gemak maar even een Amsterdamse club noemt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Knvb moet Almere verplichte om in ieder geval uit en thuis hun wedstrijden te laten afwerken in de kuip Philips Stadion of arena,, kun je die spelers niet aandoen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Qua accommodaties wordt de eredivisie n heuse Mickey mouse 3,0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Almere lijkt me niet bepaald een stabiele Eredivisionist. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
De snavels zijn klaar met lachen nu. Liever die 5 miljoen verlies op Kokcu dan Steijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het enige voordeel is dat het naast de buitenring ligt, je bent er zo weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt het eventueel ook in een poep en een zucht onder laten lopen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik rij er een paar keer per week langs, je mist er niks aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De UEFA is nu ook klaar met het gedrag van de AS Roma-trainer en schorst hem voor vier Europese wedstrijden na zijn wangedrag na de verloren wedstrijd tegen Sevilla in de Europa League finale. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2023 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] De UEFA is nu ook klaar met het gedrag van de AS Roma-trainer en schorst hem voor vier Europese wedstrijden na zijn wangedrag na de verloren wedstrijd tegen Sevilla in de Europa League finale. Mooi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook het gedrag wordt nog eens bestraft met een jodenfooi van 5000 euries. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2023 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] De UEFA is nu ook klaar met het gedrag van de AS Roma-trainer en schorst hem voor vier Europese wedstrijden na zijn wangedrag na de verloren wedstrijd tegen Sevilla in de Europa League finale. Gevangenis 4 maanden was beter geweest. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een triest elftal heeft vd Looi ervan gemaakt zeg... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Past helemaal bij de figuur van Looij. Ik vond hem vanaf het begin al een bizarre keus als coach van een jong elftal . Niet echt een trainer met een cv waar die jongens vanzelf respect voor hebben . Voor zon groep jonge gasten moet je autoriteit uitstralen, maar een beetje charisma is ook een pré. Als speler was het ook niets bijzonder destijds. Een typische huis tuim en keuken voetballer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:51 schreef tomson het volgende:[..] Past helemaal bij de figuur van Looij. Ik vond hem vanaf het begin al een bizarre keus als coach van een jong elftal . Niet echt een trainer met een cv waar die jongens vanzelf respect voor hebben . Voor zon groep jonge gasten moet je autoriteit uitstralen, maar een beetje charisma is ook een pré. Als speler was het ook niets bijzonder destijds. Een typische huis tuim en keuken voetballer Een natte vaatdoek is het. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:51 schreef tomson het volgende:[..] Past helemaal bij de figuur van Looij. Ik vond hem vanaf het begin al een bizarre keus als coach van een jong elftal . Niet echt een trainer met een cv waar die jongens vanzelf respect voor hebben . Voor zon groep jonge gasten moet je autoriteit uitstralen, maar een beetje charisma is ook een pré. Als speler was het ook niets bijzonder destijds. Een typische huis tuim en keuken voetballer Riekt naar nepotisme.
Met Reiziger gaat het ook echt niet beter worden.
Je wordt gvd uitgeschakeld door Jong Georgie, dan moet je je echt kapot schamen.
De laatste noemenswaardige prestatie van het Jong Team stamt nog uit de tijd dat Foppe de Haan coach was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:59 schreef DMD het volgende:[..] Riekt naar nepotisme. Met Reiziger gaat het ook echt niet beter worden. Je wordt gvd uitgeschakeld door Jong Georgie, dan moet je je echt kapot schamen. De laatste noemenswaardige prestatie van het Jong Team stamt nog uit de tijd dat Foppe de Haan coach was. Yep... een bejaarde Fries maakte er een echt (kampioens) TEAM van. Een people's manager. En om aan te geven hoe lang dat alweer terug is : Drenthe verdiende zn transfer naar Real dat toernooi |
|
|
|