|
|
tomson
|
|
|
Hercules laat er geen gras over groeien. Binnen een minuut al een pingel te pakken. PSV eat your heart out 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 25 januari 2024 - 20:04 schreef tomson het volgende:Hercules laat er geen gras over groeien. Binnen een minuut al een pingel te pakken. PSV eat your heart out 🤣 Lol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2-0 voor Hercules met een fokking sneaky omhaaltje.. wtf |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt 1 voor de geschiedenisboeken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Charme van de beker he. Vorige potje tegen Ajax en nu deze weer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wedstrijd weer helemaal ondersteboven hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toch niet. Cambuur flikt t in de allerlaatste minuut van de verlenging. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jammer, was leuk geweest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stuk voor stuk rollercoasters van wedstrijden. En stiekem ook fit die gasten. Voor een elftal dat 2 keer per week traint weinig kramp enz in de verlenging. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die bal was er niet ingegaan zonder die verdediger lijkt het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een eigen goal uiteindelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV echt een enge duikelende jankmuilen club |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerenveen-AZ binnen 5 minuten al gestaakt. Uitvak gooit vuurwerk op t veld. Dus AZ blijkt "hooligans" te hebben, die ook steeds vaker vervelend lopen te doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is nou waarom er een VAR is. Volledig terecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was een bewussie inderdaad. Zo dom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ gaat zo diep wegzakken op de ranglijst. En dan hooghartig je trainer ontslaan, terwijl je selectie gewoon poep is met je Bazoer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pavlidis is Santi weer voorbij op de topscorer lijst |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:AZ gaat zo diep wegzakken op de ranglijst. En dan hooghartig je trainer ontslaan, terwijl je selectie gewoon poep is met je Bazoer. Achteraf zo blij dat die niet naar ons is gekomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een halve gare is die Noppert hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vandaag maar eens kijken hoe de concurrentie het doet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo jammer dat je zo belachelijk ver achter staat op PSV. Aardig wat blessures daar momenteel.
Zou me niet verbazen als ajax wint zometeen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze laten op het prille begin van het seizoen na beter voetbal zien maatje. Daar waar wij steeds slechter zijn gaan spelen tot een bedenkelijk niveau . Het onbegrijpelijk waar opeens de bluf en flair gebleven is bij ons. Denk toch echt dat Pusiç dat meegenomen heeft. Ik weet zelfs de naam niet eens meer van de assistent die naast Slot zit. Maakt op mij al niet eens indruk laat staan op de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ligt even open zeg en 1-0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch Ajax met de ppeningsgoal. Benieuwd of PSV zich hier uit gaat weten te voetballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja dus.. 1-1. megafooneikel vergat van schrik effe te blèren. Heerlijk die rust 😆 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Schouten is zo goed he pffff |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik wordt echt spontaan levensmoe wanneer ik hugo borst hoor praten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar luister ik niet meer naar haha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Nou je had vroeger het programma "Betweters" dat deed hij dan met Koert westerman.
Daar was hij dus grappig en gevat, sindsdien lijkt het alsof hij elke dag 1l azijn drinkt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Ik kijk alleen naar Brobbey en Luuk de Jong" en dat is dan grappig bedoeld.. Het genre van Henk Spaan. De zelfbenoemde literaire voetbaljournalisten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Schouten kent maar 1 tempo; Wandeltempo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De gele kaarten vliegen PSV om de oren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vitesse hard op weg naar degradatie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben ze in de KKD ook een stadion met een dak. Die gaan ook mee in de vaart der volkeren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die bootjes van Groningen hahaha |
|
|
|