|
|
Stylzz
|
|
|
Komt straks waarschijnlijk tweede keer geel voor Hato en dan wint psv alsnog makkelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Reanimatie in het stadion. Wedstrijd gestaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo spannend was t toch niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerst het verhaal dat ze het niet in beeld nemen om het vervolgens toch in beeld te nemen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wat een gaten in die PSV verdediging Ik denk dat Santi die kansen wel had afgemaakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:07 schreef piet de paler het volgende:Maar wat een gaten in die PSV verdediging Ik denk dat Santi die kansen wel had afgemaakt Jup. Ajax had eigenlijk deze wedstrijd al min of meer in de tas moeten hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt zelden voor dat iemand een hartstilstand krijgt om de coach de gelegenheid te geven de boel om te zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoppa dat was n belangrijke,, nu n marge van 1 weer,, zou wat zijn zeg gelijk of meer dan dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blij zijn met een overwinning van Ajax is eigenlijk ook een rare gewaarwording |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Moet ff wennen ,hup brobby 😅 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das zelfkastijding maat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Counter voetbal, maar boeit mij niet hahahs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker maar zie ze vandaag graag winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor ons natuurlijk goed..mja……. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat doe ik mezelf niet aan na de ellende eerder vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan zomaar de kickstart van hun seizoen zijn. Ze staan al ver achter natuurlijk, maar ze hebben wel een relatief zwaar programma gehad voor eredivisiebegrippen. De hele top 4 + Utrecht uit.
Je vraagt je af hoe hoog ze nog kunnen eindigen als ze hun 'normale' niveau halen. Top 5 zeker, misschien meer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Wees je toch blij als pisvee verliest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Avila staat continu verkeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kan zomaar de kickstart van hun seizoen zijn. Ze staan al ver achter natuurlijk, maar ze hebben wel een relatief zwaar programma gehad voor eredivisiebegrippen. De hele top 4 + Utrecht uit. Je vraagt je af hoe hoog ze nog kunnen eindigen als ze hun 'normale' niveau halen. Top 5 zeker, misschien meer. Ach je ziet vaak dat laagvliegers kunnen pieken tegen de top |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2-2. Gek van dat kut PSV, uit het niets weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk ik ook. Gaan er nu overheen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Overheerst dan meer die teleurstelling van overwinning van psv dan laatste plaats ajakkes zoals t nu er voorstaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, of ze verliezen gewoon alsnog, kan ook natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het ergste voor Ajaks is dat Volendam ook een achterstand heeft omgebogen naar een 2 - 1 voorsprong.Dus Ajaks nu op de laatste plaats |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax dus virtueel onderaan. Bizar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Avila kan er echt helemaal niks van.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me toch een penalty maar goed. Zal net op het randje zijn geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen.
7 punten achter. Afschuwelijk gat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sutalo weer in de fout haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klote,, voor straf vind ik laatste plaats Ajax dat dan weer wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En Avila weer verkeerd gepositioneerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch weer oude en vertrouwde Ajax 2e helft,, erg jammer deze keer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar dat is niet uniek |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja omdat twente en az ook alles winnen vooralsnog,, iets te zwakke competite zeker rechterijtje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Volendam op 3-1 gewoon echt laatste dus bijna n week lang zoiezo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaaei? Dit kan echt niet haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt te bizar lijkt überhaupt wel kkd verdedigen dus daarmee kunnen ze er prima tussen staan in kkd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die loopt gewoon weg, heel apart |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon een kut weekend. 7 punten achter, 4e plaats. Voorlopig maar wat minder praatjes hebben. |
|
|
|