|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wil je niet meer horen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 16:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] Vreemde opmerking en bovendien onterecht! Duidelijk verschil tussen een moord van 13 jaar terug die opgelost is door DNA onderzoek waar de PVV groot voorstander van is en een voorval dat elke week door hetzelfde soort tuig wordt gepleegd en niet alleen op het voetbalveld en dus een structureel probleem is. Hetzelfde soort tuig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die kleine groep rotzakken die de grote groep in een kwaad daglicht stelt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Graf jood die van Liesveld bah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
frank snoeks ook een graflul |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit al niet meer te kijken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik discrimineer niet. Ik haat iedereen, das wel zo makkelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: verstandig!! En die schijnheilige kut telegraaf en consorten die in 40 45 hakenkruisen op de voorpagina hadden gaan nu proberen het fatsoen terug te brengen,en de hele fucking tv media doen daar nu aan mee ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] verstandig!! En die schijnheilige kut telegraaf en consorten die in 40 45 hakenkruisen op de voorpagina hadden gaan nu proberen het fatsoen terug te brengen,en de hele fucking tv media doen daar nu aan mee ... moraalridders zijn erger als t kwaad...ik citeerde het al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
tis dat die bal er nu niet ingaat anders had tie nooit afgefloten voor die overtreding op van dijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AS Roma- Fiorentina 3-2 na een uur. Veel interessanter :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ga neuken...
doe ik ns wat nuttigs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] verstandig!! En die schijnheilige kut telegraaf en consorten die in 40 45 hakenkruisen op de voorpagina hadden gaan nu proberen het fatsoen terug te brengen,en de hele fucking tv media doen daar nu aan mee ... TELEGRAF |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zolang je niet voortplant... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmmmmmm nu je het zegt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bos z'n neus er weer tussen :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat 020 is een ergenis,tenminste van Liesveld is ergenis |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Juistem, op sport 1 wel een goeie pot ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik zal is kijken ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet gelezen maar je heb zeker een punt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 22:13 schreef Vincent1970 het volgende:Dat bepaal ik zelf wel ;-) Wat ik bedoel is dat "we" graag met ons vingertje mogen wijzen als er een buitenlands tintje op zit. Begrijp me goed, dat soort gasten die de grensrechter de dood in gejaagd hebben mogen van mij de doodstraf krijgen. Maar ik zag net fatsoensrakker Wilders als naam op het forum voorbij komen. Het vreemde is (voor mij) dat je hem alleen hoort als het om buitenlanders gaat, en als een welopgevoede Nederlandse man als Jasper S. een kind van 16 jaar bruut heeft verkracht, de keel heeft doorgesneden, een familie jarenlang in verdriet en onzekerheid hebt gedompeld, dan hoor je die Wilders niet. Sander S is 1 Hollander en mag gehangen worden.. Zo ook de 4 marokanen van Sloten..
eindconclusie is 1-4 voor Marokko |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: 4 - 4 in de 90e minuut! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sander S is 1 Hollander en mag gehangen worden.. Zo ook de 4 marokanen van Sloten.. eindconclusie is 1-4 voor Marokko Niet Sander maar Jasper S. Sander was die Hollander die Milly Boelen had verkracht en begraven in z'n achtertuin...
4-4 trouwens Hoerenveen- Roda |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pffff, wat moet hij beginnen met zo'n verdediging? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: vind het ook rot voor VBasten want zijn spelers laten hem flink in de steek |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Persie schiet vlak voor tijd United voorbij City. 2-3. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zulke spelers hebben we helaas niet anders had het ook in Breda kunnen gebeuren ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 de winnaar van het weekend..
Ongelooflijk dat wij NOOIT eens kunnen profiteren als anderen punten laten liggen.. Om ziek van te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toch gebeurde het in feite wel. Met die penal. Tis alleen dat corners voor Feyenoord blijkbaar een onmogelijke horde zijn om te verdedigen. Ik geloof dat 2/3 van de tegengoals uit een standaardsituatie komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zowel lamprou als mulder plukken geen corners uit de lucht..
Pelle bij de eerste paal zetten scheelt n slok op n borrel. en de verdedigende koppers moeten uitkomen ipv inkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 17:08 schreef van geil het volgende:zowel lamprou als mulder plukken geen corners uit de lucht.. Pelle bij de eerste paal zetten scheelt n slok op n borrel. en de verdedigende koppers moeten uitkomen ipv inkomen. Nou Pelle heeft heel wat inzetten weggekopt! Daar heeft hij toch heel wat waarde.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 17:08 schreef van geil het volgende:zowel lamprou als mulder plukken geen corners uit de lucht.. Pelle bij de eerste paal zetten scheelt n slok op n borrel. en de verdedigende koppers moeten uitkomen ipv inkomen. Mulder doet dat juist wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan hebben wij n divers geheugen...als mulder ergens slecht in is.....
daar verschillen we dus van mening |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 17:29 schreef van geil het volgende:[..] dan hebben wij n divers geheugen...als mulder ergens slecht in is..... daar verschillen we dus van mening hahaha, kan gebeuren. We zullen het wel zien hoe hij zich zal houden. Ik neem aan dat hij tegen ADO gaat spelen. Koeman liet dat al doorschemeren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch gebeurde het in feite wel. Met die penal. Tis alleen dat corners voor Feyenoord blijkbaar een onmogelijke horde zijn om te verdedigen. Ik geloof dat 2/3 van de tegengoals uit een standaardsituatie komt. Die pingel was ook wel een kadootje |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:42 schreef MMM het volgende:020 de winnaar van het weekend.. Ongelooflijk dat wij NOOIT eens kunnen profiteren als anderen punten laten liggen.. Om ziek van te worden mentaliteits kwestie ...... |
|
|
|