|
|
tomson
|
|
|
Gedrag van de Amsterdammers op de tribune valt ook niet in goede aarde geloof ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
"schaam je kapot" vanaf de tribunes? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Compleet van de pot gerukt.
Brobbey neemt alle risico om de keeper te blesseren. Opzet of niet, je moet het moment herkennen om je actie niet door te zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik word zo moe van die Vink |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oninteressante bijzaken. Echt hopen dat Vaessen hier goed uit komt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het is wachten op de volgende keeper die het overkomt.
Er wordt te makkelijk overheen gestapt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon na de wedstrijd op beelden vervolgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Indien aantoonbaar. Vaak lastig in te schatten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Had gewoon rood en een fikse schorsing moeten zijn.
Het moet eens klaar zijn hiermee naar mijn mening. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het feit dat zijn eigen team zolang in onzekerheid moet wachten is,een heel slecht teken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ad spreek van hard doorlopen op de keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij werd gereanimeerd lijkt op de foto |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
https://twitter.com/dkostuum/status/1708224725124788353/mediaviewer
Gewoon onkunde en harde voetjes met bal te ver voor m uit en niet kunnen inschatten of hij m kan hebben dus gewoon lomp kun je ook wel zeggen, en zoals we brobby wel inschatten lijkt het op, niet bewust ofso
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als je dat niet zag dan ben je blind. Wat dus de ESPN als blind kwalificeert.
Ik zag al in de actie dat Brobbey nooit meer controle kon hebben over de situatie met de bal, dan krijg je dus dit.
Bewust de keeper willen blesseren geloof ik niet in, maar hij zet daarentegen wel bewust zijn actie door met het risico op.
Echt een compleet van de pot gerukte actie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 september 2023 - 23:28 schreef DMD het volgende:[..] Als je dat niet zag dan ben je blind. Wat dus de ESPN als blind kwalificeert. Ik zag al in de actie dat Brobbey nooit meer controle kon hebben over de situatie met de bal, dan krijg je dus dit. Bewust de keeper willen blesseren geloof ik niet in, maar hij zet daarentegen wel bewust zijn actie door met het risico op. Echt een compleet van de pot gerukte actie. 100 aanvallers springen er over heen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is gewoon n vrij houthakkerige spits dus ja dan kun je zulke dingen vaker hebben dan bij andere types met meer gevoel in wat ze doen met bal of überhaupt met iets breed genomen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Die minderen al vaart en herkennen dat ze niet meer bij de bal kunnen zelfs. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Inmiddels bij kennis schijnt. Gelukkig maar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oef oog van de naald voor deze man. Wat een geruststelling. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Brobbey is een lompe speler, zag je ook tegenons
Gelukkig zijn de berichten positief over de keepert, dat is het meest belangrijkeis het |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lees nu gelukkig dat hij nog bij zijn positieven gekomen is en hoop dat het verder beter met Vaessen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toevallig dat moment live gezien. Met de eerste herhaling direct duidelijk dat het geen buitenspel was, maar je denkt op dat moment nog (toen de VAR niet overrulede) dat het misschien met het moment van stilzetten van het beeld te maken kan hebben oid. Bizarre fout verder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zie net die aanslag op de keeper van RKC voorbij komen. Dat kun je echt geen onschuldige botsing meer noemen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 01 oktober 2023 - 19:09 schreef MightyAce het volgende:Ik zie net die aanslag op de keeper van RKC voorbij komen. Dat kun je echt geen onschuldige botsing meer noemen. Eens, het gaat er niet om om Brobbey aan de schandpaal te nagelen, daar was de situatie te zorgelijk voor, maar hij had dit m.i. kunnen/moeten voorkomen. Er was tijd genoeg om op te springen, maar hij zwaaide zijn been door. Er zat frustratie in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 oktober 2023 - 15:48 schreef CobusIII het volgende:[..] Eens, het gaat er niet om om Brobbey aan de schandpaal te nagelen, daar was de situatie te zorgelijk voor, maar hij had dit m.i. kunnen/moeten voorkomen. Er was tijd genoeg om op te springen, maar hij zwaaide zijn been door. Er zat frustratie in. Ja. En daarmee kies je ervoor dit risico te nemen. Rood zou op zijn plaats zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ga er overigens wel vanuit dat Brobbey zich ook kapot geschrokken is... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Harry vd Laan houdt zichzelf niet in bij FC Rijnmond over het akkefietje Brobbey / Vaessen. Die gelooft dus niet in per ongeluk en doet wat pittige uitspraken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 oktober 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Brobbey is blijkbaar het enige slachtoffer hierin. Van racisme 🥱 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij kan zulke dingen dingen ook gewoon minder goed inschatten dan meer verfijndere spelers is mn mening hoor, n vrij lompe onbehouwe spits zulke dingen schat ik zo in eigenlijk,, als het gimenez was geweest zou ik zeggen n bewuste actie hem te raken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lompheid is natuurlijk geen vrijbrief om iemand het ziekenhuis in te schoppen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee zeker niet, maar als je mij vraagt was het zn bedoeling m zo te raken uit frustratie oa dus echt n bewussie dat moment dan denk ik hem zn geval niet voor wat het waard is |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij gaat bewust door op de keeper en neemt het risico hem te raken. Dat is genoeg voor 5 wedstrijden schorsing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De aanklager betaald voetbal is overduidelijk een echte Ajacied. Waarschijnlijk is de beste man al 2 weken op vakantie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die draaien niet echt lekker geloof ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je in de competitie maar 2 uit 9 wedstrijden weet te winnen zit er iets niet goed un je team.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Psv profiteert behoorlijk nu van nieuwe regel hands is hands ook als je handen naast lichaam hebt Blijkbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha Jezus wat een dom geluk bij psv |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 oktober 2023 - 22:12 schreef bijft007 het volgende:Psv profiteert behoorlijk nu van nieuwe regel hands is hands ook al handen naast lichaam Blijkbaar En daarna nog een spetter op de lat.. wat een mazzel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar ff serieus, die aanvaller had z'n handen voor z'n lichaam in reactie op een bal die wordt weggeschoten. Wat had ie dan moeten doen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 oktober 2023 - 22:16 schreef MightyAce het volgende:Maar ff serieus, die aanvaller had z'n handen voor z'n lichaam in reactie op een bal die wordt weggeschoten. Wat had ie dan moeten doen? Vreemd idd. Maar de wedstrijd is nu tenminste wel los, voor de neutrale kijker een stuk amusanter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gudelj ramt 'm effe binnen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel bijzondere ploeg al met al dat sevilla, al 2 jaar rampzalig in de eigen competitie, maar Europees blijven ze eigenlijk wel verassen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 oktober 2023 - 22:29 schreef bijft007 het volgende:Wel bijzondere ploeg al met al dat sevilla, al 2 jaar rampzalig in de eigen competitie, maar Europees blijven ze eigenlijk wel verassen En ook een half bejaardentehuis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|