|
|
MMM
|
|
|
Lazio - Celtic gelijk, Feyenoord winst. Zijn we verzekerd van minimaal plek 2.
Waar kan ik tekenen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelijkspel eigenlijk t meest gunstig denk ik, Lazio 2 punten meer ipl maar 1 helaas anders dan uiteraard celtic winnen,, als het uiteindelijk op evenveel punten aankomt met Lazio is het dat wij zoiezo boven ze eindigen,, eerst word gekeken naar onderling resultaat dat is beiden winst in thuis wedstrijd, daarna in onderling resultaat de goals,, dat is met 3-1 tov 1-0 uit int voordeel van ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog voorspoedig Beide maken weinig klaar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beter scoort Celtic wel 1-0, die Italianen zullen anders vast wel in 95 minuut 1-0 maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
0-0 halverwege. Lazio in het begin 1 of 2 aardige kansen, maar daarna eigenlijk weinig. Celtic speelt ook niets klaar trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel zo dat Celtic aan een gelijkspel niet genoeg heeft. En Lazio wil ook winnen, want die moeten nog naar Madrid. Dus je kunt je afvragen of een gelijkspel een logische uitslag gaat zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog 10 minuten op de klok. Het houdt inderdaad niet over qua niveau. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En op dat moment scoort Lazio natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aardig klote ze maken zoals bijna verwacht n geniepige 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Overwinteren doe je De vraag is waar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opvallend hoeveel punten Lazio binnenhaalt op deze manier. In de blessuretijd een punt tegen Atletico en 3 tegen Celtic. Nu weer 3 punten tegen Celtic vlak voor tijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu moet je echt winnen dus eigenlijk om nog redelijke kans te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind uefa eigenlijk prima |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, je moet wel zo eerlijk zijn dat de kans om verder te komen daar een stuk groter is. Al geldt dat natuurlijk voor elke club. Maar goed, ik vind dat je altijd voor het hoogste moet gaan. Dus vol voor de CL. Zeker omdat je nu niets meer te verliezen hebt, nu Celtic gegarandeerd 4de is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met een gelijkspel maak je ook nog wel een redelijke kans, maar dan lig je er wel uit als Atletico en Lazio gelijkspelen in de laatste wedstrijd.
Dus winnen om het in eigen hand te houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan weer Roma loten zeker |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, ik hoef idd de komende 10 jaar geen ploeg uit Rome meer te zien.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog een penalty voor Celtic, niet dat het uitmaakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En zelfs dat gaat niet door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor de centen en coëfficiënt (bonus na groepsfase) is CL veel aantrekkelijker. Zelfs als je na groepsfase eruit gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1908 ! Helemaal klaar mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 november 2023 - 20:37 schreef MMM het volgende:[..] Voor de centen en coëfficiënt (bonus na groepsfase) is CL veel aantrekkelijker. Zelfs als je na groepsfase eruit gaat Ik bedoel ook nu. Waar we doorgaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelfs in de CL zit het PSV niet tegen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Rooie kaart was hier echt wel een reddingsboei. Die ze wel stevig vastpakken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn dus door in de CL, Arsenal wint wel van Lens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt bizar wel hoor dat ze nog punten halen of nog sterker 3, na die rooie kaart was echt bizar hoe het omdraaide, je kan wel zeggen ze het geluk tot nog toe dit seizoen aan hun kant hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Compagnons heeft zijn club behoorlijk in de steek gelaten ,en ons ook. Paardelul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, zoiets hadden wij gisteren ook nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Evenzogoed vond ik wel dat ze 1 man meer situatie perfect hadden uitgespeeld . Is toch ook klasse |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Evenzogoed vond ik wel dat ze 1 man meer situatie perfect hadden uitgespeeld . Is toch ook klasse PSV gaat gewoon als de brandweer de laatste weken. Eerlijk is eerlijk :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gaan echt niet in de gewenste vormdip komen hoor ,ze hebben zoveel kwaliteiten in hun selectie. 2de worden is echt wat we moeten worden,en dan hopen dat wij volgend seizoen de makkelijkere poule loten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 november 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vraag gaat idd zijn hoe ze uit de winterstop komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijken of die vraag na komende zondag nog interessant is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon ervoor blijven gaan De dood of de gladiolen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zondag moet gewonnen worden. Bij elk ander resultaat is het kampioenschap eigenlijk vrijwel uit zicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Winnen ja, bovenal om de 2e plaats steviger in handen te houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: PSV in winning mood, wij het chagrijn. Zie ons dit niet winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Jou gevoel ? Of gebaseerd op ? 1ste helft PSV gewoon slecht maar ja tegen 10 man zijn ze goed kijk maar naar de wedstrjd tegen ponyclub Ik verwachr een overwinning 3-1 Wij zijn echt zo slecht niet, en Atletico was gewoon eergisteren Europese Top |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We kunnen gewoon van psv winnen hoor. Sterker nog, ik denk dat het ook gaat gebeuren. Lozano en Lang aan de kant. Hun achterhoede is een gatenkaas. Een mannetje op Veerman en de angel is er uit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kom op zeg, we gaan ze pakken Zondag! Nog een eitje mee te pellen! Wel mooi om te zien dat dat publiek bij de andere clubs zo met ons mee leeft, we worden veel bekeken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 november 2023 - 13:59 schreef piet de paler het volgende:[..] Jou gevoel ? Of gebaseerd op ? 1ste helft PSV gewoon slecht maar ja tegen 10 man zijn ze goed kijk maar naar de wedstrjd tegen ponyclub Ik verwachr een overwinning 3-1 Wij zijn echt zo slecht niet, en Atletico was gewoon eergisteren Europese Top Alles zit mee bij PSV, bij ons valt er veel net verkeerd en de echte vorm mis ik al een tijdje (mer als uitzondering AZ thuis). Ik vind ons echt waanzinnig slordig, in verdedigen, passing en afronding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 november 2023 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Evenzogoed vond ik wel dat ze 1 man meer situatie perfect hadden uitgespeeld . Is toch ook klasse Zo is het ook ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit naar AZ te kijken .....die opoekoe is toch vele malen minder dan Minteh Trouwens heel AZ is zaadvoetbel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ is t Feyenoord van jaren geleden. Beetje t Advocaat Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb 't gevoel dat AZ al een paar seizoenen steeds wat uitblinkers verkoopt (oa Kerkez, Karlson, Reijnders) maar ze zorgen niet echt voor gelijkwaardige vervangers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is beleid. Ze verkopen duur en kopen talenten daarvoor terug |
|
|
|