|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel vreemd. Koop je een tweede keeper voor 12 miljoen en die laat je dan niet invallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Manschot is ook zo'n neus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hahaha mooi he,geeft ook vertrouwen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wacht maar tot ze een keer per ongeluk winnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi doelpunt in de 54ste minuut van de eerste helft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik juich niet. T boeit me niet. Ik doelde op Rulli overigens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijn berichtje was na de 0-1. En had helaas gelijk haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs met een gemankeerde selectie moeten ze thuis van Heracles kunnen winnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je hoord het de derde keeper kost 8 miljoen ,dat is de waarde van heel Heracles |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat was het. Linksback staat even fout daar zeg, belachelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ach ,eerst morgen maar eens kijken waar we zelf staan. Ben echt benieuwd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niks nog kunnen zien van wedstrijden helaas door bday, maar zie nu samenvatting, lijkt of psv behoorlijk goed wegkwam utrecht wel 2-3 keer moeten scoren zelfs, geven dus al aardig wat achterin weg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha,gaat Kane naar Bayern om eindelijk prijzen te pakken, verliezen ze spontaan de supercup. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha mooi he, ik moet zeggen dat het me niet zal verbazen dat leipzig nu echt meegaat doen om titel daarzo, aardig elftal zeker als je die voorste linie ziet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 12:13 schreef bijft007 het volgende:Haha mooi he, ik moet zeggen dat het me niet zal verbazen dat leipzig nu echt meegaat doen om titel daarzo, aardig elftal zeker als je die voorste linie ziet Zou mooi zijn, niemand wil weer Bayern München kampioen zien worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 - 23:11 schreef bijft007 het volgende:Niks nog kunnen zien van wedstrijden helaas door bday, maar zie nu samenvatting, lijkt of psv behoorlijk goed wegkwam utrecht wel 2-3 keer moeten scoren zelfs, geven dus al aardig wat achterin weg Nog gefeliciteerd :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was Hartjes verhuurd of definitief overgenomen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
PSV zonder Noa Lang eens kijken of de analisten gelijk hebben,, dat zonder hem PSV veel minder is Ben gewoon benieuwd, of ze echt titel kandidaat zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach diertjes verzorgd, vrouw aan het sporten, bramen geplukt niets te doen dus....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zon veld is voor clubs als Excelsior wel echt groot wapen en belangrijker dan paar goeie spelers erbij hoor, behalen ze echt veel punten mee in seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 - 17:45 schreef bijft007 het volgende:Zon veld is voor clubs als Excelsior wel echt groot wapen en belangrijker dan paar goeie spelers erbij hoor, behalen ze echt veel punten mee in seizoen Ze breken zelf ook geregeld de eigen pootjes op dat rubber |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 zonder Brobby is een gemiddelde ploeg En nu Taylor .......mmm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In Rotterdam ,geen netten ,aanstekers,en Klaassen op het veld . Ik zeg wacht even tot hij warm is en zweet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En geennwater meer om te sproeien in de 2e helft ?................ |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Laat die jeauden lekker verbranden op dat gras |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die had toch allang een aansteker op zijn ei moeten hebben? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Affluiten scheids!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Straks is ie gekookt die halve zachte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Perez hemelt Benita even op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Besef dat Ajax 18 miljoen betaald heeft voor eigen jeugd in de spits en dat t bagger is 🤣 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Laat hem niet horen dat ie gehuurd is van Feyenoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoezo? perez is redelijk positief over Feijenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zit naar het interview te kijken van Klaassen maar heeft hij vaker iets op zijn hoofd gehad dan alleen die aansteker.. Denk overigens dat hij bij zijn geboorte met een vacuumpomp gehaald is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zei net al tegen mijn vrouw dat t nog niet helemaal geheeld was na die aansteker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha 😂🤣😂 |
|
|
|