|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verkeerde topic...
maar zou Pelle weer speler van de week zijn...?of pakken ze n neus? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ps. Eerste klassieker van het jaar gewonnen. ;)
Weet iemand of de sfeer een beetje ok was? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft Fischer wel verdiend vind ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: [negeerOFF]
Wat ben jij een moraalridder zeg. Alleen moet je misschien òp het paard gaan zitten i.p.v. eronder te hangen!
[negeerON] |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 10:47 schreef JanM het volgende:[..] [negeerOFF] Wat ben jij een moraalridder zeg. Alleen moet je misschien òp het paard gaan zitten i.p.v. eronder te hangen! [negeerON] Slecht gepikt van harrie jekkers :p |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pisvee met 1-3 voor bij napoli hattrick van die matavs of zoiets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twente wordt wel effe afgedroogd in eigen huis, door de nr5 van Zweden. 0-3 nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat nergens meer om. Oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar Twente wel in sterkste opstelling? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wel, maar dan nog. PSV zal het weekend toch wat lekkerder ingaan, ondanks dat hun wedstrijd ook nergens over ging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: Ben blij dat iemand anders dan wilders, durft te zeggen wat johan net heeft gezegd, want het is niet zomaar iets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 21:38 schreef DY het volgende:[..] Ben blij dat iemand anders dan wilders, durft te zeggen wat johan net heeft gezegd, want het is niet zomaar iets. zelfs van de Gijp is overstag door het voorval met zijn familielid van 88! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 21:38 schreef DY het volgende:[..] Ben blij dat iemand anders dan wilders, durft te zeggen wat johan net heeft gezegd, want het is niet zomaar iets. Offtopic. Jammer dat ik Wilders geen woord heb horen zeggen over Jasper S, of hoort zoiets wel bij onze Hollandse cultuur... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 21:49 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Offtopic. Jammer dat ik Wilders geen woord heb horen zeggen over Jasper S, of hoort zoiets wel bij onze Hollandse cultuur... doe je blinddoek ns af |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geef eens inhoudelijk commentaar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
neen.als je t niet wilt zien,dan zie je t niet.
persoonlijk vind ik dat nog erger als degene die het doen.
einde discussie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 22:05 schreef van geil het volgende:neen.als je t niet wilt zien,dan zie je t niet. persoonlijk vind ik dat nog erger als degene die het doen. einde discussie. +1000 |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Dat bepaal ik zelf wel ;-) Wat ik bedoel is dat "we" graag met ons vingertje mogen wijzen als er een buitenlands tintje op zit. Begrijp me goed, dat soort gasten die de grensrechter de dood in gejaagd hebben mogen van mij de doodstraf krijgen. Maar ik zag net fatsoensrakker Wilders als naam op het forum voorbij komen. Het vreemde is (voor mij) dat je hem alleen hoort als het om buitenlanders gaat, en als een welopgevoede Nederlandse man als Jasper S. een kind van 16 jaar bruut heeft verkracht, de keel heeft doorgesneden, een familie jarenlang in verdriet en onzekerheid hebt gedompeld, dan hoor je die Wilders niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 22:13 schreef Vincent1970 het volgende:Dat bepaal ik zelf wel ;-) Wat ik bedoel is dat "we" graag met ons vingertje mogen wijzen als er een buitenlands tintje op zit. Begrijp me goed, dat soort gasten die de grensrechter de dood in gejaagd hebben mogen van mij de doodstraf krijgen. Maar ik zag net fatsoensrakker Wilders als naam op het forum voorbij komen. Het vreemde is (voor mij) dat je hem alleen hoort als het om buitenlanders gaat, en als een welopgevoede Nederlandse man als Jasper S. een kind van 16 jaar bruut heeft verkracht, de keel heeft doorgesneden, een familie jarenlang in verdriet en onzekerheid hebt gedompeld, dan hoor je die Wilders niet. Zit wat in. Kennelijk schuilt er in ieder mens een duivel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 22:05 schreef van geil het volgende:neen.als je t niet wilt zien,dan zie je t niet. persoonlijk vind ik dat nog erger als degene die het doen. einde discussie. Merkwaardige conclusie. Veel te kort door de bocht. Vind ik weer ernstig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
groningen mag zomaar winnen van mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
twee keer rood voor de neuzen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 21:49 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Offtopic. Jammer dat ik Wilders geen woord heb horen zeggen over Jasper S, of hoort zoiets wel bij onze Hollandse cultuur... Vreemde opmerking en bovendien onterecht! Duidelijk verschil tussen een moord van 13 jaar terug die opgelost is door DNA onderzoek waar de PVV groot voorstander van is en een voorval dat elke week door hetzelfde soort tuig wordt gepleegd en niet alleen op het voetbalveld en dus een structureel probleem is. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 16:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] Vreemde opmerking en bovendien onterecht! Duidelijk verschil tussen een moord van 13 jaar terug die opgelost is door DNA onderzoek waar de PVV groot voorstander van is en een voorval dat elke week door hetzelfde soort tuig wordt gepleegd en niet alleen op het voetbalveld en dus een structureel probleem is. Lezen is niet je sterkste kant. Zoek het verder lekker uit.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
020 mist onterechte pingel...
nog steeds 0-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Durf het bijna niet te vragen maar hoeveel is het..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
groningen moet er n tandje bijzetten.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1-0 belachelijk... de scheids moest fluiten voor n overtreding,maar doet t niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|