|
|
bijft007
|
|
|
Is wel heel bizar zo massaal uitfluiten,, dat zie je zelden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha alle geluk vd wereld 2-1 erin gestruikeld haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ajax, de VAR en blessuretijd. Het is echt feest de laatste weken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mooie uitslagen vandaag... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Traditioneel spelen we dan kut :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Top weekend lijkt erop boys💪 nu zelf vlammen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vooral dat laatste dubbel O zeven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Troosteloos sfeertje bij PSV voor zo’n wedstrijd.
0-1 zwak verdedigd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoog tempo weinig controle .. Een sloop wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV heeft voldoende mogelijkheden gehad tot echte kansen te komen. Stuk of 5 echt gevaarlijke momenten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En met deze opstelling speel je natuurlijk ook niet op de 0. Dus dan moet je wel de kansen benutten die je zelf krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wow psv krijgt een pingel cadeau |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke penalty. Stop toch met de VAR |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het zit ze niet tegen iig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een heel seizoen lang geluk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bosz zal wel aanhalen dat de VAR hier beter was als bij Wieffer zijn slidding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit Dordtmund had de slechtste tegenstander in onze poule geweest als zij er bij ons in hadden gezeten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zou zomaar kunnen inderdaad, kun je lekker tegen voetballen,, aftoe wel tegen t naïeve aan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar wel mooi opzich voor het kijkspel als 2 teams blijven aanvallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja vind het ook een leuke wedstrijd om naar te kijken. Ze gaan er beide voor. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij hadden er echt enorme kansen op een goal tegen gehad dat kun je wel intekenen, had ons goed gelegen denk ik,, had graag geruild met Roma haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: De scheids van Feyenoord - Wolfsberger. Gaf hen toen 3 strafschoppen tegen ons. De lul. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sjezus is dat die joh, dat was ook toen bizar,, al had nu ook de var slaappil ingenomen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die wedstrijd was echt verkocht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij Maatsen hing toch een prijskaartje aan van 30 miljoen? Wat moet Hartman wel niet waard zijn dan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als wij Schouten toch hadden gekocht ipv Zerrouki… pfff. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja jij zegt ook wat ik dacht,, niet percee slecht maatsen maar Hartman wel stukken completer he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eens. Maar persoonlijk - vloeken in de kerk- vind ik Dest dan weer een paar stappen verder dan Hartman. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 - 23:02 schreef Alexmem het volgende:Eens. Maar persoonlijk - vloeken in de kerk- vind ik Dest dan weer een paar stappen verder dan Hartman. Die schelen ook nogal wat jaartjes he dus dat is niet zo gek Edit : even opgezocht. Verbaasd dat die maar 1 jaar schelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zag het ook is nog maar 23 ik dacht dat die ook al vele malen ouder was gevoelsmatig want toch al wel tijd geleden hij uit Nederland weg was |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind Dest alleen niet persé beter dan Hartman ,heeft alleen een paar goede bewegelijke medespelers voor hem aan de zijkant lopen. Dat maakt het verschil. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dest timmert gewoon al veel langer aan de weg bij de senioren en heeft al even in de buitenlandse top meegedraaid. Hij was veel jonger toen hij doorbrak dus gewoon veel meer vlieguren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker is al jaren international zelfs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We klagen wel over wat Feyenoord laat zien maar als je het voetbal van de 2 cl wedstrijden van vanavond ziet...wtf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind de CL eigenlijk al een aantal jaar als voetballiefhebber steeds minder om naar te kijken. Gisterenavond was Napoli - Barcelona ook verschrikkelijk. PSV - Dortmund was dinsdag wel het kijken waard.
Ook gewoon verwend geweest met het Barcelona met Messi en al die andere sterren, Liverpool met Mane, Firmino en Salah. Nu mis je dat soort kwaliteitsspelers.
City en Real heeft ze wel rondlopen maar zijn niet echt mijn clubs. Kijkt toch anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben ook in dat tijdperk juist al afgehaakt van de CL. Big money, lees schulden, wint. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is gewoon voor het individu steeds moeilijker om het verschil te maken. Met een heel redelijk elftal is met zijn allen verdedigen en in de omschakeling kansen creëren super efficiënt. Dat is ook de reden dat er teamplayers opgesteld worden, en geen individualisten. Is dat leuk om te kijken? Ik genoot juist van die gasten die niet alleen maar in het teambelang dachten, maar gewoon ook lekker en mooi wilden voetballen. Een Hagi, een Riquelme. Dat soort jongens worden nu gewoon niet meer opgesteld op het hoogste niveau. En dat is echt zonde. CL kijk ik dus al jaren niet (altijd) meer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
CL alleen door het geld interessant.
Zegt al genoeg. |
|
|