BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Het is echt het seizoen van PSV. Alles zit zo mee.

Wat een waardeloze keeper is die Verhulst toch, kan er echt niets van. Domme actie weer dit
Hier valt niet tegenop te voetballen inderdaad. Naast dat ze ook gewoon het sterkste team zijn dit seizoen, vallen dit soort dingen allemaal hun kant op.
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:14   quote  deeplink  
En klaar. Die worden zo makkelijk kampioen.

Tuurlijk kwaliteit maar tegen zit het ook niet
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:14   quote  deeplink  
Zit wel erg mee zo, niet eerste wedstrijd dat ze optimaal profiteren domme actie speler tegenpartij (rood) en nu lijkt het alweer gespeeld, kan ik nu al vroeg wat anders gaan doenšŸ˜”
tomson
 tomson - zondag 17 december 2023 - 20:14   quote  deeplink  
Hier laten ze zien dat ze ook wel wat kunnen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:14   quote  deeplink  
Kan wel weer afgezet worden.
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Moet ook zeggen az laatste wedstrijden flink uit vorm is of ontberen veel linies kwaliteit tov vorig seizoen
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 20:17   quote  deeplink  
een voordeel we liggen mooi op koers voor die 70 miljoen
tomson
 tomson - zondag 17 december 2023 - 20:19   quote  deeplink  
Wtf AZ wordt in een kwartiertje op een hoop gespeeld.
PSV was al niet te vangen dus qua punten voor ons een topweekend
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:17 schreef coenjo het volgende:
een voordeel we liggen mooi op koers voor die 70 miljoen
Gelijk met Ajax nu toch,, wk voor clubs bedoelend, met waarschijnlijk groot nadeel we zometeen stuk sterker team kunnen treffen dan ze in Europa League,, weet niet of prestaties volgend seizoen daarin ook nog mee gaan tellen aangezien wk clubs pas in 2025 is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:19 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Gelijk met Ajax nu toch,, wk voor clubs bedoelend, met waarschijnlijk groot nadeel we zometeen stuk sterker team kunnen treffen dan ze in Europa League,, weet niet of prestaties volgend seizoen daarin ook nog mee gaan tellen aangezien wk clubs pas in 2025 is
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-kan-ticket-wk-voor-clubs-vergeten
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:19 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Gelijk met Ajax nu toch,, wk voor clubs bedoelend, met waarschijnlijk groot nadeel we zometeen stuk sterker team kunnen treffen dan ze in Europa League
start premie voor de champions leaque is rond de 70 miljoen geloof ik volgend jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door coenjo --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:24   quote  deeplink  
Record is 93 punten, daar kan PSV nog bij in de buurt gaan komen. De eredivisie is in de breedte in jaren niet zo zwak geweest. En PSV is vooralsnog foutloos. Ze komen ook nauwelijks in de problemen. En dan missen ze nog regelmatig bepalende spelers.
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Erg slecht dan eigenlijk,,financiƫle verschil tussen de topclubs in Europa en de rest krijgt hiermee echt n flinke optater.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:26   quote  deeplink  
Wel bizar hoe goed psv het doet ook nu eind eerste seizoenshelft,, geen teken van vermoeidheid of gebrek aan vorm etc
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:27   quote  deeplink  
Tis afwachten hoe het loopt, maar het zou ook maar zo kunnen zijn dat wij al vroeg in een soort niemandsland komen te staan. Ver achter PSV en ruim voor op de nummer 3.

In dat geval kan wellicht in een eerder stadium het vizier op met name de EL, maar ook de beker. Of kan er meer geƫxperimenteerd worden met eigen jeugd.
tomson
 tomson - zondag 17 december 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:25 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Erg slecht dan eigenlijk,, verschil tussen de topclubs in Europa en de rest krijgt hiermee echt n flinke optater.
Het is pas slecht als we zelf niet mee kunnen profiteren hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:26 schreef bijft007 het volgende:
Wel bizar hoe goed psv het doet ook nu eind eerste seizoenshelft,, geen teken van vermoeidheid of gebrek aan vorm etc
Heel knap inderdaad. Week in week uit presteren. Er zitten nauwelijks mindere wedstrijden tussen. Zeker nationaal. En ze geven echt bijna niets weg.
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tis afwachten hoe het loopt, maar het zou ook maar zo kunnen zijn dat wij al vroeg in een soort niemandsland komen te staan. Ver achter PSV en ruim voor op de nummer 3.

In dat geval kan wellicht in een eerder stadium het vizier op met name de EL, maar ook de beker. Of kan er meer geƫxperimenteerd worden met eigen jeugd.
Zei ik paar weken terug inderdaad al T. Je krijgt straks PSV, daar ver achter Feyenoord en dan een ver gat naar de nummer 3.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Zei ik paar weken terug inderdaad al T. Je krijgt straks PSV, daar ver achter Feyenoord en dan een ver gat naar de nummer 3.
Zou zo maar kunnen, want ik vind dat AZ en Twente geen bijzondere elftallen hebben. Het kan ook zomaar nog Ajax zijn dat derde gaat worden.
bijft007
 bijft007 - zondag 17 december 2023 - 20:31   quote  deeplink  
Voor het weekend we tegen Atletico/psv moesten kregen wij nog meer de kredits dan psv van menig analist en kenners, en uiteindelijk in paar wedstrijden valt echt alles hun kant op,, Europees en in eredivisie, zo kan het gaan
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 december 2023 - 20:32   quote  deeplink  
PSV ongenaakbaar. Goed ingekocht.
Tis niet anders.
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:31 schreef bijft007 het volgende:
Voor het weekend we tegen Atletico/psv moesten kregen wij nog meer de kredits dan psv van menig analist en kenners, en uiteindelijk in paar wedstrijden valt echt alles hun kant op,, Europees en in eredivisie, zo kan het gaan
ze zijn er nog lang niet, wat wordt er door alle clubs in de winterstop gekocht?
een dipje van een paar weken kan alles zomaar weer kantelen
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, want ik vind dat AZ en Twente geen bijzondere elftallen hebben. Het kan ook zomaar nog Ajax zijn dat derde gaat worden.
Ik zei vanmiddag Ajax voor plek 3. Maar die heb ik vanmiddag 90 minuten gezien en dat was echt bizar slecht.

PSV en Feyenoord zijn top. Dan komt de rest er ver achter, het niveau in de Eredivisie is echt in jaren niet zo laag geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zei vanmiddag Ajax voor plek 3. Maar die heb ik vanmiddag 90 minuten gezien en dat was echt bizar slecht.

PSV en Feyenoord zijn top. Dan komt de rest er ver achter, het niveau in de Eredivisie is echt in jaren niet zo laag geweest.
Ik verwacht wel dat die normaal gesproken weer toegroeien naar PSV en Feyenoord. En het verschil is 'maar' 9 punten met de nummer 3. Dus als die een goede tweede seizoenshelft draaien, is dat zeker nog mogelijk.
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zei vanmiddag Ajax voor plek 3. Maar die heb ik vanmiddag 90 minuten gezien en dat was echt bizar slecht.

PSV en Feyenoord zijn top. Dan komt de rest er ver achter, het niveau in de Eredivisie is echt in jaren niet zo laag geweest.
ajax zal de markt weer op gaan en 2 of 3 versterkingen gaan halen ga ik vanuit
twente zal zich waarschijnlijk ook gaan versterken met vleugels aanvaller(s)
az zal misschien wat doen
en feyenoord gaat de markt ook op voor een directe versterking
bij de lagere clubs zal ook het een en ander gebeuren
ook een utrecht verwacht ik terug de 2e helft van het seizoen
het is nog lang niet beslist..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2023 door coenjo --
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 20:48   quote  deeplink  
AZ heeft gewoon een keeper die bang is voor de bal.

Soort van Jiskefet waar je naar zit te kijken.
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat die normaal gesproken weer toegroeien naar PSV en Feyenoord. En het verschil is 'maar' 9 punten met de nummer 3. Dus als die een goede tweede seizoenshelft draaien, is dat zeker nog mogelijk.
Volgend jaar is alles weer anders inderdaad, zullen zich best flink gaan versterken weer. Volgend seizoen gewoon weer de top 3 vermoed ik

Eindstand dit seizoen zou ik nu zeggen 1) PSV, 2) Feyenoord en 3) ajax

Eerste pot na de winterstop is direct FC Twente - AZ
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:48 schreef DMD het volgende:
AZ heeft gewoon een keeper die bang is voor de bal.

Soort van Jiskefet waar je naar zit te kijken.
Die hebben al jaren kut keepers. Die Ryan is ook niks
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:46 schreef coenjo het volgende:

[..]

ajax zal de markt weer op gaan en 2 of 3 versterkingen gaan halen ga ik vanuit
twente zal zich waarschijnlijk ook gaan versterken met vleugels aanvaller(s)
az zal misschien wat doen
en feyenoord gaat de markt ook op voor een directe versterking
bij de lagere clubs zal ook het een en ander gebeuren
het is nog lang niet beslist..
Ajax heeft alleen veel meer nodig dan 2 a 3 versterkingenn. Ik vraag me ook af hoeveel risico ze willen nemen want in de winter betaal je de hoofdprijs, vooral wanneer de clubs wanhoop ruiken.

Heeft Twente geld voor een buitenspeler is de vraag? Ze hadden volgens mij al problemen van de zomer met het aantrekken van adequate buitenspelers.
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Die hebben al jaren kut keepers. Die Ryan is ook niks
Kan je nagaan dat Slot bijna kampioen was geworden met Bizot op doel (matige keeper).
MMM
 MMM - zondag 17 december 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Ajax heeft alleen veel meer nodig dan 2 a 3 versterkingenn. Ik vraag me ook af hoeveel risico ze willen nemen want in de winter betaal je de hoofdprijs, vooral wanneer de clubs wanhoop ruiken.

Heeft Twente geld voor een buitenspeler is de vraag? Ze hadden volgens mij al problemen van de zomer met het aantrekken van adequate buitenspelers.
Twente gaat niks halen zei Bruggink vanmorgen bij ESPN.

Twente, AZ en Ajax. Alle drie echt heel matig.
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Twente gaat niks halen zei Bruggink vanmorgen bij ESPN.

Twente, AZ en Ajax. Alle drie echt heel matig.
Duidelijk, die hebben een schrijnend geld tekort en torenhoge schulden. Zou me verbazen als ze wel de markt op waren gegaan.

Mee eens. Wordt een soort van vrij worstelen voor plek 3.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 december 2023 - 20:56   quote  deeplink  
Gewoon een prima uitslag voor ons
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Ajax heeft alleen veel meer nodig dan 2 a 3 versterkingenn. Ik vraag me ook af hoeveel risico ze willen nemen want in de winter betaal je de hoofdprijs, vooral wanneer de clubs wanhoop ruiken.

Heeft Twente geld voor een buitenspeler is de vraag? Ze hadden volgens mij al problemen van de zomer met het aantrekken van adequate buitenspelers.
ze zullen niet in een keer de sterren van de hemel spelen maar met bijv een nieuwe defensieve middenvelder en een verdediger kunnen ze al heel anders voor de dag komen tegen bijv een psv of feyenoord en sluit ik niet uit dat ze punten kunnen pakken tegen de top 4
als feyenoord een top speler weet aan te trekken kunnen ze psv zo pakken
een twente kan ook een speler huren en een utrecht gaat ook vast de markt op.
psv is er nog lang niet, het kan zomaar omkeren. 2 keer verliezen en je bent weer terug in de race
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 december 2023 - 21:57   quote  deeplink  
020 mag blij zijn met die 2-2.
Dat gaat dit seizoen niet veel beter meer worden, ondanks aankopen. Moet ook weer inpassen.
Twente en AZ lijken de scherpte gaandeweg te verliezen. Dat zal in het voorjaar dan niet anders worden: weer wat frisser beginnen en dan zakt het weer ineen. Geen brede selectie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 december 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Op zich staan wij er goed voor
Psv is gewoon exceptioneel
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 20:57 schreef coenjo het volgende:

[..]

ze zullen niet in een keer de sterren van de hemel spelen maar met bijv een nieuwe defensieve middenvelder en een verdediger kunnen ze al heel anders voor de dag komen tegen bijv een psv of feyenoord en sluit ik niet uit dat ze punten kunnen pakken tegen de top 4
als feyenoord een top speler weet aan te trekken kunnen ze psv zo pakken
een twente kan ook een speler huren en een utrecht gaat ook vast de markt op.
psv is er nog lang niet, het kan zomaar omkeren. 2 keer verliezen en je bent weer terug in de race
Ik ben van mening dat het probleem van Ajax niet op te lossen is met het halen van 1 a 2 spelers.

Die hebben zo slecht ingekocht afgelopen zomer, dat gaat verder dan de posities versterken op 1 a 2 plaatsen.
DMD
 DMD - zondag 17 december 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2023 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:
Op zich staan wij er goed voor
Psv is gewoon exceptioneel
Precies.

Met een 2de plaats gaat hier echt een champagnefles open.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 22:40   quote  deeplink  
Top 2 is vanaf het begin het doel voor dit seizoen geweest. Vanwege de CL plaatsen. In dat opzicht sta je er goed voor. Zeker ten opzichte van Ajax natuurlijk.

En 3de in de CL poule is ook niet gek. Alleen er lagen op bepaalde momenten mogelijkheden tot meer. Dat is wel jammer natuurlijk.

Win je die wedstrijd tegen PSV, is het verschil 4 punten. Pak je zeker in Rome en Madrid waar je misschien recht op had, dan speel je in die laatste pot nog om overwintering in de CL.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 december 2023 - 22:43   quote  deeplink  
En je ligt nationaal op koers voor (weer) ruim 80 punten. Met een dergelijk aantal ben je 4 van de 5 keer kampioen. Dit is alleen net een van die jaren dat het waarschijnlijk niet genoeg gaat zijn.
MMM
 MMM - maandag 18 december 2023 - 12:17   quote  deeplink  
PSV - Dortmund.

Zelfs met de loting hebben ze weer mazzel..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 december 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Vraag ik me af
MMM
 MMM - maandag 18 december 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2023 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:
Vraag ik me af
Wel als je kijkt naar wat er anders geloot kon worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 december 2023 - 13:57   quote  deeplink  
Kans op zwaardere loting was inderdaad groter.
VVout
 VVout - maandag 18 december 2023 - 21:12   quote  deeplink  
En het is nog zowat om de hoek voor ze ook.
tomson
 tomson - dinsdag 19 december 2023 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 20:37 schreef tomson het volgende:
Het aantal onterecht gegeven rode kaarten na ingreep VAR loopt steeds harder op. In slomo ziet t er allemaal verschrikkelijk uit.
Nu Noslin van Fortuna de sjaak. Ze worden zo gemakkelijk van geel naar rood gepromoveerd.
Zo zie je maar, probeerde Zeist op de bluf gewoon 3 wedstrijden schorsing ( 1 voorwaardelijk) te eisen,
moesten ze in hoger beroep alsnog bakzeil halen en is die jongen vrijgesproken.
Kun je nagaan hoe sneaky ze te werk gaan en koste van club en speler de arbitrage een hand boven het hoofd houden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2023 door tomson --
tomson
 tomson - dinsdag 19 december 2023 - 20:25   quote  deeplink  
Quick Boys -de Graafschap na 75 minuten: 2-0 . Spakenburg-Excelsior verlengen na 2-2.
Quick Boys had ook nog effe 15.000 euro opgehoest voor een vuurwerk/ laser show vooraf.
Heerlijk dat bekervoetbal, altijd zijn er weer amateurs die het flikken



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2023 door tomson --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 december 2023 - 19:37   quote  deeplink  
Gaat weer lekker in de Turkse competitie...
tomson
 tomson - woensdag 20 december 2023 - 21:53   quote  deeplink  
HHC Hardenberg- AZ : 2- 2 en gaan verlengen šŸ¤£
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 december 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 21:53 schreef tomson het volgende:
HHC Hardenberg- AZ : 2- 2 en gaan verlengen šŸ¤£
Kan bij ons ook nog he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"









0.4066429