|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat ook lekker op de tribunes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: AZ niveau capuchonnetjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis dat het niet vol zit ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gun t die Sturing. Voor de buhne zijn eigen speler affakkelen en vervolgens allemaal van die B-spelers t veld insturen.
Pleuris publiek ook. Ik zou ook een stadionverbod proberen te krijgen als ik hier naar moest kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan volgens mij precies zien wie er gooide. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bijna precies hetzelfde inderdaad. Bewust om de boel te saboteren. Dat krijg je als je dat soort supporters deze macht geeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bizarre aanslag, donkerrood |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog even een vieze overtreding van notabene NEC |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: lijkt me duidelijk ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De VAR is al naar huis blijkt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Palingen spartelen weer uit de emmer in Volendam |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Smullen idd. Vanaf t eerste fluitsignaal meteen vol in de actie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
6 goals in de 1e leg, fenomenaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het oogt achterin bij PSG niet heel zeker allemaal. Zeker Donarumma zit constant half of helemaal mis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was een prima CL weekje, twee heerlijke potjes gezien.
Vanavond Liverpool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kwartfinales EL op zo'n schakelkanaaltje is toch wel luxe eigenlijk. Gewoon van elke wedstrijd de krenten uit de pap, ik verwacht wel wat moois vanavond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Leverkussen - West Ham, Benfica- olympique Marseille en AC Milan -AS Roma verwacht ik ook wel wat van. Klinkende namen toch allemaal. En tja dat kut Roma he, hup Milan ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool erg zwak vanavond. Jammer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat kun je wel zeggen. Atalanta slaat gelijk spijkers met koppen. En Milan doet het ook niet tegen Roma. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vandaag ook maar eens schakelkanaal pip aan gezet, t's weer keukentijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Excelsior heeft wel een timing zeg. Na 22 wedstrijden niet winnen uitgerekend tegen Volendam al op 2-0 voor de rust. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: picture in picture, heb het ergens in een hoekje met geluid bij staan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2024 - 20:46 schreef tomson het volgende:Excelsior heeft wel een timing zeg. Na 22 wedstrijden niet winnen uitgerekend tegen Volendam al op 2-0 voor de rust. Nekschotje en zelf een treetje omhoog geworsteld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Thx weer wat geleerd :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bizar alweer 4-0 hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is Volendam van harte gegund. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Twente -020 Wat kiezen we overwinning twente dan zakken de neuzen naar plaats7. Of overwinning 020 en CL zeker stellen voor ons Of gelijkspel ????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van mij mogen ze allebei verliezen. Maar goed, het doet er zeer waarschijnlijk niet toe. Twente zal derde eindigen en Ajax speelt playoffs. Tenzij er hele rare dingen nog gebeuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voetballend zal het niet overhouden, maar een potje met een hoop kaarten en gedoe is eigenlijk altijd wel interessant. Dus doe dat dan maar, ongeacht de uitslag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 16:30 schreef piet de paler het volgende:Twente -020 Wat kiezen we overwinning twente dan zakken de neuzen naar plaats7. Of overwinning 020 en CL zeker stellen voor ons Of gelijkspel ????? Voor ons totaal niet boeiend. Wij worden gewoon tweede. Twente derde.
AZ moet nog uitkijken voor plek 4. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 16:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voetballend zal het niet overhouden, maar een potje met een hoop kaarten en gedoe is eigenlijk altijd wel interessant. Dus doe dat dan maar, ongeacht de uitslag. 😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 19:34 schreef MMM het volgende:[..] Voor ons totaal niet boeiend. Wij worden gewoon tweede. Twente derde. AZ moet nog uitkijken voor plek 4. Stonden 0-2 achter, nu 3-2 voor. Dat veranderd de boel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2024 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van mij mogen ze allebei verliezen. Maar goed, het doet er zeer waarschijnlijk niet toe. Twente zal derde eindigen en Ajax speelt playoffs. Tenzij er hele rare dingen nog gebeuren. Dat. Allebei arrogante pleurislijers met een spraakgebrek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe goed die 20.00 uur wedstrijden bekeken worden. Los van de supporters van beide clubs zijn het vaak nietszeggende potjes. Vanavond NEC - PEC. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Formule 1 kan ik terug kijken op een gewenst moment, volledig of een samenvatting. Vind het irritant en niet van deze tijd dat je de hele wedstrijd niet kan kijken op ESPN op één tijdstip naar wens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 10:07 schreef VVout het volgende:Formule 1 kan ik terug kijken op een gewenst moment, volledig of een samenvatting. Vind het irritant en niet van deze tijd dat je de hele wedstrijd niet kan kijken op ESPN op één tijdstip naar wens. Apart inderdaad. Voorheen (aantal jaar terug) kon je ook terugspoelen in wedstrijden, momenten of goals nog eens zien. Dat hebben ze (althans in app en browser versie van ESPN) ook niet meer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik kijk al jaren een Engelstalige stream, dat scheelt een berg irritatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee ,ik heb KPN en kan elke wedstrijd terug kijken wanneer ik maar wil. Doe het vaak met midweekse avondwedstrijden want dat lig opa te pitten. Als ik wakker word mijd ik het nieuws en wacht tot de wedstrijd is afgelopen om het vervolgens helemaal te kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij Ziggo ook mogelijk inderdaad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Walemark zien we niet meer in Feyenoordshirt lijkt me. Zit nul progressie in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verkopen en verlies nemen inderdaad. Geen Feyenoord materiaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vreemd dat het niet bij ESPN zelf niet kan! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2024 - 14:11 schreef MightyAce het volgende:Walemark zien we niet meer in Feyenoordshirt lijkt me. Zit nul progressie in. Verkopen in Mexico |
|
|
|